De TD gaat er zelf zitten .quote:Op maandag 26 mei 2025 14:35 schreef onlogisch het volgende:
Wie moet de nieuwe coach van ajax worden boys?
Reiziger lijkt me in te zetten op een hele andere carrièreplanning en dat is de opvolger van Ronald Koeman worden. Denk niet dat die zozeer 'niet voor Ajax' kiest zoals Ten Hag dat ook niet doet, die was al eventjes bezig met Leverkusen.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:17 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Steeds meer trainers begrijpen dat instappen in dit Ajax een zeer slecht idee is.
Lijkt me een slechte planning want ik denk dat Bosz de opvolger word van Koeman.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Reiziger lijkt me in te zetten op een hele andere carrièreplanning en dat is de opvolger van Ronald Koeman worden. Denk niet dat die zozeer 'niet voor Ajax' kiest zoals Ten Hag dat ook niet doet, die was al eventjes bezig met Leverkusen.
Hoi Scorpie
quote:Met het wegvallen van Francesco Farioli, Peter Bosz, Erik ten Hag, Paul Simonis en Michael Reiziger als mogelijke hoofdtrainers voor Ajax in het seizoen 2025/2026, blijft de club met een beperkte lijst van potentiële kandidaten over. Technisch directeur Alex Kroes heeft aangegeven dat er gesprekken plaatsvinden met meerdere potentiële opvolgers, met als doel uiterlijk eind juni een nieuwe trainer aan te stellen .
Mogelijke kandidaten
1. Marcel Keizer
Was eerder hoofdtrainer van Ajax in 2017.
Heeft ervaring opgedaan bij clubs als Sporting CP en Al Shabab.
Volgens journalist Valentijn Driessen wordt Keizer gezien als een 'dark horse' kandidaat voor de functie .
2. Kjetil Knutsen
Huidige trainer van het Noorse Bodø/Glimt.
Bekend om zijn aanvallende speelstijl en successen in de Europese competities.
Volgens 'Vandaag Inside' staat Knutsen hoog op de lijst als nieuwe trainer voor Ajax .
3. Pascal Jansen
Voormalig trainer van AZ en momenteel actief bij New York City FC.
Ervaren in het ontwikkelen van jonge spelers en het implementeren van een aanvallende speelstijl.
Zijn beschikbaarheid kan echter een uitdaging zijn vanwege zijn huidige contract.
4. Marcelo Gallardo
Voormalig trainer van River Plate, bekend om zijn tactische flexibiliteit en successen in Zuid-Amerika.
Zou een frisse internationale benadering kunnen brengen.
Zijn ervaring met het ontwikkelen van talentvolle spelers sluit aan bij de Ajax-filosofie.
Conclusie
Gezien de huidige situatie lijkt Marcel Keizer een voor de hand liggende keuze vanwege zijn bekendheid met de club en eerdere ervaring als hoofdtrainer. Kjetil Knutsen biedt een innovatieve benadering met zijn aanvallende speelstijl, terwijl Pascal Jansen en Marcelo Gallardo interessante internationale opties zijn die een nieuwe impuls kunnen geven aan het team. De uiteindelijke beslissing zal afhangen van de visie van de clubleiding en de beschikbaarheid van de kandidaten.
Reiziger was een beetje beledigd toen ze Heitinga naar voren schoven, dat zal eerder de reden zijn dan z'n carrièreplanning, als bondscoach van jong oranje bouw je niet echt een serieus CV op.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Reiziger lijkt me in te zetten op een hele andere carrièreplanning en dat is de opvolger van Ronald Koeman worden. Denk niet dat die zozeer 'niet voor Ajax' kiest zoals Ten Hag dat ook niet doet, die was al eventjes bezig met Leverkusen.
Hoi Scorpie
Vraag me sterk af of hij überhaupt benaderd is. Maar ik denk dat ze bij de KNVB in hem wel een opvolger van Koeman zien. Heeft toch wel een andere status dan een Erwin van der Looi of een Art Langeler.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Reiziger was een beetje beledigd toen ze Heitinga naar voren schoven, dat zal eerder de reden zijn dan z'n carrièreplanning, als bondscoach van jong oranje bouw je niet echt een serieus CV op.
Denk het ook niet, sowieso zijn er denk ik weinig benaderd van de namen die je hier voorbij ziet komen, Ten Hag geloof ik nog wel, dat is een trainer waar je als Ajax TD altijd contact mee onderhoudt.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vraag me sterk af of hij überhaupt benaderd is. Maar ik denk dat ze bij de KNVB in hem wel een opvolger van Koeman zien. Heeft toch wel een andere status dan een Erwin van der Looi of een Art Langeler.
Ja, jammer hoe dat is gelopen.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Reiziger was een beetje beledigd toen ze Heitinga naar voren schoven, dat zal eerder de reden zijn dan z'n carrièreplanning, als bondscoach van jong oranje bouw je niet echt een serieus CV op.
Ja dat is moeilijk te bepalen, dat hij ooit een keer kampioen werd met jong Ajax, zegt meer over de eerste divisie dan zijn kwaliteiten.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, jammer hoe dat is gelopen.
Al heb ik ook geen hoge pet op van Reiziger.
Catenaccio in optima formaquote:Op maandag 26 mei 2025 19:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Farioli terughalen en carte blanche geven nog een optie?
Het is daarna nooit meer stabiel geworden of geweest daarentegen. En als je de Jong selectie van 17/18 bekijkt was het ook weer geen geweldige lichting.quote:Op maandag 26 mei 2025 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat is moeilijk te bepalen, dat hij ooit een keer kampioen werd met jong Ajax, zegt meer over de eerste divisie dan zijn kwaliteiten.
Reiziger als bondscoach van het grote Oranje zie ik eerlijk gezegd ook nog niet echt voor me. Zou niet mijn keuze zijn in elk geval.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:01 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Lijkt me een slechte planning want ik denk dat Bosz de opvolger word van Koeman.
Nummer 2 heeft al jaren veel succes en toch is er geen club met wat faam erin geslaagd om hem te verleiden om de poolcirkel te verlaten . Zal wel de harde eis van hem zijn dat die 10% krijgt bij elke transfer.quote:
Marcelo Gallardo klinkt echt als een buitenlandse optie omdat er een buitenlandse optie erbij moest.quote:
Het wordt dus Ron Jansquote:
Debieltje van de Telegraaf helemaal hip doen met buitenlandse namen maar zodra er een buitenlander zit gaat ie vol tegen hem in omdat er niet meer naar hem gelekt wordtquote:Op maandag 26 mei 2025 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Marcelo Gallardo klinkt echt als een buitenlandse optie omdat er een buitenlandse optie erbij moest.
Kjetil Knutsen, oud Hollandse naam.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Marcelo Gallardo klinkt echt als een buitenlandse optie omdat er een buitenlandse optie erbij moest.
Die wordt natuurlijk al een jaar of 2 genoemd. Gallardo is wel echt out of the blue.quote:
Zal wel een vriendje zijn van Valentijn dan. Erg mooi.quote:Op maandag 26 mei 2025 20:16 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Debieltje van de Telegraaf helemaal hip doen met buitenlandse namen maar zodra er een buitenlander zit gaat ie vol tegen hem in omdat er niet meer naar hem gelekt wordt
Kan mij voornamelijk niet voorstellen dat een Argentijn van zijn statuur net terug bij River Plate na zijn zakken gevuld te hebben de telefoon zal opnemen voor Ajaxquote:Op maandag 26 mei 2025 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die wordt natuurlijk al een jaar of 2 genoemd. Gallardo is wel echt out of the blue.
[..]
Zal wel een vriendje zijn van Valentijn dan. Erg mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |