Als ze in de VS zouden wonen, zouden ze ook in een afgetrapte caravan op een trailer park wonen.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt, bijstand, alcoholist, en twee vrouwen die alles van hem pikken. Het lijkt de Jerry Springer show wel.
Maar daarom niet minder beroerd, het gaat hier om onschuldige jonge kinderen die hun ouders niet gekozen hebben.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt, bijstand, alcoholist, en twee vrouwen die alles van hem pikken. Het lijkt de Jerry Springer show wel.
Misschien zuipt Mirka even veel en ziet ze er ook uit als een Russische tank uit de 2e wereldoorlog. Soort zoekt meestal wel soort.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:19 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Klaas was eerst verliefd op Mirka, dan wordt hij verliefd op de moeder van de 2 kinderen. Jij denkt dat die Mirka dan denkt "ja maakt niks uit, zolang ik maar een dak boven mijn hoofd heb?"
Nou ja dat is een mogelijkheid
Die Klaas is natuurlijk ook woest aantrekkelijk en het is altijd gezellig om een alcoholist in huis te hebben.
Ik denk dat hij eerst verliefd op haar werd en dat daarna die twee kinderen geboren zijn.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:19 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Klaas was eerst verliefd op Mirka, dan wordt hij verliefd op de moeder van de 2 kinderen. Jij denkt dat die Mirka dan denkt "ja maakt niks uit, zolang ik maar een dak boven mijn hoofd heb?"
Nou ja dat is een mogelijkheid
Die Klaas is natuurlijk ook woest aantrekkelijk en het is altijd gezellig om een alcoholist in huis te hebben.
Ja, ik vind het best een heel ingewikkeld verhaal.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien zuipt Mirka even veel en ziet ze er ook uit als een Russische tank uit de 2e wereldoorlog. Soort zoekt meestal wel soort.
Moeder was al zwangert toen ze bij Klaas kwam wonen. Het is mij niet duidelijk of hij ook de biologische vader is.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:28 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerst verliefd op haar werd en dat daarna die twee kinderen geboren zijn.
Ik kan er zo onderhand geen vrouw meer aan vastknopen. Het verhaal van die Mirka verandert ook steeds.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, ik vind het best een heel ingewikkeld verhaal.
Mag ik even misselijk worden? Dit doet toch niet ter zake meer? Die twee kinderen zijn vermist en hopelijk leven ze nog ergens.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:31 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Moeder was al zwangert toen ze bij Klaas kwam wonen. Het is mij niet duidelijk of hij ook de biologische vader is.
En ze had ook al een zoon uit een eerdere relatie.
Dat jongetje lijkt wel wat op Klaas, vind ik.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:31 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Moeder was al zwangert toen ze bij Klaas kwam wonen. Het is mij niet duidelijk of hij ook de biologische vader is.
Ja, en ik heb de vader van Rubertus ook gevonden op Facebook en die zegt weer dat dat verhaal van Rubertus niet klopte.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:31 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Misschien moet je ff kijken waar ik op reageer.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:33 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mag ik even misselijk worden? Dit doet toch niet ter zake meer? Die twee kinderen zijn vermist en hopelijk leven ze nog ergens.
Snap ik.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:34 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, en ik heb de vader van Rubertus ook gevonden op Facebook en die zegt weer dat dat verhaal van Rubertus niet klopte.
Maar ik heb geen energie meer, ik stuur je wel een linkje.
Nou en? Op welke wijze is dat relevant?quote:Op maandag 19 mei 2025 21:31 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ja (niet iedereen gelukkig), en dat gaat m.i. véél te ver.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:36 schreef roos94 het volgende:
Wat zitten jullie hier hele storylines te bedenken inclusief hoofdrollen, bijpersonages en diverse verhaallijnen en liefdesdrama's.
Het is wel apart natuurlijk.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat geroddel over hoe ze hun leven leiden mag wel wat minder ja.
Zal wel lekker smeuïg zijn.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:36 schreef roos94 het volgende:
Wat zitten jullie hier hele storylines te bedenken inclusief hoofdrollen, bijpersonages en diverse verhaallijnen en liefdesdrama's.
Het lijkt ondertussen GTST wel in dit topic.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:36 schreef roos94 het volgende:
Door alle wisselende verhalen in de media, is het lastig te bepalen wat de feiten zijn.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zal wel lekker smeuïg zijn.
Laten we ons maar met de feiten bezig houden en die zijn al erg genoeg.
Vuile roddels? Die gooien ze toch echt zelf de media in!quote:Op maandag 19 mei 2025 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou en? Op welke wijze is dat relevant?
Dit is weer eens niet alleen maar 'detectivje spelen' (waar ik ook wel wat van vind) maar wederom vuile insinuaties en roddels bedenken en verspreiden over mensen.
Ik vind dat walgelijk.
Verder alles goed?quote:Op maandag 19 mei 2025 21:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Tunnelvisie is geen optie zie alle dwalingen. Openminded zijn gaat ons hier uit redden.
[..]
Dat was toen de tendens, ben je kennelijk alweer vergeten.
Het enige feit dat we echt weten is dat twee kinderen vermist worden. Laten we ons daar mee bezig houden. Maar dat zal voor wat mensen misschien niet bevredigend genoeg zijn. Mensen willen sensatie en dat is hier nu zeer misplaatst.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Door alle wisselende verhalen in de media, is het lastig te bepalen wat de feiten zijn.
Jerry Springer?quote:Op maandag 19 mei 2025 21:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja,het is een rare toestand. Apart eigenlijk dat ze nooit een keer in een of andere reality tv show zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |