abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217707880
quote:
Vanaf 19 mei is het nieuwe seizoen van De Moeite Waard?! gestart op RTL4 en Videoland, en het belooft weer een spannend avontuur te worden! In dit programma, gepresenteerd door Tijl Beckand met bouwexpert Bob Sikkes, volgen we onervaren koppels die de uitdaging aangaan om een huis te 'flippen'. Ze kopen een woning, knappen deze op en hopen deze met winst te verkopen. Maar is al dat harde werk het waard?
In het tweede seizoen zien we o.a. broers Camille en Reinier en hun zus Veronique die in Utrecht een appartement volledig renoveren, en vader en zoon Thiemo en Eric die samen hun klusvaardigheden inzetten. Met Bob’s tips en Tijl’s humor belooft het weer een mix van spanning, humor en inspirerende verbouwingen te worden.

Heb jij de eerste afleveringen al gezien? Wat vind je van het format vergeleken met programma’s als Kopen Zonder Kijken? Zijn Tijl en Bob een goed duo, of mis je nog iets in de presentatie? En hoe kijk jij: live op RTL4 elke dinsdag om 20:30 uur, of lekker bingen op Videoland? Laat je mening horen en deel je favoriete momenten!
Extra vraag: Zou jij zelf een huis durven flippen na het zien van dit programma?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217707937
Bob Sikkes god. _O_ Tijl is dit seizoen gelukkig iets verdraaglijker, zeker naar reacties online geluisterd.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217708811
Nee. Vind ik de moeite niet waard.
pi_217721686
Leuk programma ! Meer Bob inbreng en minder nadruk op de 13 in een dozijn huisinrichting. De eerste 2 afleveringen gezien en ook leuk verschillende types klussers te zien.
pi_217721727
Ben ook fan van dit programma!
pi_217721774
In het eerste appartement in Utrecht hoe Rob streed voor die oude houten voordeur en de hele indeling weer omgooide, wel leuk trio, zus en twee broers.
pi_217722949
Eerste trio heeft ook een goed appartement voor de juiste prijs uit de markt gehaald. Moest veel aan gebeuren ook aan de buitenzijde waardoor veel zullen zijn afgehaakt. Vorig seizoen waren er teveel die er heel duur in gingen en daardoor financieel niet uit kwamen
pi_217763855
Aflevering drie vond ik ook erg leuk om naar te kijken, wat een bikkel was dat, snapte heel goed dat ze het appartement uiteindelijk niet verkocht, de prijzen vliegen zo hard omhoog dat ze met een ton overwaarde niks beters kon krijgen, dat hele flipidee is daardoor alweer bijna achterhaald.
pi_217764016
Hele leuke 2e aflevering, en ook reclame voor deze jongeman die wel echt vakwerk laat zien.
Vond het best hoge prijzen maar ook grote verschillen. Tussen het hoogste en het laagste bod bijna een ton verschil :o Vraag me af of de buren blij met deze prijs zullen zijn bij de volgende WOZ belasting ronde :7
pi_217764022
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 00:51 schreef Dutch_view het volgende:
Hele leuke 2e aflevering, en ook reclame voor deze jongeman die wel echt vakwerk laat zien.
Vond het best hoge prijzen maar ook grote verschillen. Tussen het hoogste en het laagste bod bijna een ton verschil :o Vraag me af of de buren blij met deze prijs zullen zijn bij de volgende WOZ belasting ronde :7
Zeer zeker ook een leuke aflevering. Tijl nog: "Het aroma komt je tegemoet!" Door een oude rokende man volledig verwaarloost achter gelaten. Compleet gestript door die vader en zoon, ook nog een lekkend dak, moet haast wel een huurhuis geweest zijn.
pi_217775157
Vind dit het leukste woonprogramma. Waar een vt wonen gewoon 1 lange reclame is, is dit wat meer ruw. Hopelijk blijft dat zo.
pi_217832394
Dit meisje zal wel veel moeten uitbesteden
pi_217833145
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 21:02 schreef Rianne84 het volgende:
Dit meisje zal wel veel moeten uitbesteden
Ik kijk via videoland maar ook wel leuke aflevering. Gebeurt iig van alles.
pi_217833528
Vergeleken met de vorige aflevering vond ik het een beetje mwah, ondanks dat het eindresultaat wel mooi is.
Op de een of andere manier vond ik de vorige deelnemers sympathieker.
pi_217833594
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:56 schreef Dutch_view het volgende:
Vergeleken met de vorige aflevering vond ik het een beetje mwah, ondanks dat het eindresultaat wel mooi is.
Over welke aflevering heb je het, aflevering 4 met dat gore niet aangesloten riool dat in de kruipruimte de stront loosde?

Vond het alleen jammer en weggegooid geld van die tegeltuin.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 08:19:59 #16
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_217834851
Bij aflevering 3, de vrouw die het uiteindelijk alleen deed, vroeg ik me af hoe het huis verwarmd werd.
pi_217834954
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 23:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Over welke aflevering heb je het, aflevering 4 met dat gore niet aangesloten riool dat in de kruipruimte de stront loosde?

Vond het alleen jammer en weggegooid geld van die tegeltuin.
De aflevering van gister op tv, de jonge vrouw in t appartement
  dinsdag 3 juni 2025 @ 09:56:41 #18
208890 June.
Seriously?
pi_217835898
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 00:51 schreef Dutch_view het volgende:
Ik denk dat de buren sowieso niet blij waren vanwege de uitbouw en erfgrensdiscussie. Wel mooi dat uiteindelijk het allemaal toch exact op de erfgrens stond. Dikke vinger naar de buurman die landjepik wil doen.
Shine bright like a diamond.
pi_217838192
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:56 schreef Dutch_view het volgende:
Vond haar optimisme wel mooi. En ze heeft het nog geflikt ook. En misschien haar maar bellen om de onderhandelingen met aannemers te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')