Krijgen als in gratis??quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:01 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.pitfest.nl/line-up Ik kan een kaartje krijgen voor de zaterdag. Zal ik gaan?
Zes minuten fietsen haha. Even kijken of er nog leuke mensen gaan die ik ken.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Krijgen als in gratis??
Dan zou ik zeker gaan ja
vrijdag weer salaris+ vakantiegeldquote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar mijn huis is niet groot genoeg voor allemaal grote sets. En mijn bankrekening eventjes ook niet.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:26 schreef Haags het volgende:
@:wereldgozer
Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?Dit kan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Muilkorven dat beest.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Begint ook wel traditie te worden dat een kuthond hier ergens in de buurt continu gaat zitten blaffen richting het einde van de avond.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:35 schreef Nizno het volgende:
K&W / Horvenster met rond gat voor mobiele airco
ik heb veel te lang zitten denken wat voor ster dit in hemelsnaam over gaat...
ik ga slapen.. veel beter
Geen idee, dat kunnen wij voetvolk niet inzienquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:35 schreef Nizno het volgende:
K&W / Horvenster met rond gat voor mobiele airco
ik heb veel te lang zitten denken wat voor ster dit in hemelsnaam over gaat...
ik ga slapen.. veel beter
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, dat kunnen wij voetvolk niet inzien
Snap niet dat dat zovaak gewijzigd moet worden als friet gewoon al goed staatquote:
Gelukkig misbruiken jullie mods nooit jullie krachten.quote:
Kunnen sommige mensen niet tegenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap niet dat dat zovaak gewijzigd moet worden als friet gewoon al goed staat
Tenzij er ongepaste dingen in de TT staan natuurlijkquote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kunnen sommige mensen niet tegen
Anyway, laat gewoon staan. Ik zal de volgende ook niet aan gaan passen.
Dit is behoorlijk ongepast eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenzij er ongepaste dingen in de TT staan natuurlijk
Je bent zelf behoorlijk ongepastquote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is behoorlijk ongepast eigenlijk.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |