Heeft ze zeker d'r geboortedatum niet in account staan. Bij de meeste sites vul ik dat meestal nooit in, maar bij de Hema had ik een reisverzekering dus dat moest welquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus was zaterdag jarig maar heeft die hele voucher niet gehad.
Ja daar zat ik, is dat niet bij Holle Bolle Gijs?quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker! Binnen zijn wel geinige plekken waar je dan in een soort nis zit met gordijnen ervoor meen ik me te herinneren. Poffertjes daar idd erg lekker (en goed betaalbaar wel)
Volgende week alweerquote:
Yupquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar zat ik, is dat niet bij Holle Bolle Gijs?
Jawel, vorige jaren kreeg ze hem ook. Ik kreeg hem dit jaar ook pas op de dag zelf en moest hem binnen vier dagen ophalen. En dan valt de zondag af en zaterdag waren ze opquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft ze zeker d'r geboortedatum niet in account staan. Bij de meeste sites vul ik dat meestal nooit in, maar bij de Hema had ik een reisverzekering dus dat moest wel
Oh zie dat ik ook een voucher voor taart bij de Ikea heb gehad
En dit is de volgende soundbyte die er staatquote:
ik schrok net ; dacht van shit ben helemaal vergeten grmbl te feliciteren maar hij is nog helemaal niet jarigquote:
Maar dan weet je niet of iemand drolpoffertjes ermee heeft gemaakt ofzo.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:05 schreef Karzai het volgende:
die pofertjespannen liggen regelmatig bij de kringloop voor 2 euro
Ja volgens mij wel. Tegenover het carrouselquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar zat ik, is dat niet bij Holle Bolle Gijs?
quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik schrok net ; dacht van shit ben helemaal vergeten grmbl te feliciteren maar hij is nog helemaal niet jarig
quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:cherrylips:
https://www.efteling.com/nl/park/restaurants/poffertje
quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan weet je niet of iemand drolpoffertjes ermee heeft gemaakt ofzo.
Goedzoquote:
Wel het spoor oversteken!quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Tegenover het carrousel
Nee dat is geen automatische kattenbak maar één die ervoor zorgt dat je niks ruikt, kan wel aan het stroom ja. Alleen hier staat de kattenbak ter decoratie tegenwoordig.quote:
Oh bij mij staat erquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel, vorige jaren kreeg ze hem ook. Ik kreeg hem dit jaar ook pas op de dag zelf en moest hem binnen vier dagen ophalen. En dan valt de zondag af en zaterdag waren ze op
quote:- De voucher heeft een variabele looptijd van 10 dagen, na het verschijnen van de voucher.
Goed uitkijken iddquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel het spoor oversteken!
Hmmquote:
Ik hoor je hier kwijlen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:07 schreef CherryLips het volgende:
O god ze hebben ook met witte chocola.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |