SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
wow, best een tijd geleden. Is dat geen viermoment trouwens?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zou ik niet aanraden
Alweer 7 jaar en 1 dag geleden trouwens
Volgende maand de medische keuring om te zien hoeveel centjes ik nog ga krijgenquote:
Volg essie voor meer tips.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:00 schreef essnhills het volgende:
Gewoon altijd moe zijn
Dan heb je ook geen last van jetlags
Jammer dat het Disturbed is.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:01 schreef Crack_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
@:ama @:bomenverzameling @:recce @:metalheads verzamelennnnnnnnn
Mja heb er nog steeds elke dag last van, dus zoveel valt er niet te vierenquote:Op maandag 19 mei 2025 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wow, best een tijd geleden. Is dat geen viermoment trouwens?![]()
Ohhh. Duim voor je dat het veel isquote:Op maandag 19 mei 2025 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende maand de medische keuring om te zien hoeveel centjes ik nog ga krijgen
Ja, het kon ook zo zijn dat je dood was, had je inderdaad nergens last van. Whooptiedooquote:Op maandag 19 mei 2025 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja heb er nog steeds elke dag last van, dus zoveel valt er niet te vieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ja ik heb niet zoveel met die band. Misschien komt het ook omdat ik iemand kende altijd die dat heel verkracht na deed tijdens onze karaoke avonden .quote:
Ik heb dat naar de VS altijd, de eerste paar dagen vaak zo vroeg wakker dat je de tijd aan het aftellen bent tot het ontbijt om 06.00 uur ein-de-lijk open gaat. Terug ben ik nog een week helemaal gaarquote:Op maandag 19 mei 2025 21:00 schreef bitterbal het volgende:
Vroeg wakker valt ook wel mee. Zo rond 7 uur
quote:Op maandag 19 mei 2025 21:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb niet zoveel met die band. Misschien komt het ook omdat ik iemand kende altijd die dat heel verkracht na deed tijdens onze karaoke avonden .
Om die reden zijn vrienden van mij ook allergisch voor Nirvana.
ja ik ook niet maar dit nummer toch wel?!?!quote:Op maandag 19 mei 2025 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook geen Disturbed liefhebbert
Ik zou dan om vier uur wakker worden.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:04 schreef bitterbal het volgende:
Mja heb nu 8 maanden in die tijdzone daar gezeten. Misschien dat het daarom zo lang duurt. Plus in Thailand ga ik ook zo rond 2100 slapen
Ja ik heb geen idee hoe ze dat allemaal gaan berekenen, heb natuurlijk wel levenslang schadequote:
Nee sorryquote:Op maandag 19 mei 2025 21:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ja ik ook niet maar dit nummer toch wel?!?!
ik ken ze niet goed genoeg om te oordelen trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |