Omdat de moeder dan wint. Het gaat niet om het paradijs, het gaat om winnen.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:52 schreef jcdragon het volgende:
Ik snap het niet. Als hij het echt graag wil, kan hij toch zelf naar het paradijs gaan. Waarom de kinderen meenemen? Die zijn toch onschuldig?
quote:Op maandag 19 mei 2025 19:54 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Omdat de moeder dan wint. Het gaat niet om het paradijs, het gaat om winnen.
Eerder om verliezen. Als hij verliest, dan verliest iedereen maar.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:54 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Omdat de moeder dan wint. Het gaat niet om het paradijs, het gaat om winnen.
De gedachtegangen van iemand in een psychose of delirium.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eerder om verliezen. Als hij verliest, dan verliest iedereen maar.
Je bloedeigen kinderenquote:Op maandag 19 mei 2025 19:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eerder om verliezen. Als hij verliest, dan verliest iedereen maar.
Nee.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De gedachtegangen van iemand in een psychose of delirium.
Ja, niet te filmen uiteraard.quote:
Dit komt voort uit woede en wraak. Dat verblindt ook, maar ik denk dat die man echt wel wist wat hij ging doen.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De gedachtegangen van iemand in een psychose of delirium.
Allahu akbar?quote:Op maandag 19 mei 2025 19:52 schreef jcdragon het volgende:
Ik snap het niet. Als hij het echt graag wil, kan hij toch zelf naar het paradijs gaan.
Zie edit.quote:
Want?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet volledig toerekeningsvatbaar.
Oh, ik denk het wel.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet volledig toerekeningsvatbaar.
Om die moeder te raken.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:52 schreef jcdragon het volgende:
Ik snap het niet. Als hij het echt graag wil, kan hij toch zelf naar het paradijs gaan. Waarom de kinderen meenemen? Die zijn toch onschuldig?
Dan denk je er überhaupt niet aan om ze te ontvoerenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan geeft ie dus geen ene reet om zijn kinderen.
Nee, de verwijzing dat hij ze mee zou nemen naar het paradijs. Al bedenk ik me dat het niet kan volgens de meeste geloven. Atheïst hier.quote:
Als hij om ze zou geven zou hij ze geen trauma geven door ze te ontvoeren.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Denk dat 'ie wel een of andere stoornis heeft, aangetaste hersenen door alcohol gebruik, misschien zelfs onder invloed ten tijde van...quote:
Dat deed hij letterlijk nog even niet, want ze mochten afgelopen weekend bij hem zijn.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als hij om ze zou geven zou hij ze geen trauma geven door ze te ontvoeren.
Dat zou ik niet kunnen zeggen. In elk geval geeft hij meer om zijn haat en intense wraakzucht.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ze moesten zondag toch eigenlijk terug naar hun moeder. Als ik het goed heb onthouden om 14.00 uur. Maar het duizelt mij ook.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat deed hij letterlijk nog even niet, want ze mochten afgelopen weekend bij hem zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |