Morgen (woensdag)!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:07 schreef Agiath het volgende:
Ze komen volgende week in Tivoli toch?
Eens..55 minuten is gewoon te kort! En die band voegde ook weinig toe..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:45 schreef ralfseltje het volgende:
Net terug uit de Oosterpoort. Zo slecht als wordt gezegd in dat stuk van de Effenaar was het lang niet, wees niet bang... Steengoed was het ook niet. Maar wel kort.... Wel een leuke avond gehad gelukkig.
Klonk erg tof, maar hebben ze veel te veel van gespeeld. 1 of 2 nieuwe ff tussendoor om te kijken hoe 't publiek erop reageert is ok. Maar 't was nu eerder andersom. Verder was 't veel te kort. Geen 18 euri waard iig. Heb me wel vermaakt, daar niet van. Maar ik zou geen 2e keer gaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:48 schreef JeroenV het volgende:
Hoe was nieuw materiaal?
Akala heette die, en die heb ik gemist. Wel gehoord dat 't vet was idd.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:04 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik ben gister naar de oosterpoort geweest en tja het was wel kort maar ik heb me er zeker wel vermaakt
Geluid was okee sfeer was goed
(Alaska het voor progamma vond ik eigenlijk ook wel zeer tof)
O daarom kon ik hun myspace al niet vindenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Akala heette die, en die heb ik gemist. Wel gehoord dat 't vet was idd.
In tivoli vorig jaar waren ze ook al zo beroerd: uur te laat begonnen, maar 50 minuten, ongeinspireerd, veel te stoned en na afloop ook nog 14 jarige groupies neuken ookquote:
Vorig jaar ben ik ook geweest, inderdaad te laat begonnen en heel minder gespeeld dan de plan was... maar van de 14 jarige groupies heb ik niets gemerktquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:36 schreef Konijnenjager het volgende:
[..]
In tivoli vorig jaar waren ze ook al zo beroerd: uur te laat begonnen, maar 50 minuten, ongeinspireerd, veel te stoned en na afloop ook nog 14 jarige groupies neuken ook![]()
Die gasten kunnen imo niet echt met de druk van succes omgaan, na het tweede album hebben ze volgens mij een groot deel van hun optredens verkloot. Enige oplossing: boycot totdat ze hun publiek weer serieus gaan nemen. Zolang ze ermee wegkomen blijven ze aanklooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |