We zoeken dit tot op de bodem uit!quote:Op maandag 19 mei 2025 22:25 schreef TigerXtrm het volgende:
Gelukkig zit het FOK! recherche team op de zaak.
Tering zeg
Zul je net zien dat daar het antwoord van de puzzel ligt. Hebben ze mooi verkeerd gegokt.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:27 schreef Kim-Holland het volgende:
Niks recherche-team.
[ afbeelding ]
https://dvhn.nl/groningen(...)rey-10-46377694.html
Wat een stemmingmakerijquote:Op maandag 19 mei 2025 22:27 schreef Kim-Holland het volgende:
Niks recherche-team.
[ afbeelding ]
https://dvhn.nl/groningen(...)rey-10-46377694.html
Speltip 12 – Bluf alleen als het geloofwaardig is.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zul je net zien dat daar het antwoord van de puzzel ligt. Hebben ze mooi verkeerd gegokt.
In een ander artikel van DVHN lees ik dan weer dat ze daar gezien zijn. Niet dat ze daar meegenomen zijn, maar dat ze daar bij die speelhal zijn gezien.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:58 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Speltip 12 – Bluf alleen als het geloofwaardig is.
En het was een fout van mijn zoon , in de verwarring waar hij nu in zit en mee maakt, om te vermelden dat de kinderen vanaf de spielhal mee genomen zijn.
Dat is het zeker.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
In een ander artikel van DVHN lees ik dan weer dat ze daar gezien zijn. Niet dat ze daar meegenomen zijn, maar dat ze daar bij die speelhal zijn gezien.
Verwarrend allemaal.
25.quote:Op maandag 19 mei 2025 23:04 schreef bloempje-moi het volgende:
Hoe oud is die oudste zoon eigenlijk? Ik snap niet dat de familie en betrokkenen zoveel rommeligheid naar buiten brengen.
quote:Op maandag 19 mei 2025 23:03 schreef Halcon het volgende:
Rob zit waarschijnlijk "stoer" te doen achter z'n VPN.
Waarom zou hij dat met tranen in z'n ogen zeggen?quote:Op maandag 19 mei 2025 23:15 schreef Kim-Holland het volgende:
“Hij was altijd heel gek met de kinderen”, zegt Erik Helweg van Speeltuinvereniging ’t Speulparadies. Jeffrey en Emma waren daar geregeld te vinden en Klaas kwam soms mee.
Misschien bedoelde pa dit wel toen hij zei naar het paradijs te gaan..
Weet ik veel. Misschien heeft hij last van hooikoorts?quote:Op maandag 19 mei 2025 23:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat met tranen in z'n ogen zeggen?
Goed bezig.quote:Op maandag 19 mei 2025 23:16 schreef yvonne het volgende:
Ja er is gemod, ja er zijn posts weg. En ga eens niet Nober zitten kwoten
Ik had nog net iets onder ctrl Vquote:Op maandag 19 mei 2025 23:16 schreef yvonne het volgende:
Ja er is gemod, ja er zijn posts weg. En ga eens niet Nober zitten kwoten
Klopt, ergens in de gemeente Eemsdelta blijkbaar.quote:Op maandag 19 mei 2025 23:23 schreef Nia het volgende:
Waar woonden die kinderen en hun moeder eigenlijk. Niet in Beerta toch?
Delfzijl, bij haar zus want thuis was het niet meer uit te houden.quote:Op maandag 19 mei 2025 23:23 schreef Nia het volgende:
Waar woonden die kinderen en hun moeder eigenlijk. Niet in Beerta toch?
Zie het als een vat vol emotie wat nu tot ontploffing komt. En de eerste die nu komt luisteren, hoort hun verhaal.quote:Op maandag 19 mei 2025 23:04 schreef bloempje-moi het volgende:
Hoe oud is die oudste zoon eigenlijk? Ik snap niet dat de familie en betrokkenen zoveel rommeligheid naar buiten brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |