Iedereen kan slachtofferhulp krijgen als je dat wilquote:Op dinsdag 20 mei 2025 00:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Triest, maar het is 2025 in Nederland. Op papier is zij blijkbaar niks volgens de gemeente.
-dus geen slachtofferhulp
Nabestaanden? Zijn ze dood dan?quote:-geen namens de nabestaanden
Wie zegt dat de politie en recherche niet met haar gesproken hebben?quote:-geen gesprekspartner voor politie en recherche
Of gewoon plantjes water geven omdat je niet weet wat je anders moet doen?quote:Dus maar plantjes water geven in een tuin vol zooi en rommel, in de hoop dat iemand gaat luisteren.
Een mening.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 07:32 schreef Starhopper het volgende:
Wat een aannames weer
[..]
Iedereen kan slachtofferhulp krijgen als je dat wil
[..]
Nabestaanden? Zijn ze dood dan?
[..]
Wie zegt dat de politie en recherche niet met haar gesproken hebben?
[..]
Of gewoon plantjes water geven omdat je niet weet wat je anders moet doen?
Dus omdat de tuin een rommel enz is het raar dat ze de planten even water geeft?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 00:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus maar plantjes water geven in een tuin vol zooi en rommel, in de hoop dat iemand gaat luisteren.
Een mening is wat anders. Jij somt zaken op als vermeende feiten, die geen feiten zijn.quote:
Denk dat je dat standaard aangeboden krijgt. En de politie zal nu wel meer te doen hebben dan de hele dag koffie te drinken met Mirka.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 07:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je kan gewoon zelf contact opnemen met slachtofferhulp. Overigens is volgens mij onbekend of de politie het ook actief heeft aangeboden.
Nee. Je doet aannames.quote:
Ik neem aan dat je hier een bron voor hebt, anders roeptoeter je dit niet zomaar.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 00:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Triest, maar het is 2025 in Nederland. Op papier is zij blijkbaar niks volgens de gemeente.
-dus geen slachtofferhulp
-geen namens de nabestaanden
-geen gesprekspartner voor politie en recherche
Met als gevolg dat iedereen binnen 24 uur in de Telegraaf kon lezen met welke emoties de kinderen de auto ingetrokken werden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat je dat standaard aangeboden krijgt. En de politie zal nu wel meer te doen hebben dan de hele dag koffie te drinken met Mirka.
Wat moet de politie doen dan? Mirka preventief opsluiten? Rubertus laten blokkeren op Facebook? André z'n telefoon afpakken? Dat hele dorp hermetisch afsluiten?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Met als gevolg dat iedereen binnen 24 uur in de Telegraaf kon lezen met welke emoties de kinderen de auto ingetrokken werden.
Ik vind daar wat van inderdaad.
Lees het interview met Mirka zelf eerst even.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:53 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hier een bron voor hebt, anders roeptoeter je dit niet zomaar.
O wacht, het is Ootje...
Misschien moeten we Mirka ook even met rust laten. Ze geeft de planten bij het huis waar zij ook woont water en meteen is het reden tot speculatie. Laat die vrouw toch met rust.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Met als gevolg dat iedereen binnen 24 uur in de Telegraaf kon lezen met welke emoties de kinderen de auto ingetrokken werden.
Ik vind daar wat van inderdaad.
Je hebt toch geen idee wat er door die vrouw omgaat. Misschien is ze ook in shock en zegt ze daarom wat verwarrende dingen je weet het niet. Laat haar toch met rust.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lees het interview met Mirka zelf eerst even.
Dat laatste hebben de Fransen inderdaad gedaan in de zaak van Emile Soleil. Verstandig.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat moet de politie doen dan? Mirka preventief opsluiten? Rubertus laten blokkeren op Facebook? André z'n telefoon afpakken? Dat hele dorp hermetisch afsluiten?
Geen idee, die zaak heb ik niet gevolgd. Maar mocht daar al die tijd niemand in en uit dat dorp?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat laatste hebben de Fransen inderdaad gedaan in de zaak van Emile Soleil. Verstandig.
Begeleiden in de communicatie met de media, onderbrengen bij familie of vrienden. Zoiets.
Las dat ze een stuk jonger is dan Klaas. Ze kan best begin 40 of zo zijn. Misschien eind 40. Maakt het iets uit?quote:
Maar ook dat ze mogelijk een speld in een hooiberg zoeken..quote:Op dinsdag 20 mei 2025 08:50 schreef Zoddie het volgende:
Amber alert op de matrixborden van snelwegen dan heeft de politie nog een klein beetje hoop in ieder geval.
En dit is dus precies wat ik met die post bedoelde.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt toch geen idee wat er door die vrouw omgaat. Misschien is ze ook in shock en zegt ze daarom wat verwarrende dingen je weet het niet. Laat haar toch met rust.
Waarom zou een vrouw die getuige is geweest van een ontvoering opgesloten moeten worden? We leven toch echt in een vrij land.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En dit is dus precies wat ik met die post bedoelde.
Dus vraag ik je nu, hoe kan het dat die vrouw binnen 24 uur na de vermissing, een vrouw die getuige was van de ontvoering, alleen op haar eigen terrein zonder aanwezige begeleiding een interview geeft aan een krant?
Net zoals dat het kan dat het halfbroertje op Facebook dingen zet, dat zijn vader ook weer op Feestboek roept dat het niet waar is, etc.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En dit is dus precies wat ik met die post bedoelde.
Dus vraag ik je nu, hoe kan het dat die vrouw binnen 24 uur na de vermissing, een vrouw die getuige was van de ontvoering, alleen op haar eigen terrein zonder aanwezige begeleiding een interview geeft aan een krant?
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Overigens als dit allemaal achter de rug is (met hopelijk een goede uitkomst) dan mag de politie wel even naar zichzelf gaan kijken en hoe ze de dingen die vrijdagavond hebben aangepakt, want daar is ergens toch iets misgegaan in de beoordeling van de situatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |