SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Klinkt als een goeie poes.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:16 schreef Donna het volgende:
1 poes, present.
En ze spoort voor geen meter.
Die van mij ook niet maar dat komt denk ik omdat ze net één jaar oud is.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:16 schreef Donna het volgende:
1 poes, present.
dat zijn de bestenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:16 schreef Donna het volgende:
1 poes, present.
*noteert*quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:16 schreef Donna het volgende:
1 poes, present.
Nah, is zoals het hoort.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Die van mij ook niet maar dat komt denk ik omdat ze net één jaar oud is.
10 poes meer in de buurt en vechten elkaar tot de dood in de nachtquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:16 schreef Donna het volgende:
1 poes, present.
Dat gaan nog 15 zware jaren worden dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Die van mij moet nog 2 worden. Ze maakt de lastigste deuren zelf open en zit soms op plekken waarvan je denkt; hoe dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Die van mij ook niet maar dat komt denk ik omdat ze net één jaar oud is.
Donna, jij hier?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Die van mij moet nog 2 worden. Ze maakt de lastigste deuren zelf open en zit soms op plekken waarvan je denkt; hoe dan?
Maar het kattenluik is een no go.
leren dat ze de deuren ook zelf sluit dan kan ze de buitendeur zelf open en dicht doen. geen luik nodig.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Die van mij moet nog 2 worden. Ze maakt de lastigste deuren zelf open en zit soms op plekken waarvan je denkt; hoe dan?
Oh dat doet mijn kat godzijdank niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:18 schreef Donna het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik mis een "nog".quote:
je weet zeker dat ze er nooit meer dan 1 tegelijk uit haalt?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:19 schreef Donna het volgende:
Poes heeft ook een hobby; de bakken van de Kallax kast eruit trekken en dan alle Barbie kleertjes van m'n dochters 1 voor 1 naast de bak gooien.
Ik doe mijn best, maar het lukt nog niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
leren dat ze de deuren ook zelf sluit dan kan ze de buitendeur zelf open en dicht doen. geen luik nodig.
win win
geef mij maar deze (van mijn ma)quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:18 schreef Donna het volgende:
[..]
dresseren kun je lerenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar het lukt nog niet.
Hier worden de boeken uit de kast gemept en de kaarsen op de grond gegooid en mijn Swarovski beeldje is kapot.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:19 schreef Donna het volgende:
Poes heeft ook een hobby; de bakken van de Kallax kast eruit trekken en dan alle Barbie kleertjes van m'n dochters 1 voor 1 naast de bak gooien.
Tenzij ze met klittenband aan elkaar zitten, maar ze doet echt haar best om ze er 1 voor 1 uit te vissen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
je weet zeker dat ze er nooit meer dan 1 tegelijk uit haalt?
geweldigquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Tenzij ze met klittenband aan elkaar zitten, maar ze doet echt haar best om ze er 1 voor 1 uit te vissen.
Net als dat ze mijn beeldjes en steentjes van de kast gooit terwijl ze me aankijkt.
Soms...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |