Ik denk dat je je de pleuris schrikt als je de x% van de users y% van de posts statistieken ziet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zijn er tegenwoordig nog 20 mensen op Fok online tegelijk?
Misinformatie in een TT lijkt me een slechte zaakquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik dacht dat TT's alleen aangepast mochten worden na verzoek van TS
Uitzondering is als TS niet meer in staat is zelf die keuze te maken. Gezien de inhoud van z'n laatste TT is dat wel duidelijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat of spelfouten, en nu is patat correct geschreven.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat of spelfouten, en nu is patat correct geschreven.
Je bedoelt dat hun luier verschoond moet wordenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
@:dotteke de blauwen zijn hier aan het spelen
Absoluutquote:
En dat was de tt starter welquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uitzondering is als TS niet meer in staat is zelf die keuze te maken. Gezien de inhoud van z'n laatste TT is dat wel duidelijk.
Valt tegen de laatste tijd hoor.quote:
Heb er Friet van gemaakt die had jij toch.quote:
stig is de TSquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er Friet van gemaakt die had jij toch.
En dat moet het goede voorbeeld gevenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
@:dotteke de blauwen zijn hier aan het spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |