SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Valt me vaker op dat jouw opmerkingen verouderen als melk.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Past niet echt in de tijdlijn. Dan moet ie ongezien zijn gekeerd om terug te rijden naar Winschoten.
quote:
Ik heb het hele verhaal niet gevolgd, maar hoorde op de radio vanmorgen dat de auto nu waarschijnlijk gevonden was?quote:
Ja. Kenteken matcht ook. Hele grote kans dat dit het isquote:Op woensdag 21 mei 2025 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb het hele verhaal niet gevolgd, maar hoorde op de radio vanmorgen dat de auto nu waarschijnlijk gevonden was?
nou.quote:Op woensdag 21 mei 2025 07:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Kenteken matcht ook. Hele grote kans dat dit het is
Ja, dat ie ze had meegenomen naar Duitsland ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2025 07:41 schreef bitterbal het volgende:
had toch nog een beetje hoop op een andere uitkomst.
Jaquote:Op woensdag 21 mei 2025 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb het hele verhaal niet gevolgd, maar hoorde op de radio vanmorgen dat de auto nu waarschijnlijk gevonden was?
Ik ook. Maar als er zo fors ingezet wordt… dan vergaat de hoop me ook wel gauwquote:Op woensdag 21 mei 2025 07:41 schreef bitterbal het volgende:
had toch nog een beetje hoop op een andere uitkomst.
oh, op de radio waren ze nog zo lekker vaag: "een auto met een vergelijkbaar model"quote:Op woensdag 21 mei 2025 07:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Kenteken matcht ook. Hele grote kans dat dit het is
ja zeker na dat ik las dat ze die brief haddenquote:Op woensdag 21 mei 2025 07:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook. Maar als er zo fors ingezet wordt… dan vergaat de hoop me ook wel gauw
Zal niet anders zijn denk ikquote:Op woensdag 21 mei 2025 07:56 schreef bitterbal het volgende:
vind dat dit toch vrij vaak in NL gebeurd. Vader die de kinderen wat aan doet. Weet niet hoe het in andere landen zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |