Hey Marcquote:
Dat ken ik niet maar het is vast heel lekkerquote:
Ik was bij AH en zag lekker dikke rode tomaten en kreeg in een keer zin in iets wat wij thuis wel eens kregenquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ken ik niet maar het is vast heel lekker![]()
Hier bruine bonen, met andijvie, spek en appelmoes
Is dat de titel van het boek dat je nu leest?quote:
quote:
Dat klinkt heerlijk!quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was bij AH en zag lekker dikke rode tomaten en kreeg in een keer zin in iets wat wij thuis wel eens kregen
Uien bakken, tomaten ontvellen en die fijn prakken door de uien en meebakken. En dan op broodWas lang geleden en smaakte weer heerlijk
Ik vind het heerlijk, alleen een beetje peper en zout er op vind ik voldoendequote:Op donderdag 22 mei 2025 18:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat klinkt heerlijk!![]()
Hier wordt het zuurkoolschotel uit de oven
O nee, nog niet eens naar de HA geweest er voorquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog niet bij de cardioloog geweest?
Ah, dacht dat je al mochtquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee, nog niet eens naar de HA geweest er voor![]()
Heb in augustus een apk keuring bij de ha en als het dan niet minder is geworden dan ga ik het met haar bespreken
Nee was bij de verpleegkundige voor suiker controle die doeet eigenlijk alles, longen hart suikerquote:
die verpleegkundige moet gewoon actie ondernemenquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee was bij de verpleegkundige voor suiker controle die doeet eigenlijk alles, longen hart suiker
En die zei als het zo door b leef gaan ik een afspraak met de dokter moest maken om te zien of ze er iets aan konden gaan doen
Ik zal het haar zeggen over drie maandenquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
die verpleegkundige moet gewoon actie ondernemen
En terechtquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal het haar zeggen over drie maanden
Zijn ze wat opgeschoten of schieten ze vooral weer op elkaarquote:
Er is gewoon zeer terechte kritiek op Wiersma en Schoofquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn ze wat opgeschoten of schieten ze vooral weer op elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |