SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
🐙
whut, hoezoquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Oke dit begint een beetje lullig te voelen, ik ga even verder aan m'n school.
Toen ik haar adopteerde zeiden ze ook al dat ze daar niet van houdt. Als ze voor de bank staat kan ik haar wel snel oppakken om naast mij neer te zetten en dat is oké maar langer dan dat vindt ze het echt niet chill.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als ze er echt niet van houdt zou ik er niet mee gaan oefenen, zielig
Suzan en Freek?quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:25 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nu ook een prachtig muziekje bij de HA in de wachtrij
ik las ah, maar spannendquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:25 schreef essnhills het volgende:
"Jij, jij krijgt een prik... een hele hele hele grote prik..."quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:25 schreef essnhills het volgende:
Ah, dat is wel chill, dat het eventjes kanquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Toen ik haar adopteerde zeiden ze ook al dat ze daar niet van houdt. Als ze voor de bank staat kan ik haar wel snel oppakken om naast mij neer te zetten en dat is oké maar langer dan dat vindt ze het echt niet chill.
Gisteren waren ze aan het soundchecken voor het muziekfeest op het plein van de avrotros, terwijl ik bij psycholoog was.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:25 schreef essnhills het volgende:
Toen ik de laatste keer met mijn rat kwam trok ze uit voorzorg ook dikke handschoenen aan want tja dat beestje was nog gewoon helemaal bij kennis toen ik hem in liet slapen maar toen dacht ik ook al van oh wat kut al die huisdieren die willen bijten enz.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Lijkt me echt waardeloos werk, dierenarts zijn. Zielige beestjes in laten slapen, gore dingen uitknijpen, kuthonden, en katten bedwingen.
Ja, vaste HA vond het ook allemaal priem. Maar gedoetjes bij het bestellen want de lokale apotheken hier hebben dit niet. En de online apotheek die het wel heeft stond niet in hun receptensysteemquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik las ah, maar spannend
of had je gisteren al te horen gekregen wat je eigen HA er van vond? want dan even gemist, excusi
Nee een of ander liftdeuntjrquote:
Het is een enorme knuffelkat. Maar ze moet wel het gevoel hebben dat ze meteen weg kan als ze wil. Dus bijvoorbeeld niet in je armen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, dat is wel chill, dat het eventjes kan
Het is verder best een knuffelkat toch? Of was
En die paar beestjes die beter worden, weet niet of dat opweegt tegen die dingen die jij schrijftquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Lijkt me echt waardeloos werk, dierenarts zijn. Zielige beestjes in laten slapen, gore dingen uitknijpen, kuthonden, en katten bedwingen.
hoevaak zullen ze het hebben meegemaakt dat het baasje zei 'haha hij doet niks' en biemquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Toen ik de laatste keer met mijn rat kwam trok ze uit voorzorg ook dikke handschoenen aan want tja dat beestje was nog gewoon helemaal bij kennis toen ik hem in liet slapen maar toen dacht ik ook al van oh wat kut al die huisdieren die willen bijten enz.
Bleek bij mijn rat achteraf niet nodig te zijn maar ik begreep haar wel.
Bij mijn huisarts draaien ze gewone muziek. Ik heb wel eens abba horen voorbij komen in de wachtkamerquote:
Oh blehhh, gedoetjes waar je weer aan achter aan moet. Maar joh, je krijgt het dus al snel! Lekkerquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, vaste HA vond het ook allemaal priem. Maar gedoetjes bij het bestellen want de lokale apotheken hier hebben dit niet. En de online apotheek die het wel heeft stond niet in hun receptensysteem
Dus ik kreeg uiteindelijk een ingescand los recept via de mail zodat ik het daar kan bestellen
Maar die is geschreven voor het verkeerde middel
Dus daarna gebeld en een berichtje gestuurd naar de HA maar daar heb ik nog geen reactie op gehad..
En ik kan niet bestellen zonder het juiste recept natuurlijk
oh ik vind juist broekjes lastigerquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
onderweg naar ballie der lichaam, dat klinkt gezellie![]()
en pics? bikini's kopen is een dingbroekjes gaan nog wel maar topjes, brr
Ahjaquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is een enorme knuffelkat. Maar ze moet wel het gevoel hebben dat ze meteen weg kan als ze wil. Dus bijvoorbeeld niet in je armen.
Ja persoonlijk wist ik ook niet hoe hij zo reageren als hij een spuitje in zich zou krijgen want ja dat is niet iets wat maandelijks ofzo gebeurde.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En die paar beestjes die beter worden, weet niet of dat opweegt tegen die dingen die jij schrijft
Weet eigenlijk niet wat die mensen er zo in aantrekt?
[..]
hoevaak zullen ze het hebben meegemaakt dat het baasje zei 'haha hij doet niks' en biem
ziet er leuk uit!quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ik vind juist broekjes lastiger
deze
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
Moet ze nog passen
Je naaktkat is niet zo van het knuffelen?quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahjatypisch he, die kattendingen
mijne ene kat wil graag bij me zijn en op me zitten en meestal ook wel geknuffeld worden maar soms wil ze dat echt niet, dan is ze meteen wegheb het idee dat zij soms ook wat overprikkeld is ofzo?
al mijn katten zijn van het knuffelenquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Je naaktkat is niet zo van het knuffelen?
Assistente heeft gekeken en het was allemaal al geregeld. Hij moest alleen nog naar mij worden gemaild.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh blehhh, gedoetjes waar je weer aan achter aan moet. Maar joh, je krijgt het dus al snel! Lekker
Sexy.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ik vind juist broekjes lastiger
deze
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
Moet ze nog passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |