Anyway, AB [ ] kick ass! Real Life is zo ONWAARSCHIJNLIJK goed, staat nu al bovenaan mijn top2003-lijst.
Is de rest ook in die stijl? Ken eigenlijk alleen dit nummer maar heb beetje t idee dat t voor mij beetje is als freestyler van bombfunk mc's ook lekker maar de rest niet zo in m'n straatje.
quote:Nee man, dit is zeker geen standaard ge-mc. Ab maken werkelijk 'dope shit', maar dan anders. Bijna de hele plaat [Ego War] is geniaal. Het is de volledig vrijblijvend denderende ritmes die het tot een totale hit maken. Lijzig maar doordringend. Halen die plaat.
Op zaterdag 22 februari 2003 15:53 schreef Machiel het volgende:
Is de rest ook in die stijl? Ken eigenlijk alleen dit nummer maar heb beetje t idee dat t voor mij beetje is als freestyler van bombfunk mc's ook lekker maar de rest niet zo in m'n straatje.
quote:Dat jongetje is geweldig!
Op zaterdag 22 februari 2003 14:14 schreef mouzzer het volgende:
We Don't Care is ook een geweldig nummer met een vette clip!
quote:Broertje van Reet, didn't you know?
Op maandag 24 februari 2003 14:12 schreef Juweel het volgende:[..]
Dat jongetje is geweldig!
Ze zijn goed mensen! Ik zou het omschrijven als een mix tussen Stereo MC's, Beastie Boys, Gorillaz, Underworld en Basement Jaxx.
Gaan nog veel van ze horen in de toekomst!
quote:Ik stond ook vooraan!!!
Op donderdag 3 juli 2003 00:22 schreef metalbazzz het volgende:
supergaaf
lekker vooraan gestaan bij de bullys op werchter. Hoogtepunten: Face in a cloud, We don't care, The things, Snake. Ze staan nog in Amsterdam bij dat Melkwegdancegebeuren.
Aan het hek nog wel
Dat was wel even fijn dat er Skin voor zat waar weinig mensen op af kwamen die de Audio Bullys fijn vonden
quote:Ze zijn bevestigd!
Op donderdag 3 juli 2003 01:17 schreef MaartenHG het volgende:
Ze komen ook bij Lowlands als het goed is (volgens geruchten op het forum)... Ik kan niet wachten, kheb vele livesets van hun en ik vind ze echt super! Ik kan niet wachten om tracks zoals "Hit The Ceiling" en "Miagi" live te horen!!
Ik ga ze zeker nog een keer bekijken (en hopeijk weer van vooraan .
We don't care
The things
The snow
Ego War
Way too long.
Eigenlijk zijn ze allemaal supervet!!
en ze zien er nog goed uit ook
Zeker weten dat ik deze gasten in de gaten hou
quote:ik niet
Op dinsdag 22 juli 2003 11:28 schreef Love Mae King het volgende:
Iemand de show in de Melkweg gezien op 5 days off...?
quote:Hoe meer ik de cd ego war luister hoe beter ik hem vind.
Op zaterdag 11 oktober 2003 16:59 schreef CoReTeX het volgende:
Goede cd, leuke muziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |