De shoarmaboer hierquote:Op zondag 25 mei 2025 13:40 schreef flipsen het volgende:
Wat waren de tips ook weer tegen obstipatie?
@DancingPhoebe heeft hopelijk de oplossing voor je.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:40 schreef flipsen het volgende:
Wat waren de tips ook weer tegen obstipatie? Laat ik nou net vorige week het medicijnkastje hebben opgeruimd en alle oude over de datum dingen hebben weggemikt, waaronder een laxeermiddel
Even teruggezocht:quote:Op zondag 25 mei 2025 13:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
@:dancingPhoebe heeft hopelijk de oplossing voor je.
Sterkte
Havermout in huis, noten ook, even een bakkie yoghurt makenquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Well havermout, zaden en noten en water helpen wel
Kleine stapjes...quote:Op zondag 25 mei 2025 12:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn van de nieuwe fiets en ook heel verstandig. Ook voor de zekerheid een helm erbij?
Vrouwlief is dit weekend niet thuis, dus groente en fruit waren nou net niet de bedoeling dit weekendquote:Op zondag 25 mei 2025 13:54 schreef Tele6 het volgende:
@:flipsen veel fruit en groente, veel water drinken.
Gedroogd fruit is ook goed vezelrijk, dadels of abrikozen of zo. Wel ook veel suiker.
Een kop koffie op een lege maag kan de boel 's ochtends ook evacueren.
Lijnzaad of chiazaad door de yoghurt, maar begin met niet meer dan een eetlepel anders kunnen de resultaten explosief zijn.
Psylliumvezel of haverzemelen heb je ook nog, daar weet ik de dosering niet van.
Je kan ook gaan hardlopen of seksen of een andere activiteit die de boel een beetje opschudt en in beweging brengt.
In bad gaan kan ook helpen.
quote:Op zondag 25 mei 2025 14:22 schreef flipsen het volgende:
[..]
Vrouwlief is dit weekend niet thuis, dus groente en fruit waren nou net niet de bedoeling dit weekendEn seksen, dat gaat mijn vrouw me ook niet in dank afnemen, zelfs niet als ik "medisch advies" als smoesje gebruik
Update: missie geslaagd, zonder seks![]()
+1, maar je hebt in de afgelopen jaren best flink wat ballen laten zien in allerlei situaties. Dat mag je ook inzetten voor zelfbescherming. Je bent geen hired help, je bent niemand iets verplicht.quote:Op zondag 25 mei 2025 10:28 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Heel goed voor je eigen gezondheid dat je niet mee gaat @:Tele6![]()
(Ik vind het gemanipuleer van je broertje niet zo tof, zacht uitgedrukt, maar ik weet ook hoe moeilijk het soms toch is om weerstand te bieden wanneer je het anderen (te) graag naar de zin maakt. )
Misschien is het bij mij net een gevalletje van de druppel, maar wanneer ik bovenop al dat ook nog eens gedroogde pruimen eet, gaat het aanzienlijk soepeler allemaalquote:Op zondag 25 mei 2025 13:50 schreef flipsen het volgende:
[..]
Even teruggezocht:
[..]
Havermout in huis, noten ook, even een bakkie yoghurt maken
Indien grote paniek lekker met eenquote:Op zondag 25 mei 2025 13:54 schreef Tele6 het volgende:
Een kop koffie op een lege maag kan de boel 's ochtends ook evacueren.
O, nou ja, alles dan for future referencequote:
Wij waren vorige maand een weekendje naar DE NATUUR. Allerlei beesten en geluiden. We rijden thuis de straat in en zien een kraai met een meeuwenpoot slepenquote:Op zondag 25 mei 2025 15:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben een rustige en wat bekaterde zondag. Een mooie dag om met beide auto's door de wasstraat en bandenpomp te gaan. Mijn auto was eigenlijk gevaarlijk om in te rijden wegens slecht zicht. Die staat onder een vlier en diens bloesem zorgt voor een plakkerig geheel waar alle zand en pollen aan blijven plakken.
Inmiddels zijn de ruiten zo schoon dat ik een uitstekend uitzicht heb op een ekster die een dode haas al 1,5 meter heeft versleept.
Meeuwenhamquote:Op zondag 25 mei 2025 16:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wij waren vorige maand een weekendje naar DE NATUUR. Allerlei beesten en geluiden. We rijden thuis de straat in en zien een kraai met een meeuwenpoot slepenEcht zo'n bout
quote:Op zondag 25 mei 2025 16:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Indien grote paniek lekker met eenpeukkie
quote:Op zondag 25 mei 2025 16:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
+1, maar je hebt in de afgelopen jaren best flink wat ballen laten zien in allerlei situaties. Dat mag je ook inzetten voor zelfbescherming. Je bent geen hired help, je bent niemand iets verplicht.
Moet Jij Dit Nu Doen? Hmmm?
quote:Op zondag 25 mei 2025 16:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wij waren vorige maand een weekendje naar DE NATUUR. Allerlei beesten en geluiden. We rijden thuis de straat in en zien een kraai met een meeuwenpoot slepenEcht zo'n bout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |