Niet?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:59 schreef Nizno het volgende:
ja heuj iedereen mag gewoon doorpraten... het is niet alsof gianni en ltvdk nu rollebollend door het hele topic gaan ofzo...
MI
haren die uit elkaars hoofd worden getrokken
jij hebt mijn hoofd nog nooit gezienquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:59 schreef Nizno het volgende:
ja heuj iedereen mag gewoon doorpraten... het is niet alsof gianni en ltvdk nu rollebollend door het hele topic gaan ofzo...
MI
haren die uit elkaars hoofd worden getrokken
terug slaan met een hamerquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Handig. Ik had mijn raam open en via Teams een overleg en net op dat moment vond iemand het nodig om te gaan hameren.![]()
nee klopt. helemaal glimmend kaal zeker?quote:
gewoon zijn microfoon mutenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Handig. Ik had mijn raam open en via Teams een overleg en net op dat moment vond iemand het nodig om te gaan hameren.![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gelijk op de slooplijst gezet nadat ja er bent geweest?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Oef, hotel van Londen is afgeschreven. Au.
Heb er flink huisgehouden, vooral in de badkamerquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelijk op de slooplijst gezet nadat ja er bent geweest?
Ik las dit even anders en dacht dat het hele hotel afgeschreven was.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Kan je daar niet met een tentje wildkamperen in het park?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Even een leiding in de muur gefreesd voor een usb laadcontact naast het bed?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb er flink huisgehouden, vooral in de badkamer
Graag ook even voor bij mij thuisquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even een leiding in de muur gefreesd voor een usb laadcontact naast het bed?
Das een heel end frezen vanaf Londen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Graag ook even voor bij mij thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |