Je hoeft er niet naast te zitten, of politie voor in te zetten. Huur een beveiliger in als gemeente, die gooien iedereen van dat erf af. Zelfs de journalist meldde dat het huis niet verzegeld was, das toch maf?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen idee, die zaak heb ik niet gevolgd. Maar mocht daar al die tijd niemand in en uit dat dorp?
Ze zullen vast wel wat hebben gezegd, net zoals dat mensen wordt aangeraden om niet zelf contact proberen te leggen met Klaas Bijl en dat soort dingen. Maar je kunt er moeilijk de hele dag naast gaan zitten. En het is niet alleen Mirka. Ook de halfbroer heeft op Feestboek dingen gezet die volgens zijn vader niet kloppen, etc.
Een woning verzegelen ze bij een strafrechtelijk onderzoek om bewijs veilig te stellen. Het lijkt er hier niet op dat er in die woning, behalve die brief, veel nuttig bewijs is.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je hoeft er niet naast te zitten, of politie voor in te zetten. Huur een beveiliger in als gemeente, die gooien iedereen van dat erf af. Zelfs de journalist meldde dat het huis niet verzegeld was, das toch maf?
Dus we gaan haar huisarrest geven? Het wordt steeds gekker.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je hoeft er niet naast te zitten, of politie voor in te zetten. Huur een beveiliger in als gemeente, die gooien iedereen van dat erf af. Zelfs de journalist meldde dat het huis niet verzegeld was, das toch maf?
Dan kan ze nog op internet en zo. Dus daar zal Ootje ook nog wat maatregelen moeten nemen. Gewoon allemaal voor een paar maanden in een isoleercel knikkeren.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dus we gaan haar huisarrest geven? Het wordt steeds gekker.
Val dan die journalisten aan en niet die arme vrouw.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En dit is dus precies wat ik met die post bedoelde.
Dus vraag ik je nu, hoe kan het dat die vrouw binnen 24 uur na de vermissing, een vrouw die getuige was van de ontvoering, alleen op haar eigen terrein zonder aanwezige begeleiding een interview geeft aan een krant?
Je kent haar?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Val dan die journalisten aan en niet die arme vrouw.
Dat iddquote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Val dan die journalisten aan en niet die arme vrouw.
De FOK! recherche gaat mij verhorenquote:
Beschermen en begeleiden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan kan ze nog op internet en zo. Dus daar zal Ootje ook nog wat maatregelen moeten nemen. Gewoon allemaal voor een paar maanden in een isoleercel knikkeren.
Hoezo ben ik de FOK!recherche als ik vrijwel alleen maar berichten uit de media citeer?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De FOK! recherche gaat mij verhoren
Ook op de NS-borden zag ik net op het station.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:50 schreef Zoddie het volgende:
Amber alert op de matrixborden van snelwegen dan heeft de politie nog een klein beetje hoop in ieder geval.
Want ze hebben heel Groningen al uitgekamd?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die zijn echt niet meer in Groningen .. dan waren ze al gevonden.
Weet je met hoeveel man ze bezig zijn?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Want ze hebben heel Groningen al uitgekamd?
Dat zouden ze dan op camera's gezien moeten hebben boven de snelwegen, tenzij die slim genoeg is om snelwegen te vermijden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die zijn echt niet meer in Groningen .. dan waren ze al gevonden.
Ook eentje op feesboek 'Ik heb gehoord dat de vader op TikTok een filmpje heeft geplaatst dat ze in België zijn'.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat zouden ze dan op camera's gezien moeten hebben boven de snelwegen, tenzij die slim genoeg is om snelwegen te vermijden.
Dat is een goeie vraag!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:26 schreef bloempje-moi het volgende:
Lezen die camera's alleen kentekens of kunnen zo ook globaal auto's herkennen aan het uiterlijk, mocht hij het kenteken hebben vervangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |