Hij hoeft ook eigenlijk pas die andere telefoon op het moment dat hij zich gaat verplaatsen met de kinderen, als hij niet gevonden wil worden. Die burner.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Maar afgelopen vrijdag kreeg de moeder al verontruste smsjes, vandaar mijn vraag en ook zij had direct kunnen zien dat die berichten niet van zijn eigen telefoon kwamen.
Sorry, voel mij nu ook een bejaarde detective met vragen. Probeer in het hoofd van die engerd te kruipen en hoop nog steeds dat ie ergens met zijn kinderen zit ondergedoken.
Brrrr, jaquote:Op maandag 19 mei 2025 19:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hij hoeft ook eigenlijk pas die andere telefoon op het moment dat hij zich gaat verplaatsen met de kinderen, als hij niet gevonden wil worden. Die burner.
Die kan hij best vanaf zijn eigen telefoon gestuurd hebben. Pas vanaf zaterdag 15:30 uur wilde hij blijkbaar dat men niet meer wist waar hij is.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Maar afgelopen vrijdag kreeg de moeder al verontruste smsjes, vandaar mijn vraag en ook zij had direct kunnen zien dat die berichten niet van zijn eigen telefoon kwamen.
Sorry, voel mij nu ook een bejaarde detective met vragen. Probeer in het hoofd van die engerd te kruipen en hoop nog steeds dat ie ergens met zijn kinderen zit ondergedoken.
De dag dat ze gevonden werden. Ze waren op 9 mei in ieder geval al overleden.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind het wel erg toevallig dat dit zo gebeurt op de overlijdensdatum van Julian en Ruben (of hoe ze heetten).
Misschien is dit dan wel de trigger geweest.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:00 schreef Kim-Holland het volgende:
Premium > archive
https://www.telegraaf.nl/(...)-het-paradijs-gingen
Maar hij gaat dan, in de spaarzame tijd dat zijn kinderen er zijn, wel even in Duitsland tanken?quote:Op maandag 19 mei 2025 19:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Misschien is dit dan wel de trigger geweest.
"Mirka weet dat haar vriend dit weekeinde van slag was omdat hij het jongetje en meisje op zondag eerder moest terugbrengen. „Dat is normaal in de middag en zou dat eerder moeten. Dat vond hij vreselijk”, vertelt ze emotioneel."
Zaterdagmorgen was hij heel anders. Klaas laat haar niet los. Ze schetst een beeld over de zaterdag dat de twee voor het laatst in het huis waren. Die dag was Klaas vertrokken om te gaan tanken in Duitsland. Emma en Jeffrey waren bezig op een tablet. „Ineens kwam Klaas thuis en hij was zo anders dan ervoor. Hij was boos en wilde de kinderen meenemen.”quote:Op maandag 19 mei 2025 19:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Misschien is dit dan wel de trigger geweest.
"Mirka weet dat haar vriend dit weekeinde van slag was omdat hij het jongetje en meisje op zondag eerder moest terugbrengen. „Dat is normaal in de middag en zou dat eerder moeten. Dat vond hij vreselijk”, vertelt ze emotioneel."
Scherp.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar hij gaat dan, in de spaarzame tijd dat zijn kinderen er zijn, wel even in Duitsland tanken?
Zie post hierboven….quote:Op maandag 19 mei 2025 19:14 schreef Firuze60 het volgende:
Getfer, hoorde net bij rtl-boulevard dat Mirka had gezegd dat Klaas de kinderen zonder schoenen en tegen hun zin meenam in de auto.
Staat nergens beschreven dus kan met gemak ook gelul zijn.
Ja, en Duitsland is vanaf zijn huis ook niet zo ver, maar toch... Je bent compleet van de leg omdat ze een uurtje of zo eerder weg moeten, maar gaat dan wel even naar Duitsland om te tanken.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Scherp.
Maar vervolgens ging hij wel met ze weg.
Eerst zei hij tegen ze dat ze naar de McDonald’s zouden gaan. „Jeffrey vroeg nog of ik dan ook mee kon. Maar toen zei Klaas dat dit echt niet kon omdat ze naar het paradijs gingen”, vertelt de vrouw zeer aangeslagen. Het was volgens haar rond 15.30 uur in de middag.
Telefoon Klaas meteen op voicemail
Vader Klaas was toen hij eenmaal weer in het huis was ineens zeer gehaast en de kinderen moesten snel de auto in, vertelt Mirka in de voortuin vol rommel. „Ik heb nog snel de schoenen van Jeffrey gepakt want hij had die niet eens aan. Ik maak me echt grote zorgen want heb sindsdien niets meer gehoord. Als ik bel gaat zijn telefoon meteen op voicemail.”
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zaterdagmorgen was hij heel anders. Klaas laat haar niet los. Ze schetst een beeld over de zaterdag dat de twee voor het laatst in het huis waren. Die dag was Klaas vertrokken om te gaan tanken in Duitsland. Emma en Jeffrey waren bezig op een tablet. „Ineens kwam Klaas thuis en hij was zo anders dan ervoor. Hij was boos en wilde de kinderen meenemen.”
Denk dat zijn ex net daarvoor had gezegd dat hij ze zondag eerder moest terugbrengen.
Ze hadden die vrijdagavond toch al politie aan de deur gehad ivm die dreigsmsjes die hij verstuurd had naar de moeder?quote:Op maandag 19 mei 2025 19:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, en Duitsland is vanaf zijn huis ook niet zo ver, maar toch... Je bent compleet van de leg omdat ze een uurtje of zo eerder weg moeten, maar gaat dan wel even naar Duitsland om te tanken.
Iedereen is anders natuurlijk. Heb zelf ook in een situatie gezeten dat ik mijn kinderen een (gelukkig korte) periode amper zag. Maar toen was het echt wel profiteren van elke minuut zeg maar. Als ze er dan waren, dan ging wel alles aan de kanten. Dan ging ik niet even van huis om andere dingen te doen.
Die vrouw had toen meteen wat moeten doen natuurlijk. Maar ja, achteraf is het makkelijk praten en verder geen idee wat voor vrouw dat is.
Hij kreeg ze dat weekend, stuurt eerst die ex de politie op zijn dak, vrijdagavond verpest.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, en Duitsland is vanaf zijn huis ook niet zo ver, maar toch... Je bent compleet van de leg omdat ze een uurtje of zo eerder weg moeten, maar gaat dan wel even naar Duitsland om te tanken.
Iedereen is anders natuurlijk. Heb zelf ook in een situatie gezeten dat ik mijn kinderen een (gelukkig korte) periode amper zag. Maar toen was het echt wel profiteren van elke minuut zeg maar. Als ze er dan waren, dan ging wel alles aan de kanten. Dan ging ik niet even van huis om andere dingen te doen.
Die vrouw had toen meteen wat moeten doen natuurlijk. Maar ja, achteraf is het makkelijk praten en verder geen idee wat voor vrouw dat is.
Ik was er niet bij en moet afgaan op wat overal te lezen is, maar lijkt erop dat hij eerst die rare sms-jes stuurde en dat politie op zijn dak daar een gevolg van is.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij kreeg ze dat weekend, stuurt eerst die ex de politie op zijn dak, vrijdagavond verpest.
Vervolgens gaat die tanken, belt ze op dat ze eerder terug moeten.
Ik denk dat zijn emmer ff overliep.
Maar dat verklaart die brief en dat rare Whatsappje naar zijn ex op vrijdag niet..
Ja. Dat heb ik ook gelezen.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ze hadden die vrijdagavond toch al politie aan de deur gehad ivm die dreigsmsjes die hij verstuurd had naar de moeder?
zij heeft toen meteen de moeder gebeld.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb zo een gevoel dat ze daar wel vaker aan de deur zijn geweest als je bekend staat als de dorps alcoholist.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ze hadden die vrijdagavond toch al politie aan de deur gehad ivm die dreigsmsjes die hij verstuurd had naar de moeder?
Doe niet zo idioot.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:29 schreef augurk2025 het volgende:
Stop de zoektocht. Die leven toch niet meer
Alsnog wil je dan de lichamen terug vinden voor onderzoek en een fatsoenlijke begrafenis toch.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:29 schreef augurk2025 het volgende:
Stop de zoektocht. Die leven toch niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |