abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217718052
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 17:55 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Ik heb het woord genocide niet gebruikt, of wel? Ik zeg dat Israel een schurkenstaat is die oorlogsmisdaden pleegt alsof ze in de uitverkoop zijn. Dat maakt iets nog geen genocide.
Say whut?
Wat bedoel je dan met jouw uitspraak?
Je vergelijkt de Joden met Nazi's he?
quote:
Je snapt de pure ironie van het feit dat de joden op dit moment doen bij de inwoners van Gaza, wat de Nazi's in de jaren 30 deden bij de joden? :')
Wat deden Nazi's met Joden dan?
Gezellig pimpampetten ofwat?
Mafklapper..
:')
pi_217718067
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 18:01 schreef Hathor het volgende:

[..]
De gehele bevolking van Gaza gaat juichend de straat op als er nieuws naar buiten komt over een succesvolle aanslag van Hamas op Israelische burgers. Sorry man, ik geloof niet dat er zoiets bestaat als 'onschuldige Palestijnen', ze worden allemaal, stuk voor stuk, opgevoed met haat richting joden. Palestijnen haten joden meer dan dat ze van hun eigen kinderen houden. Daarom ben er ik ook absoluut op tegen dat wij hier Palestijnse vluchtelingen opvangen. Je haalt pure haat naar binnen als je het wel doet.
De omliggende landen willen ze niet eens. Dat zegt al genoeg.
Niemand wil zijn vingers branden aan potentiële terroristenopvang.
  donderdag 22 mei 2025 @ 18:10:34 #203
117098 Hathor
Effe niet
pi_217718092
quote:
13s.gif Op donderdag 22 mei 2025 18:02 schreef HowardRoark het volgende:
Anti-Westerse drek vs. Westerse beschaving.

[ twitter ]
Die gaat de doodstraf krijgen, reken daar maar op.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_217718233
quote:
14s.gif Op donderdag 22 mei 2025 17:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De straten stonden inderdaad vol en dat laat zien welke sentimenten er in die samenleving leven. Als je daarvoor in de bres wilt springen, ben je wat mij betreft gewoon een erg naïef of slecht mens zonder functionerend moreel kompas.
Ik spring voor niemand in de bres. Zal mij echt werkelijk geen fuck kunnen interesseren als twee zandbak culturen elkaar de hersen inslaan.

Vind het alleen opvallend dat we hier massaal oorlogsmisdaden goedkeuren zolang we het excuus maar goed genoeg vinden. Jullie zijn zo lekker hypocriet met z'n allen :')

Als Duitsland joden in ghetto's trapt en behandeld als 3e rangs burgers dan is de wereld te klein. Als de joden dat doen bij de inwoners van Gaza dan geven jullie een staande ovatie want *checkt notities* daar hebben ze het zelf naar gemaakt.

Dat stukje heb ik blijkbaar gemist in de Geneefse Conventies. "Oorlogsmisdaden slecht, tenzij je echt een hele goede reden hebt ^O^ "
No amount of money ever bought a second of time.
pi_217718263
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 18:26 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Ik spring voor niemand in de bres. Zal mij echt werkelijk geen fuck kunnen interesseren als twee zandbak culturen elkaar de hersen inslaan.

Vind het alleen opvallend dat we hier massaal oorlogsmisdaden goedkeuren zolang we het excuus maar goed genoeg vinden. Jullie zijn zo lekker hypocriet met z'n allen :')

Als Duitsland joden in ghetto's trapt en behandeld als 3e rangs burgers dan is de wereld te klein. Als de joden dat doen bij de inwoners van Gaza dan geven jullie een staande ovatie want *checkt notities* daar hebben ze het zelf naar gemaakt.

Dat stukje heb ik blijkbaar gemist in de Geneefse Conventies. "Oorlogsmisdaden slecht, tenzij je echt een hele goede reden hebt ^O^ "
Ik zou de geschiedenisboeken nog maar eens nalezen als ik jou was...
pi_217718283
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 18:30 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ik zou de geschiedenisboeken nog maar eens nalezen als ik jou was...
Wat, omdat de Duitsers nog een stapje verder gingen maakt het dit ineens oke? Wat is dat nou voor dom gelul man? :')
No amount of money ever bought a second of time.
  donderdag 22 mei 2025 @ 18:38:42 #207
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217718332
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 18:26 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

'De Joden'

We hebben het hier over Israël, de meeste Joden wonen buiten Israël.

En Israël behandeld Palestijnen niet als 'derderangsburgers'. Miljoenen Israëliërs zijn zelf Arabische moslims, dit zitten zelfs in het leger. Het lijkt er dus ook op wat je niet weet waar je het over hebt.

Weet je trouwens wat er in de Geneefse Conventies staat? Dat strijdende partijen in een oorlog een scheiding tussen burger en strijder moeten maken, dit laten de Palestijnen bij zichzelf doelbewust na waardoor er onnodig veel slachtoffers vallen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217718403
quote:
I see the reported X account of the DC shooter promoted his Bluesky membership which has a headline picture of Muhammad Chalaf Sahar Rajab and Hassan Muhammad Hassan Tamimi, both terrorists who carried out a shooting attack in Tel Aviv last year, murdering 7 people.
twitter

https://x.com/JoeTruzman/status/1925588111477846117
pi_217718468
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 07:12 schreef Momo het volgende:
De situatie in Gaza is schrijnend maar het slaat nergens op willekeurig gewoon wat ambassade personeel neer te schieten in een ander land.
Oog om oog
pi_217718480
twitter

Het is vast een HasanAbi subscriber.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217718715
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 18:33 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Wat, omdat de Duitsers nog een stapje verder gingen maakt het dit ineens oke? Wat is dat nou voor dom gelul man? :')
Nee, over de geschiedenis van Israël en gaza en omliggende landen..
pi_217721699
Oke dan?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217722658
quote:
15s.gif Op donderdag 22 mei 2025 18:56 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Het is vast een HasanAbi subscriber.
100%

Mag ook hopen dat Twitch en Hasan de gevolgen hiervan gaan kennen. Hasan loopt al tijden te stoken en Twitch laat het maar toe. De dader leek ook wel een cosplay te doen van hem.
  vrijdag 23 mei 2025 @ 08:38:46 #214
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_217723132
Hopelijk is dit de wake-up call dat we moeten stoppen met Jodenhaat mainstreamen.

Het domme gepeupel heeft lang genoeg haar gal mogen spuwen. Bij de eerste de beste "From the river to the sea..." gewoon gelijk de wapenstok eroverheen in het vervolg.
  vrijdag 23 mei 2025 @ 08:46:03 #215
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_217723183
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 17:41 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Je snapt de pure ironie van het feit dat de joden op dit moment doen bij de inwoners van Gaza, wat de Nazi's in de jaren 30 deden bij de joden? :')
Ik zie wat de Israëli’s (specifiek niet “de Joden”) nu doen in Gaza meer als wat de geallieerden hebben gedaan met de Duitsers.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_217723404
quote:
Court documents describe how surveillance footage shows suspected shooter Elias Rodriguez allegedly walking across the street toward the two victims as they were preparing to leave the area.

Here’s what is told in the court documents:

Rodriguez allegedly “walked past” the two victims before “he turned to face their backs and brandished a firearm from the area of his waistband.”

He then fired at the two Israeli embassy staffers several times and then went toward the victims after they had fallen to the ground, leaning over them “with his arm extended, and firing several more times.”

As the woman tried to crawl away, Rodriguez allegedly “followed behind her and fired again.” Rodriguez then appeared to reload his firearm as the woman began to sit up, and, once he reloaded, he allegedly shot at her again, the documents detailed.

https://edition.cnn.com/u(...)e56g00003b6om6v7vo9d
pi_217723559
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 08:46 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ik zie wat de Israëli’s (specifiek niet “de Joden”) nu doen in Gaza meer als wat de geallieerden hebben gedaan met de Duitsers.
Vreemd dat je het verkeerd om ziet. Ik ben geen fan van de vergelijking tussen WOII en dit conflict want er zijn 1001 verschillen... maar als de vergelijking per se gemaakt moet worden dan heeft Israël duidelijk meer gemeen met nazi-Duitsland dan de Palestijnen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  vrijdag 23 mei 2025 @ 09:42:35 #218
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_217723591
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 09:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Vreemd dat je het verkeerd om ziet. Ik ben geen fan van de vergelijking tussen WOII en dit conflict want er zijn 1001 verschillen... maar als de vergelijking per se gemaakt moet worden dan heeft Israël duidelijk meer gemeen met nazi-Duitsland dan de Palestijnen.
Dan hebben we duidelijk een groot verschil van mening. Een vrij fundamenteel verschil waar we denk ik niet dichter bij elkaar gaan komen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_217725540
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 14:29 schreef Chadi het volgende:

[..]
Bondgenoot waarin?
Militair, economisch.
  vrijdag 23 mei 2025 @ 14:20:06 #220
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217726099
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 09:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
:')

Wat heerlijk ongeïnformeerd, heerlijk deugend.
pi_217726458
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 13:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Militair, economisch.
Wat hebben ze ooit voor ons gedaan op beide vlakken?
pi_217726873
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 15:13 schreef Chadi het volgende:

[..]
Wat hebben ze ooit voor ons gedaan op beide vlakken?
Inlichtingen in het Midden-Oosten gedeeld, we kunnen wapens van hun kopen, sommige Nederlandse bedrijven doen zaken in Israel, inclusief op de bezette gebieden.
  vrijdag 23 mei 2025 @ 16:07:39 #223
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_217726895
En wat hebben ze niet gedaan: rellen, slopen, agenten aanvallen met zuur, joden bedreigen, grafschennis, monumenten beklad en mensen doodgeschoten in Washington, om maar een paar voorbeelden te noemen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_217727533
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 16:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Inlichtingen in het Midden-Oosten gedeeld, we kunnen wapens van hun kopen, sommige Nederlandse bedrijven doen zaken in Israel, inclusief op de bezette gebieden.
Dat doen er meer landen. Dat maakt ze geen bondgenoot.
pi_217727560
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 17:04 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat doen er meer landen. Dat maakt ze geen bondgenoot.
Dat is semantiek. Je kan het ook hebben of de bondgenoodschap goed genoeg is. Maar Israel is voor het westen meer een bondgenoot dat de Palestijnen.
  donderdag 29 mei 2025 @ 16:02:35 #226
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217788464
Bijzonder om de radicaalste vormen van dit gedachtegoed te aanschouwen. Denkbeelden die ondertussen genormaliseerd zijn op veel plekken in het Westen, van de academische wereld tot de media.

Een diepe haat jegens alles dat Westers en blank is en als je op dat gebied maar ver genoeg radicaliseert eindig je schijnbaar met een pistool in je hand bij een Joods museum, schietende op Joden uit het idee dat 'zionisme' geëlimineerd moet worden.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')