abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217713182
Wie heeft hier een OLED gaming monitor? Het beeld is echt fantastisch, scherp en kleurrijk en zo maar ik merk dat ik een beetje paranoïde begin te worden over burn-in. Heeft iemand van jullie ooit last gehad van burn-in op een OLED-monitor?

Als ik bijvoorbeeld per ongeluk mijn scherm een tijdje aan laat staan, ga ik meteen checken of er al tekenen van burn-in zijn. Hoe gaan jullie daarmee om? Iemand tips om burn-in te voorkomen of is het iets waar je je gewoon niet te druk om moet maken?
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
  Moderator donderdag 22 mei 2025 @ 09:42:07 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_217714172
Ik heb geen gamingmonitor maar ik heb wel sinds een kleine maand een 45" OLED monitor van LG waar ik niét op game, dus het is puur windows gebruik, wat dus vooral statische beelden zijn, en ik zie vooralsnog geen burn-in, maar ik maak me er eigenlijk ook niet druk om.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 22 mei 2025 @ 09:48:50 #3
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217714217
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_217714681
Ik zou hem weg doen. Dat fantastische scherpe en kleurrijke beeld weegt niet op tegen de angst voor een burn-in.

Neem aan dat je die angst ook al had voor de aanschaf, waarom kocht je hem dan toch?
pi_217719308
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 10:46 schreef R_Nest het volgende:
Ik zou hem weg doen. Dat fantastische scherpe en kleurrijke beeld weegt niet op tegen de angst voor een burn-in.

Neem aan dat je die angst ook al had voor de aanschaf, waarom kocht je hem dan toch?
Nee dat is het nou juist. Voor de aanschaf had ik helemaal geen last van burn-in angst. Die kwam pas een week na de aanschaf. Mja hopelijk verdwijnt het ook weer over een tijdje.
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
pi_217720611
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:07 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Nee dat is het nou juist. Voor de aanschaf had ik helemaal geen last van burn-in angst. Die kwam pas een week na de aanschaf. Mja hopelijk verdwijnt het ook weer over een tijdje.
Dan lijkt het me meer iets voor R&P als dit een plotselinge angst is die zich pas uit na aankoop met dwangmatige controle tot gevolg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')