Zou ook kunnenquote:
Gewoon de poffertjespan niet zo heet laten worden dat ie gaat rokenquote:
Verrassendquote:
Maar ik ga ze zelf makenquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Essie wordt gesponsord door dat ene merk van die kant-en-klaar-poffertjes. Jan?
Ik wilde grappig doen en kijken hoe ze in Japan poffertjes noemen.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wilde grappig doen en kijken hoe ze in Japan poffertjes noemen.
Maar ze noemen het dus ミニパンケーキ, minipankeeki.
Grappiger dan dat kan ik het niet maken.
Uiteraardquote:
oh ja, die hebben ook kant en klare spekpannenkoekenquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Essie wordt gesponsord door dat ene merk van die kant-en-klaar-poffertjes. Jan?
quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wilde grappig doen en kijken hoe ze in Japan poffertjes noemen.
Maar ze noemen het dus ミニパンケーキ, minipankeeki.
Grappiger dan dat kan ik het niet maken.
Met ijskoude boter en poedersuikerquote:
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Kan ik nog even snel goed poetsen en stokeren
zijn die lekker?quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:25 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog zo'n zakje kant en klaar poffertjes in de koelkast, heb niet zo'n pan en ze waren vorige week in de bonus
Ja, betrapt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Kan ik nog even snel goed poetsen en stokeren
Poffertjes zijn volgens mij zo'n beetje het enige waar ik poedersuiker voor gebruik volgens mij, heb die bus ook al 10+ jaar staanquote:
Ik gebruik het weleens in toetjes oidquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Poffertjes zijn volgens mij zo'n beetje het enige waar ik poedersuiker voor gebruik volgens mij, heb die bus ook al 10+ jaar staan
Die van AH eigen merk zijn best te doen, halen het natuurlijk niet bij verse, maar die ga je toch niet bakkenquote:
Maar jij bakt ook elke week koekjes en taart, dus dan snap ik dat welquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik gebruik het weleens in toetjes oid
quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij bakt ook elke week koekjes en taart, dus dan snap ik dat wel
Zoetekauw!quote:
quote:
quote:
Same. Gelukkig gaat dat blijkbaar eeuwig mee.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Poffertjes zijn volgens mij zo'n beetje het enige waar ik poedersuiker voor gebruik volgens mij, heb die bus ook al 10+ jaar staan
Is gewoon suiker natuurlijkquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Same. Gelukkig gaat dat blijkbaar eeuwig mee.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:34 schreef essnhills het volgende:
Ja denk dat als ik straks ben opgestaan, aangekleed en een kopje thee heb gehad ik poffertjes ga maken
Waarom wachten tot je aangekleed bent? Excuus om te douchen straksquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:34 schreef essnhills het volgende:
Ja denk dat als ik straks ben opgestaan, aangekleed en een kopje thee heb gehad ik poffertjes ga maken
Ik heb gisteravond al gedouchtquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom wachten tot je aangekleed bent? Excuus om te douchen straks
Uhuh. Ik had een kilo van het spul staan, laatst opgemaakt na een paar jaar. Niets aan de hand.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is gewoon suiker natuurlijk
Als er geen vocht in komt of beestjes in lopen dan gebeurt er niet zoveel mee
Zolang het er nog gewoon als poeier uit komt is er geen probleem, als het begint te klonteren moet je het misschien even nakijkenquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh. Ik had een kilo van het spul staan, laatst opgemaakt na een paar jaar. Niets aan de hand.
Ja preciesquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh. Ik had een kilo van het spul staan, laatst opgemaakt na een paar jaar. Niets aan de hand.
Zeker als het bewegende klontjes zijnquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zolang het er nog gewoon als poeier uit komt is er geen probleem, als het begint te klonteren moet je het misschien even nakijken
Waarom las ik kloontjes?quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker als het bewegende klontjes zijn
Suikerkloontjes?quote:
Extra eiwitten en crunchquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker als het bewegende klontjes zijn
Mijn oude buurman stonk toch al. Kon geen douche tegenop.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:44 schreef Karzai het volgende:
1 keer per week douchen voor het klimaat, als iedereen dat zou doen dan merk je ook niet dat je buurman stinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |