Keuken Kampioen: de zoveelste sponsor en naamgever van de Eerste Divisie in Nederland. Alweer zeven jaar.
Toegegeven: 'Keuken Kampioen' klinkt best kut. Gewoon ook als bedrijf. Maar hoe langer zij de sponsor/naamgever werden, in de loop der jaren, hoe meer allemaal idioten die niks van (Nederlands) voetbal weten, die naam (Keuken Kampioen Divisie) begonnen te misbruiken
-Vooral onwetende wijven-
Om daarmee hele slechte voetbalteams (in hun ogen

) aan te duiden. Ik heb het idee dat de helft van die sukkels geen idee heeft welk niveau het is. Ze denken gewoon: "haha die naam is echt dom, zal wel heel laag zijn, of niet Mirthe? Haha!"
Met andere woorden, in de laatste zeven jaar met die naam, zijn er een heleboel, voornamelijk wijven nogmaals, die denken dat de Eerste Divisie een soort afvalputje voor de amateurs is.
Dit irriteert me want het is gewoon de Eerste Divisie, oftewel ons enige andere profniveau (helaas) en zo grappig is die naam niet want Keuken Kampioen maakt gewoon deel uit van de Mandemakers Groep, sinds jaar en dag de grootste sponsor van RKC Waalwijk.
Voordat Keuken Kampioen sponsor werd heette de Eerste Divisie de Toto-divisie en daarna de Gouden Gids-divisie. Waarom lachte niemand om die laatste?
Maar toen kwam het echte lachertje want Belgisch biermerk Jupiler ging de Eerste Divisie sponsoren. Toen werd het de Jupiler League. Maar wat anders kun je verwachten behalve ultieme Belgische domheid: de Eerste Klasse België werd toen ook door hun gesponsord. Ze noemden het ietsje anders: de Jupiler Pro League.
Nou, Mariëlle, was dat niet echt hilarisch? Ik heb je niet gehoord toen, dus hou nu ook je bek dicht.
En laat al die journalisten en commentatoren ook hun bek houden en noem het gewoon de Eerste Divisie (tenzij je hebt getekend om de sponsornaam te noemen dan).
Eindafsluiting: ik kan hier niks aan doen, dus hopelijk komt er snel een nieuwe sponsor zodat al die onwetenden hun bek houden. De Mercedes Premier League lijkt me wel een goeie om die kutjes stil te houden.
Groet,
Atlas16