SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Nee, hij denkt volgens mij dat ik met nobele doelen Crack verdedig omdat ik denk dat ze dat zelf niet kan. Wat meer zegt over zijn denkwijze dan iets anders.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat een reden om te beginnen met katten?
Iedere man hier wil toch in Crack haar broekje? Snap er niks meer van nu.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, hij denkt volgens mij dat ik met nobele doelen Crack verdedig omdat ik denk dat ze dat zelf niet kan. Wat meer zegt over zijn denkwijze dan iets anders.
Wat dacht je van gewoon een keertje schoonmaken en proberen?quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Blender, die moet ik nog 1 hebben staan in een doos. Maar misschien toch maar kijken naar een nieuwe. Of kun je na ruim een jaar er geen gebruik van hebben gemaakt er nog steeds goed gebruik van maken???
Na de verhuizing dus.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon een keertje schoonmaken en proberen?
Die bederven doorgaans niet.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Blender, die moet ik nog 1 hebben staan in een doos. Maar misschien toch maar kijken naar een nieuwe. Of kun je na ruim een jaar er geen gebruik van hebben gemaakt er nog steeds goed gebruik van maken???
Waar is die dan?quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:07 schreef sacha het volgende:
Tja, als @:UitStraling er niet is moeten jullie elkaar maar de hersens inslaan
Ik mis hem welquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:07 schreef sacha het volgende:
Tja, als @:UitStraling er niet is moeten jullie elkaar maar de hersens inslaan
Nee, okee. maar worden de messen niet eerder bot of minder scherp oid als je ze zolang niet gebruikt en werkt het systeem nog wel enzo..quote:
Die broekjes passen mij niet zo goed denk ik.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedere man hier wil toch in Crack haar broekje? Snap er niks meer van nu.
Godver, dat klinkt geil.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die broekjes passen mij niet zo goed denk ik.
Wat was in hemelsnaam de druppel na 736 dagen zuigposts plaatsen?quote:
Het is een mysteriequote:Op woensdag 21 mei 2025 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat was in hemelsnaam de druppel na 736 dagen zuigposts plaatsen?
Geen idee en zolang bans niet besproken mogen worden,zullen we dat nooit weten...quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat was in hemelsnaam de druppel na 736 dagen zuigposts plaatsen?
ik gooi even een lijntje uit.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee en zolang bans niet besproken mogen worden,zullen we dat nooit weten...
Door zijn naam zekerquote:
Ik lees het verder wel in de Den Haag KSC appgroep.quote:
Ik ontken dit ferm!quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedere man hier wil toch in Crack haar broekje? Snap er niks meer van nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |