Als hij om ze zou geven zou hij ze geen trauma geven door ze te ontvoeren.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan geeft ie dus geen ene reet om zijn kinderen.
Denk dat 'ie wel een of andere stoornis heeft, aangetaste hersenen door alcohol gebruik, misschien zelfs onder invloed ten tijde van...quote:
Dat deed hij letterlijk nog even niet, want ze mochten afgelopen weekend bij hem zijn.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als hij om ze zou geven zou hij ze geen trauma geven door ze te ontvoeren.
Dat zou ik niet kunnen zeggen. In elk geval geeft hij meer om zijn haat en intense wraakzucht.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan geeft ie dus geen ene reet om zijn kinderen.
Ze moesten zondag toch eigenlijk terug naar hun moeder. Als ik het goed heb onthouden om 14.00 uur. Maar het duizelt mij ook.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat deed hij letterlijk nog even niet, want ze mochten afgelopen weekend bij hem zijn.
En afgelopen zaterdag was het alarm al, officieel dus nog geen ontvoering.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ze moesten zondag toch eigenlijk terug naar hun moeder.
Nee, officieel inderdaad niet.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En afgelopen zaterdag was het alarm al, officieel dus nog geen ontvoering.
Maar was er nu een echte omgangsregeling? Of hadden ze dit onderling een beetje geregeld?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Narcisme en borderline zijn wel 2 totaal verschillende dingenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:20 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Dat klopt. Mensen denken vaak meteen aan narcisme of borderline, maar dat is stigmatiserend.
Onderling geregeld lijkt mij niet. Dan had je dit vast niet gehad. Maar nu vermoed ik dat ie zelfs een co-ouderschap niet had gewild, hij wilde alles terug.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar was er nu een echte omgangsregeling? Of hadden ze dit onderling een beetje geregeld?
Dan dus een gerechtelijke uitspraak? Dan hoeft hij ze ook niet eerder terug te brengen, omdat de moeder dat wil, toch?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Onderling geregeld lijkt mij niet. Dan had je dit vast niet gehad. Maar nu vermoed ik dat ie zelfs een co-ouderschap niet had gewild, hij wilde alles terug.
Probeer je nou begrip te hebben voor die man zijn daden?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan dus een gerechtelijke uitspraak? Dan hoeft hij ze ook niet eerder terug te brengen, omdat de moeder dat wil, toch?
Dat weet je niet natuurlijk. Geen idee wat er in zijn hoofd om ging. Vond hij om het weekend echt te weinig? Gebruikte hij ze als leverage om de relatie weer te forceren? Je weet het allemaal niet... Stel dat je echt om je kinderen geeft, dan is om het weekend natuurlijk ook wel weinig.
Nee. Waar haal je dat nu weer vandaan?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Probeer je nou begrip te hebben voor die man zijn daden?
Hij probeert te begrijpen.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Probeer je nou begrip te hebben voor die man zijn daden?
Niet echt: beide cluster B, dus veel overlappingen.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:26 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Narcisme en borderline zijn wel 2 totaal verschillende dingen
Het zijn wel echt 2 verschillende dingenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:36 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Niet echt: beide cluster B, dus veel overlappingen.
Maar zoals gezegd: we weten niet of deze man een mentale stoornis heeft. Gissen lijkt me niet helpend.
Mja.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:40 schreef Kim-Holland het volgende:
https://dvhn.nl/groningen(...)%80%99-46386618.html
Premium>archive.
Deze keer ging pa naar een vriend en het café ipv tanken.
Dat vind ik wat kort door de bocht, dat het zijn weekend was betekent niet dat hij kon doen en laten wat hij wil met de kinderen, en kon gaan en staan.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Toen hij was tanken (of, zoals nu misschien weer, bij een vriend zat of in de kroeg), zaten de kinderen in Beerta, bij de Tsjechische.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vind ik wat kort door de bocht, dat het zijn weekend was betekent niet dat hij kon doen en laten wat hij wil met de kinderen, en kon gaan en staan.
Sterker nog: als hij ze zonder toestemming van de andere ouder meeneemt de grens over is het al ontvoering, en met zijn "ik ben in Duitsland tanken" excuus is die kans best groot.
Misschien wel, hoor, maar als een ouder de zeggenschap over een weekend heeft hoeft hij of zij toch niet elke handeling met die kinderen te verantwoorden naar de andere ouder?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vind ik wat kort door de bocht, dat het zijn weekend was betekent niet dat hij kon doen en laten wat hij wil met de kinderen, en kon gaan en staan.
Sterker nog: als hij ze zonder toestemming van de andere ouder meeneemt de grens over is het al ontvoering, en met zijn "ik ben in Duitsland tanken" excuus is die kans best groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |