Ik mag het hopen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:01 schreef Cavalier het volgende:
Denk dat ze weer met een verrassende naam komen. Vorig jaar gesprekken gevoerd met Potter en Farioli. Dan gaan ze nu echt niet voor de categorie Reiziger, Heitinga.
Dat is die Bodø/Glimt gast toch? Ja dat zou nog steeds een goede optie zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik mag het hopen.
Zou die Kjetil Knutsen (als ik het goed schrijf) nog op de lijst staan?
Toen hadden ze ook veel meer tijd, nu is het toch wat abrupt gestopt, ben benieuwd waar ze mee komen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:01 schreef Cavalier het volgende:
Denk dat ze weer met een verrassende naam komen. Vorig jaar gesprekken gevoerd met Potter en Farioli. Dan gaan ze nu echt niet voor de categorie Reiziger, Heitinga.
Kroes had het over een maand. Lijkt me tijd genoeg, ervan uitgaande dat er al een oriëntatie is geweest.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen hadden ze ook veel meer tijd, nu is het toch wat abrupt gestopt, ben benieuwd waar ze mee komen.
Reiziger is wel oke toch?quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:01 schreef Cavalier het volgende:
Ik zou lekker verder kijken hoor. Ik vond die Reiziger als speler al een tactisch onbenul, maar als trainer laat hij toch ook nog niet echt wat zien? Kijk voor de aardigheid eens de docu van Jong Oranje. Veel verder dan teksten als 'kort op de man zitten' en 'hoog druk houden' komt hij niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als je echt meer op de jeugd weer wilt inzetten met dan een paar sterkhouders dan lijkt me Reiziger een hele goede keuze, juist iemand die gedurende zijn hele trainerscarrière heeft bewezen jeugdspelers klaar te kunnen stomen voor het grote werk.
Uiteraard blijft het een soort van gok, maar wel eentje die een club al veel eerder had moeten nemen.
Ach ja, een docu en dan weet je wat voor n trainer het is. Schitterend.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:27 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik zou lekker verder kijken hoor. Ik vond die Reiziger als speler al een tactisch onbenul, maar als trainer laat hij toch ook nog niet echt wat zien? Kijk voor de aardigheid eens de docu van Jong Oranje. Veel verder dan teksten als 'kort op de man zitten' en 'hoog druk houden' komt hij niet.
Nou ja; het geeft wel een inzicht in hoe iemand voor zo'n groep staat en hoe hij reageert op bepaalde situaties toch? Andersom vind ik ook dat je van goede trainers vrij snel kunt zien hoe ze overkomen, hoe hun energie is richting die spelers en wat ze (inhoudelijk) te melden hebben. Andersom geldt dan toch ook hetzelfde?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, een docu en dan weet je wat voor n trainer het is. Schitterend.
Het lijkt weer een overgangsjaar te worden…quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wie wil hier trainer van worden?
Die wordt ondertussen even traditiegetrouw genoemd als Krek Bellemie!!!quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik mag het hopen.
Zou die Kjetil Knutsen (als ik het goed schrijf) nog op de lijst staan?
Inderdaad, ik vind ook dat je op basis van interviews redelijk kan beoordelen of iemand tactisch wat benul heeft. Dat had je bij mensen als Bosz, Ten Hag en Slot toch al vrij snel door. Bij spelers ook trouwens, gasten als Dailey Blind en Jerdi Schouten hebben er duidelijk wat meer verstand van.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nou ja; het geeft wel een inzicht in hoe iemand voor zo'n groep staat en hoe hij reageert op bepaalde situaties toch? Andersom vind ik ook dat je van goede trainers vrij snel kunt zien hoe ze overkomen, hoe hun energie is richting die spelers en wat ze (inhoudelijk) te melden hebben. Andersom geldt dan toch ook hetzelfde?
Ik zeg overigens niet dat Reiziger er niks van kan hoor. Maar om nu weer te gokken.. ik zou misschien toch voorbij de landsgrenzen kijken op zoek naar een trainer met wat meer inhoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |