Was gisteravond laat al zo hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ik gewoon benieuwd was dat het je nu al was opgevallen. maar idd niet aan je hele tamtamnetwerk gedacht
Volgens mij heb je dit echt 2 weken geleden ook gevraagd.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:05 schreef kree het volgende:
[..]
waarom is jou username roze trouwens? fok lintje?
Als er meerderen zijn die er twijfels over hebben, kan je de vraag stellen of het dan aan de lezer of aan de schrijver ligt.quote:
ja ik kan het zien idd hoe laatquote:
ja nu je het zegt? maar had bij andere ook dat ofzo.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dit echt 2 weken geleden ook gevraagd.
Ik bedoel, dat mag ik hopen. Als je nu een huis hebt om te verkopen staat er meteen een rij van mensen klaar om je voeten te kussen en sushi te serveren om een kans te maken.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:05 schreef bitterbal het volgende:
makelaar was zeer positief. Enige hobbel op de weg is de erfpacht waardoor het langer kan duren
maakt het uit aan wie het ligt dat mijn interesse anders wordt gelezen?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als er meerderen zijn die er twijfels over hebben, kan je de vraag stellen of het dan aan de lezer of aan de schrijver ligt.
Ben je volledig gestopt met drinken?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:53 schreef kree het volgende:
[..]
jij wil te graag flash. hahahaha. ik wil best vertellen maar alleen op gerichte vragen, rest zoeken jullie maar terug
Watquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja nu je het zegt? maar had bij andere ook dat ofzo.
hahaha sorry
👀quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:08 schreef Questular het volgende:
[..]
Ben je volledig gestopt met drinken?
Bwehehe, dat de communicatie tussen aankoop- en verkoopmakelaars is van "joe, bij deze moet je sushi beloven voor goodwill".quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat mag ik hopen. Als je nu een huis hebt om te verkopen staat er meteen een rij van mensen klaar om je voeten te kussen en sushi te serveren om een kans te maken.
Hey, jij bent de mod, lijkt me handig als mensen daadwerkelijk lezen wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
maakt het uit aan wie het ligt dat mijn interesse anders wordt gelezen?
wel paar jaar maar uiteindelijk niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:08 schreef Questular het volgende:
[..]
Ben je volledig gestopt met drinken?
nee hoor ik ben de user hier.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hey, jij bent de mod, lijkt me handig als mensen daadwerkelijk lezen wat je bedoelt.
"Dit klinkt misschien heel gek, maar zou je de sushi kunnen serveren op een rgb led dienblad? Trust me."quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bwehehe, dat de communicatie tussen aankoop- en verkoopmakelaars is van "joe, bij deze moet je sushi beloven voor goodwill".
Je bent dus niet volledig gestopt met drinken.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:09 schreef kree het volgende:
[..]
wel paar jaar maar uiteindelijk niet.
wat wel nu, ik drink niks meer als ik nog moet rijden.
soms is dat verwarrend, maarja oke. als ik blauw zie krijg ik al stuiptrekkingen enzo.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee hoor ik ben de user hier.
mijn kleur zegt niets over hoe ik hier post
hmmm.... ik weet niet of dat de sushi nu echt aantrekkelijker maaktquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Dit klinkt misschien heel gek, maar zou je de sushi kunnen serveren op een rgb led dienblad? Trust me."
Laat je niet limiteren door de dingen die je nog niet weet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmmm.... ik weet niet of dat de sushi nu echt aantrekkelijker maakt
oeh die ga ik op een tegeltje printen en in de plee hangenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laat je niet limiteren door de dingen die je nog niet weet.
nee?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je bent dus niet volledig gestopt met drinken.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Dit klinkt misschien heel gek, maar zou je de sushi kunnen serveren op een rgb led dienblad? Trust me."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
klinkt als een droomquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmmm.... ik weet niet of dat de sushi nu echt aantrekkelijker maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |