Dat is nog best een slim ideequote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:53 schreef StaceySinger het volgende:
Ik las ergens dat hij huizen leeg maakt ( inboedels),dan weet hij ook welke huizen er leeg staan in de buurt.
Zou hij zich schuil kunnen houden in zo'n leeggehaald huis ?
Schuilhouden waarvoor?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:53 schreef StaceySinger het volgende:
Ik las ergens dat hij huizen leeg maakt ( inboedels),dan weet hij ook welke huizen er leeg staan in de buurt.
Ze kunnen zien wie er achter het stuur zit, dat werd nog een ding in de speciekuipmoord.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:26 schreef bloempje-moi het volgende:
Lezen die camera's alleen kentekens of kunnen zo ook globaal auto's herkennen aan het uiterlijk, mocht hij het kenteken hebben vervangen?
Hij gaat toch niet wachten en zich schuilhouden, misschien met twee jonge kinderen, als hij dood wil? Dan zoek je een geschikte plek uit.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De politie die naar hem op zoek is?
Gewoon via Duitsland. Je zou gek zijn als je dat via Nederland zou doen. En een spullenverzamelaar heeft vast nog wel een paar kentekens liggen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ook eentje op feesboek 'Ik heb gehoord dat de vader op TikTok een filmpje heeft geplaatst dat ze in België zijn'.
Punt 1. Van Groningen naar België zonder snelweg wordt een hele onderneming.
Nou, de vader van Julian en Ruiben reed ook eerst nog een soort afscheidtoernee door Nederland voordat hij z'n zoontjes en zichzelf doodde. Soms willen de plegers van gezinsdrama's nog wat tijd met de kinderen doorbrengen voor ze het doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hij gaat toch niet wachten en zich schuilhouden, misschien met twee jonge kinderen, als hij dood wil? Dan zoek je een geschikte plek uit.
En die kinderen dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:53 schreef StaceySinger het volgende:
Nou die foto's zijn niet perse duidelijker.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:26 schreef Momo het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter
Telegraaf heeft ook 2 andere foto´s van de kinderen
Je bent vanaf daar zo in Duitsland natuurlijk. Hij kwam er blijkbaar ook vaak. Dus best kans.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:27 schreef Momo het volgende:
Hopelijk heeft Klaas niet gehandeld met het idee dat ze op een plek liggen die waarschijnlijk gevonden gaat worden. Wat is de kans dat hij 2-3 uur Duitsland is ingereden? Al zou je denken dat de auto dan wel ergens op camera staat.
Wat lees je dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
In de krant lees ik juist dat het een vrij groot gebied is.
LIVE | Politie weet niet waar te zoeken naar vermiste Jeffrey (10) en Emma (8): 'Immens gebied, geen concrete tips'quote:
Jongetje ziet er hier weer heel anders uit. Nog steeds geen duidelijke foto van hem.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:47 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Voor mij zijn dit hele generieke kinderen. Die zie ik de hele dag rondom mijn huis rennen. Ik zou ze niet herkennen en zou het echt van de vader moeten hebben.
En dat hele immense gebied zijn ze aan het uitkammen?quote:
En iets willen doen maar het dan ook nog echt doen is ook nogal een verschil.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nou, de vader van Julian en Ruiben reed ook eerst nog een soort afscheidtoernee door Nederland voordat hij z'n zoontjes en zichzelf doodde. Soms willen de plegers van gezinsdrama's nog wat tijd met de kinderen doorbrengen voor ze het doen.
Maar goed, dit is natuurlijk allemaal uit de lucht gegrepen giswerk natuurlijk.
Nee, denk niet dat ze het volledige gebied aan het uitkammen zijn. Dat is geen doen. Ze zullen zich richten op specifieke plekken.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dat hele immense gebied zijn ze aan het uitkammen?
Dat ze zoeken in een groot gebied wil natuurlijk niet zeggen dat ze ter plekke zoeken zoals ze gisteren in die polder aan het zoeken waren. Dat zoeken gaat ook op andere manieren.
Mijn reactie was op de opmerkingen van roos94, die meende dat inmiddels wel uitgesloten kan worden dat ze in Groningen zijn, want het je wel gezien met hoeveel mensen ze aan het zoeken waren.
Ik heb vandaag alleen al 100 betere foto's van mijn kat gemaakt. Ik begrijp de keuze van deze foto's niet.quote:
Echt waar, verwijder jezelf gewoon johquote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En dit is dus precies wat ik met die post bedoelde.
Dus vraag ik je nu, hoe kan het dat die vrouw binnen 24 uur na de vermissing, een vrouw die getuige was van de ontvoering, alleen op haar eigen terrein zonder aanwezige begeleiding een interview geeft aan een krant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |