Zwitsers.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Klinkt alsof er wat issues met de gebruikerservaring zijn.
hoe hard moest jij lachen toen Zwitserland 3e stond bij bookmakers en bij het gewone volk NUL PUNTENquote:Op maandag 19 mei 2025 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zwitsers.Ze zijn het er waarschijnlijk nog niet over eens in welke taal de handleiding moet.
Ik weet ook niet precies wat de definitie van cool is, maar ik ben het niet in ieder geval.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]Altijd mooi antwoord
Maar dat is oke, ik denk niet dat coole mensen en ik een match zijn. Weet ook niet precies wat de definitie van cool is, ik heb daar een bepaald type bij in mn hoofd maar bij jou is dat wellicht anders
En mn huidige vrienden vinden het volgens mij vooral irritant dat ik cool girl probeer te zijnipv gewoon zeggen wat je nodig hebt/fijn vindt![]()
![]()
Nee, was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vouwt het zich dan uit als een soort van transformer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die blokken op de rail schuif ik een beetje heen en weer totdat ze op zo'n afstand staan dat ik hem in de koffer kan laten zakken en dat de twee schotten waar die rail op rust precies tussen de onderdelen vallen.
De sluiter, de ontspankabel en de korte balg moet ik wel loshalen voor hij in de koffer kan.
🐙
Cool van alles onder controle, zo van 'mij maak je niks, ik ben coolquote:Op maandag 19 mei 2025 21:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies wat de definitie van cool is, maar ik ben het niet in ieder geval.Maar bedoel je nou cool in de zin van populair/hip of cool in de zin van alles onder controle?
Ik vind het altijd een beetje sneu als een artiest echt helemaal nul punten krijgt. Maar ik ben een enorme softie.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe hard moest jij lachen toen Zwitserland 3e stond bij bookmakers en bij het gewone volk NUL PUNTEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
Ja dat wel eens maar vond alles in de range van 0 - 50 sneuquote:Op maandag 19 mei 2025 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje sneu als een artiest echt helemaal nul punten krijgt. Maar ik ben een enorme softie.
Ja, het liefst zou ik zien dat niemand echt treurig weinig punten krijgt. Maar helemaal niets. Aww.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat wel eens maar vond alles in de rang van 0 - 50 sneudat is allemaal zo goed als niks?
Ah oké, dan doe ik toch wel vaak alsof ik cool ben. 'Niets aan de hand, mijn zenuwstelsel staat op het punt alles op te blazen in m'n lichaam, maar ik ben heel rustig.'quote:Op maandag 19 mei 2025 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Cool van alles onder controle, zo van 'mij maak je niks, ik ben coolik heb geen vragen, alles is cool'
Ik had ook zoiets van WTF, zeker omdat ze bij de "vakjury" wel gewoon goed scoorde...quote:Op maandag 19 mei 2025 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje sneu als een artiest echt helemaal nul punten krijgt. Maar ik ben een enorme softie.
Misschien heb je de ontspankabel nodig van dat foto-apparaat van Zwabber.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah oké, dan doe ik toch wel vaak alsof ik cool ben. 'Niets aan de hand, mijn zenuwstelsel staat op het punt alles op te blazen in m'n lichaam, maar ik ben heel rustig.'
Eeuhm, goed idee, maar waar moet ik die aansluiten?quote:Op maandag 19 mei 2025 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien heb je de ontspankabel nodig van dat foto-apparaat van Zwabber.
You're not gonna like this one.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, goed idee, maar waar moet ik die aansluiten?
ja, volgend jaar iedereen 1 punt voor de moeitequote:Op maandag 19 mei 2025 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, het liefst zou ik zien dat niemand echt treurig weinig punten krijgt. Maar helemaal niets. Aww.
dat doe ik ook heel erg maar dat slaat toch echt nergens opquote:Op maandag 19 mei 2025 21:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah oké, dan doe ik toch wel vaak alsof ik cool ben. 'Niets aan de hand, mijn zenuwstelsel staat op het punt alles op te blazen in m'n lichaam, maar ik ben heel rustig.'
ja, was echt absurdquote:Op maandag 19 mei 2025 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets van WTF, zeker omdat ze bij de "vakjury" wel gewoon goed scoorde...
Toen het in Rotjeknor was vond ik het ook zieig voor het VK zowel voor de vakjury als publiek helemaal geen punten, terwijl het me een hele toffe gast leek...
@dud0r heeft hier een handige aansluiting voor laten maken?quote:Op maandag 19 mei 2025 21:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, goed idee, maar waar moet ik die aansluiten?
Tja, dat hebben we geleerd op de één of andere manier.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat doe ik ook heel erg maar dat slaat toch echt nergens op![]()
waarom doen we dat, voor wie?!
Wil ik dit weten?quote:Op maandag 19 mei 2025 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
@:dud0r heeft hier een handige aansluiting voor laten maken?
door wie? kan ik een schadeclaim indienen dat diegene mij het verkeerde heeft geleerdquote:Op maandag 19 mei 2025 21:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, dat hebben we geleerd op de één of andere manier.
hmm, ehmmm hmmm, wil je kinderen?quote:
Ik ga gewoon iedereen aanklagen!quote:Op maandag 19 mei 2025 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
door wie? kan ik een schadeclaim indienen dat diegene mij het verkeerde heeft geleerd
[..]
Eeuhm, nou, dat niet per se, maar dit stelt me niet echt gerust.quote:hmm, ehmmm hmmm, wil je kinderen?
Mama Krekkie en papa Recciequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |