Same herequote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef JeroenV het volgende:
En ik wil graag weten wanneer het nieuwe album nu eens uit gaat komen...
Elvis Costello - I Don't Want To Go To Chelseaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:48 schreef TFFKABH het volgende:
Sorry dat ik zo'n oud topic kick maar ik zit met het volgende. Zat net (voor het eerst eigenlijk) Ego War te luisteren, en in het nummer Way too long zit een gitaarsampletje waarvan ik wéét dat ik het ken maar waar ik dus níet op kan komen. En dat kan ik dus niet hebben
.
Iemand een idee?
De eerste single (Drop it) beloofde niet al te veel goeds, maar ik ben toch benieuwd.quote:
Yes dat is mquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:08 schreef mindgames het volgende:
[..]
Elvis Costello - I Don't Want To Go To Chelsea
Beter dan Ego War wordt het denk ik ook niet helaas. Jammerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:50 schreef JeroenV het volgende:
[..]
De eerste single (Drop it) beloofde niet al te veel goeds, maar ik ben toch benieuwd.
Ze zouden hem deze zomer of nazomer releasen geloof ik, maar sinds oktober is er niks meer gebeurt op de site. Goede communicatie ook.
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:56 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
Yes dat is m! Nu kan ik vannacht tenminste weer rustig slapen, dank
![]()
Tivoli is 16E, daar kan ik ook nog naartoe, misschien is dat wel vetter dan de Effenaa. Maar de prijzen verschillende dus wel degelijk per podium...quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:58 schreef ruby het volgende:
Ik heb voor de Melkweg 22 euro moeten betalen, inclusief lidmaatschap. Maar misschien is dat omdat er meerdere acts aanwezig zijn die nacht.
Dat ligt helemaal aan de servicekosten en of je een maandabonnement moet kopen. En natuurlijk of je het bij de zaal zelf aan de kassa haalt of bij de TicketService. Melkweg is inderdaad duurder omdat er nog meer acts komen, en dat zijn niet de minsten! (Junkie XL, Mr. Oizo, Goose).quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:05 schreef Molluck het volgende:
[..] Maar de prijzen verschillende dus wel degelijk per podium...
Wat was er dan zo slecht? Waren ze toen live of was het een dj set? Ik heb vaak die djsets gedownload en die zijn gewoon niet interessant, die ene kerel staat plaatjes te draaien en die andere kerel staat er doorheen te schreeuwen. In dat format zijn er veel duo's die veel beter zijn dan zij...quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:59 schreef mindgames het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan de servicekosten en of je een maandabonnement moet kopen. En natuurlijk of je het bij de zaal zelf aan de kassa haalt of bij de TicketService. Melkweg is inderdaad duurder omdat er nog meer acts komen, en dat zijn niet de minsten! (Junkie XL, Mr. Oizo, Goose).
Audio Bullys in Doornroosje, Nijmegen is ondertussen uitverkocht.
Mindgames, dikke pluim voor het uitstellen van kaarten kopen![afbeelding].
Nu ga ik naar Tivoli...
Oh ja, ze komen zeker weten met liveband. Dus het is bij voorbaat al het geld waard, in tegenstelling tot de vorige keren dat ik ze live heb gezien...![]()
Dat belooft wat...!quote:Audio Bullys @ Effenaar
dinsdag 16 oktober 2007
Excuses voor helaas een tegenvallende show.
Optreden Audio Bullys – 13-10-07 @ Effenaar
Beste mensen,
Naar het publiek te oordelen én op basis van wat we zelf van de ‘show’ vonden, kunnen we niets anders dan concluderen dat het optreden van de Audio Bullys op 13 oktober jl. in de Effenaar vér beneden peil was. Op alle fronten.
Ten eerste begon de show te laat. Reden daarvoor was dat de band exact op het ‘showtime’ tijdstip (21.30 uur) in de Effenaar aankwam. Met veel pijn en moeite heeft de Effenaar crew ze vervolgens binnen een half uurtje het podium weten op te krijgen. En dan het zeer korte optreden. De bandleden hielden het na een krap uurtje voor gezien. Van de Effenaar hadden ze gerust nog een uur aan hun performance vast mogen plakken. Maar ja, je kunt de heren slechts aan hun capuchons weer het podium opsleuren… En dan de kwaliteit van het optreden zelf. Die was natuurlijk verre van goed te noemen. Slecht zelfs. Nu is de Effenaar niet verantwoordelijk voor de prestatie die artiesten neerzetten. Redelijkerwijs wordt een prestatie naar behoren verwacht als een artiest van een bepaald kaliber wordt geboekt. Het begrip ‘naar behoren’ is echter relatief en de band kan hierop dan ook niet keihard afgerekend worden. Een en ander zal echter vanuit de Effenaar zéker worden kortgesloten met het tourmanagement en het boekingskantoor. Wellicht volgt later nog een verklaring van de band op onze website, maar reken daar niet al te hard op…
Ondanks het feit dat de Effenaar als organisatie weinig valt aan te rekenen, willen we toch onze oprechte excuses aanbieden aan de mensen die afgelopen zaterdag ontevreden huiswaarts zijn gekeerd. Eens te meer omdat de concerten en dance avonden die we programmeren normaliter altijd van een kwalitatief hoog niveau zijn.
Ondanks deze mindere ervaring hopen we de teleurgestelde AB bezoekers in de toekomst toch nog terug te zien in de Effenaar, bij een programma dat ongetwijfeld wél een glimlach op het gezicht zal toveren!
Met nogmaals onze welgemeende excuses,
Vriendelijke groeten,
Patrick Clerkx
Hoofd Marketing en PR
Bron: Effenaar.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |