Maar verder is je argumentatie totaal waterdichtquote:
Noem eens wat van haar standpunten.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:39 schreef Buitendam het volgende:
Dus een moslim met radicale standpunten over vrouwen en homo’s is volgens jou extreem ongewenst in onze samenleving, maar een vrouw die zich bekeert tot het christendom en daarna actief aan de slag gaat voor bijvoorbeeld het AEI is volgens jou een
[..]
Maar verder is je argumentatie totaal waterdicht
Waarom noem je haar een heldin als je haar standpunten niet kent?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Noem eens wat van haar standpunten.
Dit zijn voor iemand die zichzelf betiteld als wars van elke vorm van orthodoxe religies vrij bijzondere teksten om toe te juichen.quote:Abortusklinieken zouden actief de aantallen moslimvrouwen die ze helpen moeten registreren, vond Hirsi Ali.
Waarom zou ze willen dat dat geregistreerd wordt, kom eens met de hele bron.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom noem je haar een heldin als je haar standpunten niet kent?
[..]
Dit zijn voor iemand die zichzelf betiteld als wars van elke vorm van orthodoxe religies vrij bijzondere teksten om toe te juichen.
Hoe rijmt dat precies met jouw denkbeelden dat de vrouw een heldin is?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom zou ze willen dat dat geregistreerd wordt, kom eens met de hele bron.
Laat maar.
Dat is dit:
https://www.zorgwelzijn.n(...)opendoen-zwz012293w/
Toe, geef even aan wat precies hier conservatief christelijk aan is.
Welke citaten, precies?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe rijmt dat precies met jouw denkbeelden dat de vrouw een heldin is?
Je hebt het aldoor over vrouwen- (en homo-)rechten. Leg eens uit hoe dat precies strookt bij de door jou betitelde heldin die voorstelt om al dan niet anoniem de abortuscijfers van vrouwen uit 1 bevolkingsgroep bij te houden.quote:
Ik hoor wel wanneer je het artikel waaruit je zelf citeert gelezen hebt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt het aldoor over vrouwen- (en homo-)rechten. Leg eens uit hoe dat precies strookt bij de door jou betitelde heldin die voorstelt om al dan niet anoniem de abortuscijfers van vrouwen uit 1 bevolkingsgroep bij te houden.
Dat is in jouw ogen een uitstekend idee en jij zou een willekeurige imam die dit voorstelt bij bijvoorbeeld autochtone vrouwen betitelen als held, neem ik aan?
Ik heb het over conservatief christelijk rechts in Amerika waar zij zich bij aansluit en actief verdedigd. Hun standpunten lijken mij duidelijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geef eens wat quotes van Ali m.b.t. homo's en vrouwen.
Je post net zelf de link van het artikel? Maar vooruit: ik ben de kwaadste niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik hoor wel wanneer je het artikel waaruit je zelf citeert gelezen hebt.
en daarna lezen wequote:Abortusklinieken zouden actief de aantallen moslimvrouwen die ze helpen moeten registreren, vond Hirsi Ali.
Nogmaals: Je hebt het aldoor over vrouwen- (en homo-)rechten. Leg eens uit hoe dat precies strookt bij de door jou betitelde heldin die voorstelt om al dan niet anoniem de abortuscijfers van vrouwen uit 1 bevolkingsgroep bij te houden.quote:Instellingen hebben een geheimhoudingsplicht, maar kunnen de aantallen wel anoniem registreren. We moeten het probleem beter in kaart te brengen. Mijn stelling is dat het probleem groot is.’
Ik heb het hele artikel even voor je geplaatst.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je post net zelf de link van het artikel? Maar vooruit: ik ben de kwaadste niet.
[..]
en daarna lezen we
[..]
Nogmaals: Je hebt het aldoor over vrouwen- (en homo-)rechten. Leg eens uit hoe dat precies strookt bij de door jou betitelde heldin die voorstelt om al dan niet anoniem de abortuscijfers van vrouwen uit 1 bevolkingsgroep bij te houden.
Dat is in jouw ogen een uitstekend idee en jij zou een willekeurige imam die dit voorstelt bij bijvoorbeeld autochtone vrouwen betitelen als held, neem ik aan?
Mijn vraag is waarom jij iemand die er zulke radicale standpunten op nahoudt, toevallig geheel in lijn met christelijk conservatisme (maar niet terzake doet omdat ze destijds nog zelfbenoemd atheïst was) als heldin omschrijft? Dit is niet helemaal in lijn met jouw opvattingen over vrouwenrechten, of vind jij registratie van uitgevoerde abortussen vallen onder vrouwenrechten?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb het hele artikel even voor je geplaatst.
Kun je nalezen waarom Ali op deze groep focust. Hint: heeft niet heel veel te maken met christelijk conservatisme.
Wat is er radicaal aan het standpunt, Buitendam?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mijn vraag is waarom jij iemand die er zulke radicale standpunten op nahoudt, toevallig geheel in lijn met christelijk conservatisme (maar niet terzake doet omdat ze destijds nog zelfbenoemd atheïst was) als heldin omschrijft? Dit is niet helemaal in lijn met jouw opvattingen over vrouwenrechten, of vind jij registratie van uitgevoerde abortussen vallen onder vrouwenrechten?
Dus registratie van abortussen is in gevallen geen probleem, zolang de verantwoording maar klopt?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat is er radicaal aan het standpunt, Buitendam?
Zou je misschien eerst even dat artikel kunnen lezen?
WAAROM achtte Ali dat wenselijk, Buitendam?
Beantwoord de vraag.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus registratie van abortussen is in gevallen geen probleem, zolang de verantwoording maar klopt?
Je haalt er heel veel dingen bij die ik niet zeg.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Beantwoord de vraag.
Wat zegt Ali in dat artikel, Buitendam, en op welke manier zijn die standpunten anti-vrouwelijk?
... omdat, Buitendam, het hier vrouwen betreft die geheel op zichzelf aangewezen zijn, met eer en eerwraak van doen hebben en geen idee hebben hoe zij verder kunnen manoeuvreren na de abortus.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je haalt er heel veel dingen bij die ik niet zeg.
De vraag is heel simpel: Ayaan pleit hier voor registratie van abortussen (al dan niet anoniem). Ongeacht de reden waarom ze vindt dat dat moet gebeuren: hoe strookt dat met vrouwenrechten?
Rare vergelijking. Het Jodendom en Christendom hebben een liberalisering doorgemaakt en er zijn zat plekken waar je op een vrije manier je bij een gemeenschap kunt voegen. De Islam heeft die ontwikkeling niet doorgemaakt er is geen moskee waar je als openlijke homo geaccepteerd gaat worden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:39 schreef Buitendam het volgende:
Dus een moslim met radicale standpunten over vrouwen en homo’s is volgens jou extreem ongewenst in onze samenleving, maar een vrouw die zich bekeert tot het christendom en daarna actief aan de slag gaat voor bijvoorbeeld het AEI is volgens jou een
[..]
Tja, jouw progressief linkse standpunten zijn toch ook niet in lijn met de Islam, die je structureel probeert te verdedigen?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mijn vraag is waarom jij iemand die er zulke radicale standpunten op nahoudt, toevallig geheel in lijn met christelijk conservatisme (maar niet terzake doet omdat ze destijds nog zelfbenoemd atheïst was) als heldin omschrijft? Dit is niet helemaal in lijn met jouw opvattingen over vrouwenrechten, of vind jij registratie van uitgevoerde abortussen vallen onder vrouwenrechten?
Ik ben allang ter zake, je geeft alleen geen antwoord op de vraag. In het artikel staat letterlijk dat Ali vindt dat er een vorm van registratie moet komen bij vrouwen van 1 bevolkingsgroep. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die zo hoog van de toren blaast over vrouwenrechten zo iemand als een heldin kan zien. Maar je weigert uit te leggen waarom registratie van abortussen een bijzonder goed plan is van jouw heldin?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... omdat, Buitendam, het hier vrouwen betreft die geheel op zichzelf aangewezen zijn, met eer en eerwraak van doen hebben en geen idee hebben hoe zij verder kunnen manoeuvreren na de abortus.
Dat staat letterlijk in dat artikel.
Wat denk jij dat de reden voor die registratie is? Vervolging? Of, gezien de context, zodat hulpverleners deze vrouwen extra in het oog kunnen houden na een ingrijpende behandeling die cultureel gezien geheel niet wordt geaccepteerd?
Echt, ik ben gewoon super benieuwd: welke malafide idealen zie jij precies in dit idee van Ali. Graag door naar de tekst zelf te wijzen, als het kan.
En echt, geen geduik, geen gelol, geen gedoe, kom gewoon eens ter zake.
WAAROM bij die groep?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben allang ter zake, je geeft alleen geen antwoord op de vraag. In het artikel staat letterlijk dat Ali vindt dat er een vorm van registratie moet komen bij vrouwen van 1 bevolkingsgroep. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die zo hoog van de toren blaast over vrouwenrechten zo iemand als een heldin kan zien. Maar je weigert uit te leggen waarom registratie van abortussen een bijzonder goed plan is van jouw heldin?
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
die geen voorlichting krijgen. Dat is ook stil leed.'
'Na de abortus draait de jonge vrouw in haar eentje op voor de psychische gevolgen daarvan. Zo'n jong meisje moet kiezen tussen een zwangerschap en de schande die ze aan haar familie brengt of een abortus in het geheim. Instellingen hebben een geheimhoudingsplicht, maar kunnen de aantallen wel anoniem registreren. We moeten het probleem beter in kaart te brengen. Mijn stelling is dat het probleem groot is.'
Zoek het uit met je deugneuzerij. Vergeet vooral niet heel boos op Faber te zijn en zo, progressieve held van me.
de uitleg...quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]precies. Zoals altijd weer boos wegrennen zonder uitleg te geven.
Hou het nou maar gewoon bij boos zijn op halalfrikandellen, dan komt er tenminste nog iets van argumentatie. Kneus.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
de uitleg...
Buitendam...
staat nu al 5 keer in deze draad.
Dodelijk vermoeiend figuur.
Door vijf keer uitleg te geven op de vraag, drie keer een artikel te citeren en te linken waaruit je zelf citeert, waaruit ook nog eens blijkt dat het stamt uit haar PvdA-tijd.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]je lult jezelf altijd zo dom vast, hè.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |