Ik had dat hele stuk in Italië nog gemist. Dat is nog erger dan een Giro-Start in Albanië.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jullie het met mij eens.
Ik denk dat het wellicht zelfs het slechtste parcours ooit is, die start in Italië ook echt.Waarom, waarvoor?
Unipuertoedquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan denk je dat ze het doen voor de variatie en leuke etappes die je daar uit kan tekenen en dan zie je etappe 2.
Laatste kilometer schijnt na een bocht te zijn dus ga je niet met veel snelheid erop. Dat gaat wel een enorm gevecht worden om als eerste die bocht in te gaan.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Morgen toch gewoon met een peloton van 80 man dat laatste mini-heuveltje op? Soort Amstel light.
In dit soort discussies wordt wel vaak vergeten dat we begin deze eeuw rustig 6 biljartlakens op een rij hadden in de openingsweek. Dan heb ik toch liever dit. Maar ik ben het met je eens dat dat Vuelta-parcours nogal mager is. En deze tweede Giro-week trouwens ook.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jullie het met mij eens.
Ik denk dat het wellicht zelfs het slechtste parcours ooit is, die start in Italië ook echt.Waarom, waarvoor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |