quote:Op woensdag 28 mei 2025 00:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Laffe teringhonden die hun comfortabele plekje in de ArenA en op De Toekomst in gevaar zagen komen, omdat een Italiaan aanschouwde hoe prehistorisch de standaardfaciliteiten waren.
Meevaller dat dit nieuws ruim na Neerlands bedtijd bekend is geworden. Kunnen we nog even goed slapen, en ons mentaal voorbereiden op de woordkots die we de komende dagen gaan lezen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 00:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na de rondotje een ossenworst. Daarna een feestje op de Toekomst waar Ron Brandsteder (rip) van de tafel aflazert.
Er gaat inderdaad heel geforceerd gezocht worden naar redenen waarom dit goed zou zijn . Mijn hemel.quote:Op woensdag 28 mei 2025 00:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Meevaller dat dit nieuws ruim na Neerlands bedtijd bekend is geworden. Kunnen we nog even goed slapen, en ons mentaal voorbereiden op de woordkots die we de komende dagen gaan lezen.
De Telegraaf twee jaar geleden --> https://x.com/JimmyDriessen/status/1650369803163508736quote:Op woensdag 28 mei 2025 00:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er gaat inderdaad heel geforceerd gezocht worden naar redenen waarom dit goed zou zijn . Mijn hemel.
Voorbijgaand aan zijn capaciteiten die niet verder reiken dan die van Gullit.quote:Op woensdag 28 mei 2025 00:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De Telegraaf twee jaar geleden --> https://x.com/JimmyDriessen/status/1650369803163508736
quote:Op woensdag 28 mei 2025 01:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voorbijgaand aan zijn capaciteiten die niet verder reiken dan die van Gullit.
Kroes gaat nu mokertjehard op de schouders daar.
En oude krakkemikkige Logo terug, waarschijnlijk door een amateur overgetrokken uit een geschiedenisboek in bibliotheek.quote:Op woensdag 28 mei 2025 00:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''De spelers van Liverpool zijn lovend over hem en Ajax-DNA ''
Tadic terug , Bergwijn , Sjakie Wolfs ook maar terug samen met Bobby Haarms .
Doodzieke kutclub
Die flyby over Museumplein was echt gaafquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:42 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
30 geleden jaar alweer, ik was er gelukkig ook bij![]()
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |