abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217720420
quote:
16s.gif Op donderdag 22 mei 2025 17:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Mensen die dwepen met vlaggen van andere hoerenlanden. :r
Haha goeie ja.
Vakman pur sang
pi_217721326
Apple-producten: voor de helft van de prijs heb je een dergelijk apparaat met exact dezelfde specs, maar dan niet van Apple.
Gillende kinderen: Afschieten is een goed idee.
Mensen die op de fiets 's avonds of met dichte mist hun licht niet aan doen: Dat is wachten op een ongeluk.
"prof"-sport op TV: ehh... ik kan het begrijpen dat je een sport beoefend, maar dat je ernaar gaat zitten kijken?
TV: De laatste jaren neemt de hoeveelheid rommel die op TV te zien is alleen maar toe, wat ten koste gaat van nuttige inhoud.
pi_217721490
Ouders die met hun kinderen meegaan naar draggqueens
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  donderdag 22 mei 2025 @ 23:11:43 #104
319979 Fok-it
All is well
pi_217721537
Oreos: Echt zoveel lekkerdere chocolade
Hummus: Nooit iets van begrepen. Al is falafel best lekker
Sla los: prima. Sla op een burger :r
Koffie incl alle lattemacchifrappiatos
Whisky: Lekker hoor je slokdarm voelen wegbranden, daar ga je echt eens goed voor zitten
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217721684
Zionisten
pi_217721701
Moskee
  vrijdag 23 mei 2025 @ 04:46:36 #107
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_217722394
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 23:02 schreef Telefoonvork het volgende:
Gillende kinderen: Afschieten is een goed idee.
Die zijn populair?

quote:
TV: De laatste jaren neemt de hoeveelheid rommel die op TV te zien is alleen maar toe, wat ten koste gaat van nuttige inhoud.
Eens. Sommige dingen zouden een stuk prettiger zijn om naar te kijken als presentatoren en/of juryleden wat meer zichzelf zouden zijn, ipv een tig keer uitvergrootte versie van zichzelf. Carlo Boszhard voorop.

Verder ook geen Netflix hier, en ook geen Videoland (ik kijk sowieso weinig fictie, en ook weinig van die foute 'reality'-tv die alles behalve 'reality' is - dus wat heb ik eraan). Qua streamingsdiensten is het hier sowieso schaars te noemen.

Maar in principe is er niks mis met zo nu en dan relaxed voor de tv hangen. In een gezond evenwicht met andere dingen die je zou kunnen doen.
  vrijdag 23 mei 2025 @ 10:18:51 #108
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_217723976
TikTok
Netflix
Festivals
Avocado's
Influencers
Visgraatvloeren
Leaseauto's
+ veel meer
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 23 mei 2025 @ 14:57:31 #109
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_217726371
het toevoegen van het woord "bro" aan je zin
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 26 mei 2025 @ 23:40:05 #110
493737 Forumtijger
RROOAAARRRR!!
pi_217763883
Met modegrillen, of dat iedereen ineens iets wil gaan doen omdat iemand ergens succes mee heeft. Daar ben ik dus echt allergisch voor, en dan doe ik daar dus zeker niet aan mee. Dus als iedereen ineens links wil, omdat dat ineens populair is, dan ga ik dus rechts, puur omdat ik me mateloos erger aan de waan van de dag.

Een paar voorbeelden: Iedereen moet ineens gaan basketballen als de 3x3 basketballers olympisch goud winnen
Raymond van Barneveld wint een darttoernooi, en ineens zijn de dartsborden niet aan te slepen.
In een populaire film heeft iemand een bepaalde hond, en ineens moet iedereen ook zo'n hond
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!
pi_217763914
Seks

fatbikes,
"sporten" (zowel het kijken als beoefenen)
tiktok
facebook
instagram
snapchat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')