Wat zeggie? xDquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:36 schreef raptorix het volgende:
Hahaha Superneger zijn oren zijn kapot, vandaar dat je zeker zo slecht luistert.
Ik word er altijd een partij geil van.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:32 schreef SuperNeger het volgende:
Ik moet ieder jaar mijn oren laten uitspuiten en ik heb zo'n doktersassistente die dat altijd doet.. Heel lief verder en fijn dat we in een land leven waar we van deze dienst gebruik kunnen maken. Echter is het zo dat zij dit wel heel leuk lijkt te vinden. Ik vind het een beetje smerig, dan hou je je hoofd schuin en zit je dat metalen bakje tegen je wang te duwen en dan spuit ze met die spuit en als het er eenmaal uit is zit ze altijd zo van "Oh ja kijk eens! Zo dat is groot! Hier moet je kijken dat zat dus in je oor hier kijk dan!!!" en ik heb zoiets van ja ik geloof het wel gooi nou maar weg dan kan ik weer door
Echt waarom dwingt zij mij om hier naar te kijken ik vind dit zo ranzig.
Kortom je bent een goorlap, en door types als jou zijn de ziektekosten zo hoog.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:32 schreef SuperNeger het volgende:
Ik moet ieder jaar mijn oren laten uitspuiten en ik heb zo'n doktersassistente die dat altijd doet.. Heel lief verder en fijn dat we in een land leven waar we van deze dienst gebruik kunnen maken. Echter is het zo dat zij dit wel heel leuk lijkt te vinden. Ik vind het een beetje smerig, dan hou je je hoofd schuin en zit je dat metalen bakje tegen je wang te duwen en dan spuit ze met die spuit en als het er eenmaal uit is zit ze altijd zo van "Oh ja kijk eens! Zo dat is groot! Hier moet je kijken dat zat dus in je oor hier kijk dan!!!" en ik heb zoiets van ja ik geloof het wel gooi nou maar weg dan kan ik weer door
Gewoon elke dag de douche tegen je bolle kop.quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:56 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Gewoon zelf uitspuiten. Zo moeilijk is het niet. Mensen als jij zorgen dat zorg onbetaalbaar wordt
Je hebt daar spuiten voor van ¤5quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gewoon elke dag de douche tegen je bolle kop.
Ik betaal gewoon belasting voor zulke dingen en heb recht op jaarlijks onderhoud.quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:50 schreef Whuzz het volgende:
Iemand confronteren met wat hij de maatschappij aandoet is prima toch?
Ik heb niet zo'n dikke metalen spuit en het is gevaarlijk als je de spuit er te ver in duwt kan je schade krijgenquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:56 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Gewoon zelf uitspuiten. Zo moeilijk is het niet. Mensen als jij zorgen dat zorg onbetaalbaar wordt
Oja goeie vertel anders hoe die doktersassistenten hun geschoolde medische werk moeten doen daar in die huisartsenpraktijkquote:Op donderdag 22 mei 2025 09:56 schreef Ceviche het volgende:
Als je het niet goed doet kun je je trommelvlies beschadigen dus daar zou ik wel mee oppassen.
Daarnaast is doktersassistent zijn ook wel een raar beroep eigenlijk, je bent toch wel veel bezig met urine, oorsmeer, wonden, uitstrijkjes van verschillende lichaamsdelen en buiten die werkzaamheden moet je het stellen met boze en klagende patiënten, of een fokker 'die je wel uit wil spuiten'
Ik vraag me af in hoeverre doktersassistenten over 20 jaar vervangen zijn door AI want gek genoeg is er een behoorlijk personeelstekort in dat beroep.
Sommige assistenten van tegenwoordig denken dat ze praktiserend arts zijn met dit soort handelingen. Je kan ze gewoon op hun plek zetten en zeggen dat jij je nu stoort aan dat (enthousiast) gedrag van hen...quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:32 schreef SuperNeger het volgende:
Heb je nog geluk dat je je niet naakt moet uitkleden van ze.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Sommige assistenten van tegenwoordig denken dat ze praktiserend arts zijn met dit soort handelingen. Je kan ze gewoon op hun plek zetten en zeggen dat jij je nu stoort aan dat (enthousiast) gedrag van hen...
Ze is gewoon verbaasd dat ze iets groots bij je vindtquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:32 schreef SuperNeger het volgende:
Ik heb hetzelfde gehad maar ik was degene die comfortabel was en zij leek bijna beschaamd.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:18 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Heb je nog geluk dat je je niet naakt moet uitkleden van ze.
Moest ik ooit. Voor een bult in mn balzak. Bleek onschuldig talgbultje te zijn.
Moest me in haar bijzijn ontkleden terwijl de huisarts pas na 10 minuten verscheen..
En zij 3x langslopen en kijken naar mn geslachtsdeel…en daarna achter de pc zitten tikken en gluren.
Vond t wel raar maar had er maling aan, kijk maar als je wil….schaam me niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |