abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217690238
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ten Hag komt wel uit stal van Kroes (Sport Entertainments Group). Waar zoon van Ten Hag ook werkt. Waar zaakwaarnemer van Ten Hag opeens de transfers ging regelen bij United.

Dus liever niet :D
Mij hoor je niet klagen over die transfers. :+
  maandag 19 mei 2025 @ 17:18:51 #202
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217690301
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Mij hoor je niet klagen over die transfers. :+
Ik zou het van hem zelf wel een vreemde carriere stap vinden, maar hij is niet geheel onbeschadigd uit z'n ManU periode gekomen, qua ego dan, financieel is weer een ander verhaal.
pi_217690481
Ik hoor het alweer, terug bij af.

Tussenjaar mannen
pi_217690507
Ik vermoed dat Francesco Farioli de afgelopen weken weinig plezier heeft beleefd aan zijn werk bij Ajax. De sfeer rondom de club was allesbehalve ontspannen. Een comfortabele voorsprong van negen punten verdween als sneeuw voor de zon, en dat blijft natuurlijk niet zonder gevolgen. Ongetwijfeld is er flink wat druk op hem uitgeoefend van binnenuit, maar ook van buitenaf. Wat ooit begon als een veelbelovende periode, werd steeds grimmiger. De lol was er simpelweg af. En toen kwam het moment dat hij dacht: laat maar zitten, zoek het maar uit. Hij gooide de handdoek in de ring gisteren toen het duidelijk werd dat psv niet de punten ging verspelen. De tranen gisteren zeiden veel. Ajax heeft deze man kapoet gemaakt.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_217690513
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:02 schreef Adames het volgende:

[..]
Om meerdere redenen zie ik het nu niet zo in hem zitten.
Hij komt gewond terug uit Manchester, naar een Ajax dat er ook nog niet zo soepel voor staat als een aantal jaren geleden. Afbreukrisico is wat groot.
Klopt.
quote:
De laatste jaren onder Ten Hag (en Overmars) was ik al niet kapot van het beleid, er werd te veel vastgehouden aan de bekende namen met te dikke salarissen. Alleen om ze uit handen te houden van de Premier League clubs en om het grote Europese succes weer te herhalen. Ik ben bang dat hij straks weer met bekende namen aan komt die weer gaan tegenvallen (net zoals hij bij Man United heeft gedaan).
Hier ben ik niet bang voor, gezien de huidige mogelijkheden van dit Ajax. En Kroes is een financiële mierenneuker eerste klas. Die gaat geen gekkigheden aan.
quote:
En als laatste heeft Ten Hag wel verstand van het spel, maar is hij niet heel pragmatisch. Je hebt nog steeds een selectie die niet goed in balans is. Dan wil je een meer realistische coach hebben die zich aanpast aan de speler. Beetje dezelfde reden dat ik in hem ook geen goede bondscoach zie.
Hoezo is Ten Hag niet pragmatisch? Heeft topduels, en nota bene de beker, gewonnen met ordinair countervoetbal. Af en toe vind ik zijn in-game management wat matig, vooral.
pi_217690555
In de periode van Overmars was vooral het middenveldbeleid van 2019 tot 2022 echt waanzinnig slecht. Daar kan je nog steeds essays over schrijven. Zelfs in het objectief zeer goede 2020/21 viel de puzzel pas in de toppermaand januari in elkaar.
pi_217690658
In-game management :')
  maandag 19 mei 2025 @ 17:58:40 #208
393053 De_Pel
Is weg.
pi_217690696
En, wie gaat het worden vrinden? Hieronder een elftalletje kanshebbers...

POLL
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_217690713
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 17:58 schreef De_Pel het volgende:

[poll=8887]
Heitinga schijnt achter het succes van Liverpool te zitten dus ik zou het wel weten.
pi_217690715
quote:

[poll=8887]
Bedankt vrind
  Forum Admin maandag 19 mei 2025 @ 18:02:39 #211
35723 crew  GGMM
pi_217690734
Als het die Simonis wordt ben ik echt woedend.
Dan heb je eerst Steijn gehaald omdat hij het zo leuk doet bij een nietszeggende middenmoter en dan doe je nu weer hetzelfde

Nee, als dat gebeurt zijn de rapen gaar.
@Scrummie ik bedoel spreekwoordelijke rapen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_217690735
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 18:02 schreef GGMM het volgende:
Dan heb je eerst Stijn gehaald omdat hij het zo leuk doet bij een nietszeggende middenmoter en dan doe je nu weer hetzelfde

@:scrummie ik bedoel spreekwoordelijke rapen.
Laat me met rust.
pi_217690744
quote:
Dan heb je eerst Stijn gehaald omdat hij het zo leuk doet bij een nietszeggende middenmoter en dan doe je nu weer hetzelfde

Stijn vergelijken met SimoGod :')
  maandag 19 mei 2025 @ 18:03:39 #214
393053 De_Pel
Is weg.
pi_217690745
quote:

[poll=8887]
POLL
  maandag 19 mei 2025 @ 18:04:29 #215
393053 De_Pel
Is weg.
pi_217690755
quote:
Dan heb je eerst Steijn gehaald omdat hij het zo leuk doet bij een nietszeggende middenmoter en dan doe je nu weer hetzelfde

Ook de spreekwoordelijke poppen? En lakens?
  Forum Admin maandag 19 mei 2025 @ 18:04:33 #216
35723 crew  GGMM
pi_217690758
Leuk dat mijn "ik ben voor ... dus mijn mening is irrelevant"-gebbetje aanslaat :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_217690792
Wel heel vermoeiend dat Michael Reiziger zichzelf via het Parool in de spotlights wil zetten. Die gast heeft nog geen noemenswaardige ervaring bij een voetbalclub, alsof je dan kandidaat bent bij Ajax. Rot op.
  maandag 19 mei 2025 @ 18:08:47 #218
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_217690803
quote:

Je bent zelf een spreekwoordelijke raap.
  Forum Admin maandag 19 mei 2025 @ 18:11:36 #219
35723 crew  GGMM
pi_217690832
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 18:08 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Je bent zelf een spreekwoordelijke raap.
Niet dat je straks denkt oh lekker rapen!
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin maandag 19 mei 2025 @ 18:13:50 #220
35723 crew  GGMM
pi_217690852
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 18:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wel heel vermoeiend dat Michael Reiziger zichzelf via het Parool in de spotlights wil zetten. Die gast heeft nog geen noemenswaardige ervaring bij een voetbalclub, alsof je dan kandidaat bent bij Ajax. Rot op.
Wat vind jij eigenlijk van deze hele chaos

Dat kan toch niet dat je Farioli nu al laat gaan
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_217690878
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 18:13 schreef GGMM het volgende:

[..]

hij gaat zelf

en ik geef hem groot gelijk

bij zo een club wil je toch niet lang werken
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Forum Admin maandag 19 mei 2025 @ 18:18:49 #222
35723 crew  GGMM
pi_217690888
Oh ik quote de verkeerde blijkbaar, ik wilde het aan Stijn vragen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_217690898
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 18:13 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik vind het een hartstikke duidelijk verhaal.

"In een toelichting op het vertrek van Farioli zei Kroes maandagmiddag dat hij met de Italiaan sprak over de doelstelling voor komend seizoen. De boodschap aan de trainer: „Als we dan 1-0 voorstaan tegen een middenmoter, ga dan niet een spits wisselen voor een middenvelder om het resultaat over de streep te trekken.” Daar was Farioli het volgens Kroes mee eens. „Maar dan moest hij daarvoor wel de spelers hebben, zei hij.” En precies daar zit de aarzeling bij de trainer.

Bij Farioli bestaan er grote twijfels over de strategie voor komend seizoen. Door de Champions League-kwalificatie, waarmee Ajax zeker is van zo’n 50 miljoen euro aan inkomsten, had hij de hoop dat de club een stap vooruit zou zetten. Maar de realiteit is dat Ajax fors moet bezuinigen.

Kroes maakt Farioli duidelijk dat Ajax maar 40 procent van het geld dat binnenkomt kan herinvesteren. Tegelijkertijd ligt het voor de hand dat dragende krachten als Jordan Henderson, Kenneth Taylor en Jorrel Hato vertrekken. Overbodige spelers die zijn verhuurd, komen juist terug.

Deze boodschap leidt tot frustratie bij Farioli, die vreest dat hij deze zomer wéér moet beginnen met een kwalitatief beperkte selectie, terwijl de verwachtingen door de prestaties van dit seizoen wel zijn gegroeid. „Ik wil verder bouwen, niet vier of vijf stappen terug doen”, zei de coach maandagmiddag in een gesprek met de schrijvende pers. Kroes: „Hij wilde sneller dan ik kon.”
  maandag 19 mei 2025 @ 18:20:12 #224
393053 De_Pel
Is weg.
pi_217690904
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 18:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Maar het diversiteitsquotum dan? :'(
  Forum Admin maandag 19 mei 2025 @ 18:21:08 #225
35723 crew  GGMM
pi_217690918
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 18:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Ik vind het een hartstikke duidelijk verhaal.

"In een toelichting op het vertrek van Farioli zei Kroes maandagmiddag dat hij met de Italiaan sprak over de doelstelling voor komend seizoen. De boodschap aan de trainer: „Als we dan 1-0 voorstaan tegen een middenmoter, ga dan niet een spits wisselen voor een middenvelder om het resultaat over de streep te trekken.” Daar was Farioli het volgens Kroes mee eens. „Maar dan moest hij daarvoor wel de spelers hebben, zei hij.” En precies daar zit de aarzeling bij de trainer.

Bij Farioli bestaan er grote twijfels over de strategie voor komend seizoen. Door de Champions League-kwalificatie, waarmee Ajax zeker is van zo’n 50 miljoen euro aan inkomsten, had hij de hoop dat de club een stap vooruit zou zetten. Maar de realiteit is dat Ajax fors moet bezuinigen.

Kroes maakt Farioli duidelijk dat Ajax maar 40 procent van het geld dat binnenkomt kan herinvesteren. Tegelijkertijd ligt het voor de hand dat dragende krachten als Jordan Henderson, Kenneth Taylor en Jorrel Hato vertrekken. Overbodige spelers die zijn verhuurd, komen juist terug.

Deze boodschap leidt tot frustratie bij Farioli, die vreest dat hij deze zomer wéér moet beginnen met een kwalitatief beperkte selectie, terwijl de verwachtingen door de prestaties van dit seizoen wel zijn gegroeid. „Ik wil verder bouwen, niet vier of vijf stappen terug doen”, zei de coach maandagmiddag in een gesprek met de schrijvende pers. Kroes: „Hij wilde sneller dan ik kon.”

Ja maar daar heeft Farioli toch gewoon gelijk in
Waarom bemoeit die Kroes zich met de speelwijze. Ga eerst eens zorgen dat er minimaal 5 spelers in het veld staan die fatsoenlijk een bal naar elkaar kunnen spelen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')