Had er laatst eentje die aanbelde, had een pakket voor mij en ook eentje voor 8 huizen verderop, of ik die ook even kon aannemen want hij had het alvast gescand en doorgegeven dat het pakket bij mij was bezorgdquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo wilde laatst een bezorger hier ook een pakket voor buren afgeven. ik had zelf een pakketje en kon die van twee deuren verder dan ook wel aannemen.
dus ik vraag... joh doet ze niet open dan?
(auto stond gewoon op de stoep geparkeerd dus die was absoluut wel thuis)
had hij idd nog niet geprobeerd
Gelachenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De ene schizofrene kat is de ander niet.
Ja inderdaad, standaard onderzoek omdat ik 35 ben geworden. Wat wel weer jammer is, is dat er door het onderzoek waarschijnlijk een bacterie gekomen is waardoor ik een infectie opgelopen heb. Dus daar heb ik vorige week nog weer een testje voor mogen doen en op die uitslag wacht ik ook nog. Vrouwendingen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh joy. De gewone "je bent x leeftijd, dus speel even kijkdoos" hoop ik?
Katten zijn stabielquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja inderdaad, standaard onderzoek omdat ik 35 ben geworden. Wat wel weer jammer is, is dat er door het onderzoek waarschijnlijk een bacterie gekomen is waardoor ik een infectie opgelopen heb. Dus daar heb ik vorige week nog weer een testje voor mogen doen en op die uitslag wacht ik ook nog. Vrouwendingen.![]()
Oh lekker dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja inderdaad, standaard onderzoek omdat ik 35 ben geworden. Wat wel weer jammer is, is dat er door het onderzoek waarschijnlijk een bacterie gekomen is waardoor ik een infectie opgelopen heb. Dus daar heb ik vorige week nog weer een testje voor mogen doen en op die uitslag wacht ik ook nog. Vrouwendingen.![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Stabiel-ish. Wellicht.quote:
en dan zijn ze beledigd als je nee zegt.....quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had er laatst eentje die aanbelde, had een pakket voor mij en ook eentje voor 8 huizen verderop, of ik die ook even kon aannemen want hij had het alvast gescand en doorgegeven dat het pakket bij mij was bezorgd
Omdat je een alcoholist was/bent?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:13 schreef kree het volgende:
[..]
nee?
ik zie mijn fouten wel in die tijd he. begrijp me niet verkeerd. maar ik zou ff niet weten waarom ik mijn hele leven alcohol vrij zou moeten doorbrengen. hulpverlening zwaar in tegen natuurlijk.
maar is bewuste keus van mezelf. enne oke wat ik wel geleerd heb nooit meer drinken en rijden.
en bovendien presteer ik oke nu onderhand hoor op werk, zie het als black mirror.
Nou zoiets waarschijnlijk inderdaad.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ie z'n handen niet even gewassen?
de hunt komt er aan eind deze maandquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:27 schreef CherryLips het volgende:
https://ikzoekbaas.dieren(...)/honden/4256541-mila
Er is al een reactiestop en ze staat er pas sinds gister opIk moet er eerst even over nadenken maar andere mensen reageren meteen alsof ze op ibood zitten blijkbaar.
Ik heb het met zo'n thuisding gedaanquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou zoiets waarschijnlijk inderdaad.![]()
![]()
Thank god geen jeuk o.i.d., maar merk wel dat het niet goed zit. Fijn cadeautje.
Dat vond ik destijds een onprettig idee met spiraal.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het met zo'n thuisding gedaan
Ja hij was gelijk gefrustreerd dus heb het maar geaccepteerd want zijn aardige mensen die daar wonenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan zijn ze beledigd als je nee zegt.....
weet niet. tis maar hoe je het definieert. het was vooral drinken om psych problemen te verdoven denk.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat vond ik destijds een onprettig idee met spiraal.
huehue?quote:
Ja die had ik ook in huis, maar ik dacht; laat ik maar meteen toch naar de huisarts gaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook, zitten alleen mijn eigen doosbacteriën op.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zag het niet zo zitten om die ene van weinigen te zijn die wel hun spiraal ermee uitrost.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |