nee klopt. helemaal glimmend kaal zeker?quote:
gewoon zijn microfoon mutenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Handig. Ik had mijn raam open en via Teams een overleg en net op dat moment vond iemand het nodig om te gaan hameren.![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Handig. Ik had mijn raam open en via Teams een overleg en net op dat moment vond iemand het nodig om te gaan hameren.![]()
Gelijk op de slooplijst gezet nadat ja er bent geweest?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Oef, hotel van Londen is afgeschreven. Au.
Heb er flink huisgehouden, vooral in de badkamerquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelijk op de slooplijst gezet nadat ja er bent geweest?
Ik las dit even anders en dacht dat het hele hotel afgeschreven was.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Kan je daar niet met een tentje wildkamperen in het park?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Even een leiding in de muur gefreesd voor een usb laadcontact naast het bed?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb er flink huisgehouden, vooral in de badkamer
Graag ook even voor bij mij thuisquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even een leiding in de muur gefreesd voor een usb laadcontact naast het bed?
Das een heel end frezen vanaf Londen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Graag ook even voor bij mij thuis
Vonden ze vast grappig om te doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Blijkbaar zijn er mensen die fake tips hebben gedeeld bij het onderzoek naar de vermiste kinderen
Meteen 6 maanden opsluiten.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Blijkbaar zijn er mensen die fake tips hebben gedeeld bij het onderzoek naar de vermiste kinderen
ja hoe is het met die kindjes eigenlijk? heb er niet meer veel over gelezen behalve sporen ergens in Groningen polder?quote:
Kan ik gelijk een soort van loopband installeren voor boekenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Das een heel end frezen vanaf Londen.
Er kunnen best 12 mensen op 1 cel.quote:
Van die vacuüm buizenpost van Waterstones naar Wageningen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan ik gelijk een soort van loopband installeren voor boeken
Je doet net alsof het niet al meermaals gedaan is. Door vaders en moeders.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:42 schreef kree het volgende:
denken jullie zou een vader dat doen, ze om het leven brengen enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop