Meijndel! Meijndel is fantastischquote:
En dit wist ik nietquote:De duinen beslaan maar één procent van het Nederlandse oppervlak, maar meer dan de helft van alle plant- en diersoorten komt er voor.
Ga je dan terug of blijf je wachten tot ze weggaan?quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Hier staan de 'wilde' paarden ook weleens midden op het pad en dan durf ik er niet omheen
Ik vind heel veel dieren best prima eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind heel veel dieren best prima eigenlijk.
dat is wel even spannendquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:51 schreef essnhills het volgende:
Op mijn 15e op vakantie in Noorwegen deden we een Muskus-os safari, met gids. Bij die beesten moet je eigenlijk op 200 meter afstand blijven, want ze willen nog wel eens mensen aanvallen.
We hadden ze op een gegeven moment gespot in se verte op een heuvel en gingen die kant op.
We moesten even wachten van xe gids maar na een tijdje vond die het veilig en liepen we die heuvel op. Maar ondertussen waren die beesten ook weer terug de heuvel op gelopen
Toen stonden we ineens op een paar meter afstand, dus de gids meteen "stil blijven staan! Geen onverwachte bewegingen maken!!!"
En na een paar minuten staan ineens een zucht van opluchting.
Het mannetje had ons de rug toegekeerd en vond ons dus blijkbaar niet interessant of een bedreiging. Dus we konden weer rustig achteruit lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
heeft een ander huisquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En de andere helft blijft er voor thuis.
Ja of de functie dat je geen muziekje wil horen. Zes mensen voor me dus ik hoor dit liedje nu zeker 10x.quote:
dat zou altijd wel een goede optie zijn ja, kan dat? want als die mogelijkheid bestaat en ze doen het niet, dan zijn ze gewoon aan het pestenquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja of de functie dat je geen muziekje wil horen. Zes mensen voor me dus ik hoor dit liedje nu zeker 10x.
Heb die optie wel eens bij een ander bedrijf gehad maar bij de dierenarts moet je verplicht Sting luisteren.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat zou altijd wel een goede optie zijn ja, kan dat? want als die mogelijkheid bestaat en ze doen het niet, dan zijn ze gewoon aan het pesten
Als de helft van de soorten er voor komt, en de andere helft thuis blijft, maar ook een ander huis heeft, hebben ze wel de ruimte.quote:
Die rommel bovenaan google?quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:12 schreef Crack_ het volgende:
oke ik word echt gestoord van die verplichte ai meuk
"I would like to have a tea please."quote:
Pff ik bel straks wel terug want met dit tempo ga ik 20 keer naar Sting luisteren.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"I would like to have a tea please."
"Whaddayasayin'?"
Ik had ooit eens een opdrachtgever die dingen met waterinstallaties deed. Die hadden voor de telefoon een kabbelend beekje als wachtmuziekjequote:Op woensdag 21 mei 2025 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja of de functie dat je geen muziekje wil horen. Zes mensen voor me dus ik hoor dit liedje nu zeker 10x.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff ik bel straks wel terug want met dit tempo ga ik 20 keer naar Sting luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |