Waar je menselijk contact hebtquote:Op maandag 19 mei 2025 14:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat is een goede verzekering voor jou?
Jij vindt videobellen dus geen menselijk contact, je wordt daar net zo behandelt als aan een balie. En die laatste vindt je nergens meer dan worden producten onbetaalbaar.quote:
Ze accepteren alles en iedereen. Het is gewoon een marketingverhaal.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:19 schreef Marius95 het volgende:
Je hebt zelfs een verzekering voor hoger opgeleiden. Dat vind ik immoreel en volgens mij ook een soort van discriminatie.
Heb je de voorwaarden van je verzekering al bekeken?quote:
onzinquote:Op maandag 19 mei 2025 17:34 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ze accepteren alles en iedereen. Het is gewoon een marketingverhaal.
Alleen De Vereende accepteert iedereen.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:34 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb het zelf eens geprobeerd maar dan wordt bij aanmelding om je opleiding gevraagd. Is dit lager dan dat ze willen dan word je niet geaccepteerd. Als blijkt dat je gelogen hebt over je opleiding en ze komen daar achter dan wordt uitgekeerde schade teruggevorderd. Het nivo moet minimaal HBO zijn. Wat ik al zei, ik heb dit zelf uitgetest om te kijken via een nepaanmelding. Geen acceptatie met mijn eigen opleiding, wel acceptatie met een hoge opleiding.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:34 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Je had een zorgverzekering voor hoger opgeleiden, die moesten in ieder geval voor de basis verzekering wel gewoon iedereen aannemen. Maar voor andere verzekeringen kunnen ze wel minder hoog opgeleiden uitsluiten dacht ik.quote:
Joh, je hoeft niet eens aan te tonen wat voor diploma je hebt. Er is mij nog nooit gevraagd mijn opleidingsniveau te bewijzen.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:47 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb het zelf eens geprobeerd maar dan wordt bij aanmelding om je opleiding gevraagd. Is dit lager dan dat ze willen dan word je niet geaccepteerd. Als blijkt dat je gelogen hebt over je opleiding en ze komen daar achter dan wordt uitgekeerde schade teruggevorderd. Het nivo moet minimaal HBO zijn. Wat ik al zei, ik heb dit zelf uitgetest om te kijken via een nepaanmelding. Geen acceptatie met mijn eigen opleiding, wel acceptatie met een hoge opleiding.
Nee, tot je huis affikt en ze alles op alles zetten om eronder uit te komenquote:Op maandag 19 mei 2025 20:08 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Joh, je hoeft niet eens aan te tonen wat voor diploma je hebt. Er is mij nog nooit gevraagd mijn opleidingsniveau te bewijzen.
hmm. Ja dat risico is er dan iddquote:Op maandag 19 mei 2025 21:27 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee, tot je huis affikt en ze alles op alles zetten om eronder uit te komen
Zo kan dat dan gaan. Op die manier wil ik niet verzekerd zijn want je bent verzekerd voor iets omdat je je daarover dan financieel geen zorgen hoeft te maken. Nu houd je altijd het idee dat je niet verzekerd bent voor iets. Dit risico van onjuiste informatie verstrekken aan de verzekeringsmaatschappij staat in hun algemene voorwaarden. Verstrekken van onjuiste informatie op welk gebied dan ook is sowieso reden bij iedere maatschappij eventuele schade niet uit te keren.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:27 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee, tot je huis affikt en ze alles op alles zetten om eronder uit te komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |