Denk dat ze dit heel snel gaan aanpassen, godverdomme wat fucking irritant zegquote:AI-overzichten zijn een kernfunctie van Google Zoeken, net als kennisvensters. Je kunt functies niet uitzetten.
Omgquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
Er kwam gisteren een wild paard op me afgelopen. Je moet 25 meter afstand houden, well, yeano
duckduckgoquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat ze dit heel snel gaan aanpassen, godverdomme wat fucking irritant zeg
Dat paard deed dat ook nietquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
Er kwam gisteren een wild paard op me afgelopen. Je moet 25 meter afstand houden, well, yeano
Sup!quote:
Ik had consentquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat paard deed dat ook niet
Is het ookquote:
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik soms ook, ze zijn zoooo grootquote:maar deze was echt lief
Baby darling doll face honey
quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja![]()
volgens mij zijn ze echt kei tam, misschien dat mensen ze voeren en dat ie dacht dat ik eten bij me had ofzo?
oh tof zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ik soms ook, ze zijn zoooo grootmaar deze was echt lief
![]()
waar is dit?
Hihihihihihi.quote:
Hij is stiekem een paardenmeisjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |