Over appeltaart gesproken, @Budapestenaar, zag dat naast die tropische appel ook de normale appeltaart gewoon in de bonus isquote:Op maandag 19 mei 2025 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Het juiste antwoord op appel- of chocoladetaart was dan natuurlijk ook "Both".
Mijn stad is werkelijk prachtig, gelardeerd met eeuwenoude bomen, middeleeuwse charme en de meest vriendelijke inwoners vol joie de vivre, zelfs vogels glimlachen tevreden als ze overvliegen.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Een stad kan toch ook mooi zijn? Het een sluit het ander niet uit.
hmm, dit zou best lekker kunnen zijn denk ikquote:
Ik gebruik het werkelijk allebei.quote:
Ja. Ze weten alleen nog niet dat ze het fout hebben.quote:
denk ik ookquote:Op maandag 19 mei 2025 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dit zou best lekker kunnen zijn denk ik
Tropische appel? appels zijn van het woeste noorden.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over appeltaart gesproken, @:Budapestenaar, zag dat naast die tropische appel ook de normale appeltaart gewoon in de bonus is
Zou wel knap zijn, ik leun met mijn hoofd tegen de muurquote:Op maandag 19 mei 2025 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schrikt ze zich helemaal de pleuris al ze omdraait
ik weet niet hoe je met borsten om moet gaanquote:
psst, we zitten in de muurquote:Op maandag 19 mei 2025 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou wel knap zijn, ik leun met mijn hoofd tegen de muur
Zo noordelijk is Kazachstan toch niet?quote:Op maandag 19 mei 2025 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tropische appel? appels zijn van het woeste noorden.
quote:
https://www.ah.nl/product(...)-appeltaart-tropicalquote:Op maandag 19 mei 2025 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tropische appel? appels zijn van het woeste noorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |