Poetin zat toen ook al aan Obama's stropdas. Nu bespeelt hij Trump op dezelfde manier omdat Trump zijn macht op Poetin overschat. Ik dacht dat dat plaatje wel duidelijk wasquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:50 schreef DJKoster het volgende:
Kun je wat voorbeelden noemen van parallellen tussen het verleden en nu?
Ik snap de tekst wel maar ik heb totaal geen idee waar je naar toe wil met dit topic, maar dat. zal wel aan mij liggenquote:
Het staat er gewoon hoor: "zou dat nu eigenlijk ook recent niet relevant kunnen zijn". -knip-quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik snap de tekst wel maar ik heb totaal geen idee waar je naar toe wil met dit topic, maar dat. zal wel aan mij liggen
Het kan helpen om foto's te gebruiken die niet bewerkt zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:30 schreef Masberum het volgende:
Ik zat wat oude archieven door te gaan en kwam wat dingen tegen waarvan ik denk van zou dat nu eigenlijk ook recent niet relevant kunnen zijn? Dat het verleden zich herhaalt en dat een afbeelding ervoor kan zorgen dat iedereen in één oogopslag kan zien wat er gaande is in de wereld? In dit geval de oorlog tussen Oekraïne en Rusland.
[ afbeelding ]
Een foto die dus niet klopt en een gesprek dat inhoudelijk hoogstwaarschijnlijk ook anders is geweest. Dit topic is in de OP al om zeep geholpen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het kan helpen om foto's te gebruiken die niet bewerkt zijn.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |