O dat ga ik niet volgen.quote:
Huur ging het gisteren overquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat ga ik niet volgen.
Dacht misschien over de huurbevriezing.
Die waarschijnlijk niet doorgaat omdat ze dit nooit voor 1 julli gaan redden
Ja toen zat ik ook in vergadering over de huurbevriezingquote:
Ik ook , maar ik had hier al aangegeven dat ik het over het stikstof debat hadquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toen zag ik ook in vergadering over de huurbevriezing
Nou veel kijk plezierquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook , maar ik had hier al aangegeven dat ik het over het stikstof debat had
quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou veel kijk plezier
Ik heb het idee dat ze meer lullen dan dat er wat uitgevoerd wordt
Dat lijkt me een saaie serie of filmquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou veel kijk plezier
Ik heb het idee dat ze meer lullen dan dat er wat uitgevoerd wordt
Politiek debat, is meer elkaar de loefafsteken, elkaar de oren wassen.quote:
O nee dat is helemaal ergquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Politiek debat, is meer elkaar de loefafsteken, elkaar de oren wassen.
Heel af en toe volg ik eens iets, maar tot een oplossing komt het nooitquote:
Ik kies toch een andere serie danquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel af en toe volg ik eens iets, maar tot een oplossing komt het nooit
Of een mooi boek of een podcastquote:
Boek ook fijn, vannacht tot half 4 zitten lezenquote:
Ik viel vaak in slaap tijdens het lezenquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Boek ook fijn, vannacht tot half 4 zitten lezen
Dat als ik in bed ga lezen. Pijnlijke neus als het ook er weer eens op valtquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik viel vaak in slaap tijdens het lezen
Ik zie het bijna voor me *beelddenker*quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat als ik in bed ga lezen. Pijnlijke neus als het ook er weer eens op valt
Auws, vooral als je een boek met een harde kaft hebtquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat als ik in bed ga lezen. Pijnlijke neus als het ook er weer eens op valt
Daarom overgestapt op ereader voor in bed, doet nog zeer maar net wat minderquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie het bijna voor me *beelddenker*
lol dat begrijp ikquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarom overgestapt op ereader voor in bed, doet nog zeer maar net wat minder
Ja en dat heeft de ereader ook, maar die is gelukkig niet zo zwaarquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Auws, vooral als je een boek met een harde kaft hebt
En warschijnlijk geen scherpe puntenquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja en dat heeft de ereader ook, maar die is gelukkig niet zo zwaar
Wel lastig als de reader op je neus valt en heel veel bladzijden automatisch omslaatquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En warschijnlijk geen scherpe punten
Maar dat heb je ook met een boek toch?quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel lastig als de reader op je neus valt en heel veel bladzijden automatisch omslaat
Die valt maar op 1 pagina en gaat niet ineens doorbladeren.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat heb je ook met een boek toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |