quote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wie wel?
Misschien de 60+ generatie. En sommige vrouwen die jonger zijn.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:40 schreef SuperNeger het volgende:
Ik leg altijd fopkots op tafel neer om m'n plek bezet te houden
[ afbeelding ]
Maak er dan een spiraalboekje van, dan kan het mooi plat liggen en bovendien kan je dan ook maar 1 pagina zichtbaar leggen. Geeft extra opties, waarbij 2 pagina's open net iets anders meldt dan elke pagina van die twee in z'n eentje.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nee nee je snapt er helemaal niks van![]()
Eén boekje, formaat A6, met de meest relevante talen. En dan 1 pagina (dubbele pagina) per situatie.
Wat ook kan is bij die situatie waar je zelf de tijd in moet vullen: witte of transparante gladde tape gebruiken wat je dan met een wipe off marker kunt beschrijven. Moet nog even mee getest worden wat handiger is.
Dit is een heel goed idee voor in een iets later stadium. Nemen we mee!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Maak er dan een spiraalboekje van, dan kan het mooi plat liggen en bovendien kan je dan ook maar 1 pagina zichtbaar leggen. Geeft extra opties, waarbij 2 pagina's open net iets anders meldt dan elke pagina van die twee in z'n eentje.
Maar wat als je alleen maar een drankje of alleen maar eten gaat bestellen, dan klopt het nietquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Versie 1. Dit dus in 7 talen. Vind er maar wat van![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan doe je dat toch gewoon niet?quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar wat als je alleen maar een drankje of alleen maar eten gaat bestellen, dan klopt het niet
In de volgende versie zal ik er wel van maken "ik ben even een #108 met bami aan het bestellen!"quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar wat als je alleen maar een drankje of alleen maar eten gaat bestellen, dan klopt het niet
Je kan ook veel met weinig paginas: https://en.m.wikipedia.org/wiki/A_Hundred_Thousand_Billion_Poemsquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de volgende versie zal ik er wel van maken "ik ben even een #108 met bami aan het bestellen!"
Worden een hoop extra bladzijden dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |