onze club gaat kapotquote:Op maandag 19 mei 2025 16:10 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
tadic kan wel. Genoeg kwaliteit en fitheid op die leeftijd. De rest moet je niet willen meer.
Benieuwd wie de trainer gaat worden, spannende tijden
Dat werkt alleen in combinatie met een goede bank.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:17 schreef PicoMMP het volgende:
Onze selectie heeft gewoon versterkingen nodig. Ik denk dat Hato, Henderson en Taylor vertrekken dus ik zou kijken voor zoiets:
Aankoop;
Aankoop, aankoop, aankoop, aankoop;
Aankoop, aankoop, aankoop;
Aankoop, aankoop, aankoop
Met deze elf zou je in principe gewoon mee moeten doen om de titel.
Tenzij het al zo goed als rond is, dan zal ETH daar geen moeite mee hebben.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
Kroes gooit even in de media dat hij al gesproken heeft met Ten Hag. Zal hij vast blij mee zijn.
PICOGODquote:Op maandag 19 mei 2025 16:17 schreef PicoMMP het volgende:
Onze selectie heeft gewoon versterkingen nodig. Ik denk dat Hato, Henderson en Taylor vertrekken dus ik zou kijken voor zoiets:
Aankoop;
Akkoord, zolang het maar stevige kerels zijnquote:Op maandag 19 mei 2025 16:17 schreef PicoMMP het volgende:
Aankoop;
Ik heb nu echt even geen zin in Ten Hag (en Tadic).quote:Op maandag 19 mei 2025 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Op NOS.nl praat hij vrijuit over Ten Hag, en zegt hij niets over Simonis. Dan schuilt de waarheid denk ik net iets meer in de stilte. Waarom zou je niets willen zeggen over Simonis, maar wel vrijuit praten over Haggie?
https://nos.nl/artikel/25(...)-lang-op-het-lijstje
Ik kan mij niet voorstellen dat Ten Hag zo dom is om weer in te stappen bij Ajax. Het is daar momenteel zo'n puinzooi en als het kut gaat kan ook Ten Hag snel genoeg de zwarte piet (sorry, Syl!) krijgen.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tenzij het al zo goed als rond is, dan zal ETH daar geen moeite mee hebben.
De sociale antenne van Ten Hag is sowieso niet bijster goed afgesteld. Dat staat me tegen.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb nu echt even geen zin in Ten Hag (en Tadic).
Ik vind het gewoon leuk dat ie m ieder jaar moet verlengen.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik denk dat je het best een wat grotere range kan aanhouden 'Feyenoord kampioen ergens tussen 2026 en 2036'
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 19 mei 2025 16:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De sociale antenne van Ten Hag is sowieso niet bijster goed afgesteld. Dat staat me tegen.
Dat is het nooit met die gast.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:42 schreef Houniet het volgende:
Dat interview van Kroes op ESPN is ook nietszeggend.
We doen toch weer mee met de CL... Geld genoeg toch?quote:Op maandag 19 mei 2025 16:17 schreef PicoMMP het volgende:
Aankoop;
Als het maar niet Norman Theuerkauf wordt (vert. Dure Aankoop)quote:Op maandag 19 mei 2025 16:17 schreef PicoMMP het volgende:
Aankoop;
https://www.youtube.com/shorts/_zJH-afQAQIquote:Op maandag 19 mei 2025 15:42 schreef Houniet het volgende:
Dat interview van Kroes op ESPN is ook nietszeggend.
volgens mij gaat het daar in de basis wel weer goed toch? De ene na de andere verlengd daar.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
We doen toch weer mee met de CL... Geld genoeg toch?
In duistere tijden zou de jeugdopleiding het moeten oppakken. Maar hey, die hebben we ook zo verkloot de afgelopen jaren dat iedereen weg wil.
Ik hoop dat ik het mis heb.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
volgens mij gaat het daar in de basis wel weer goed toch? De ene na de andere verlengd daar.
Lijkt me ook, dat doen ze goed en de troep opruimen doen ze ook goed.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
volgens mij gaat het daar in de basis wel weer goed toch? De ene na de andere verlengd daar.
Aan de andere kant waarom zou je ordinair in het openbaar flirten met Ten Hag terwijl je eigenlijk Simonis wilt.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Op NOS.nl praat hij vrijuit over Ten Hag, en zegt hij niets over Simonis. Dan schuilt de waarheid denk ik net iets meer in de stilte. Waarom zou je niets willen zeggen over Simonis, maar wel vrijuit praten over Haggie?
https://nos.nl/artikel/25(...)-lang-op-het-lijstje
Om meerdere redenen zie ik het nu niet zo in hem zitten.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De sociale antenne van Ten Hag is sowieso niet bijster goed afgesteld. Dat staat me tegen.
hard to get spelen, Alex Kroes kan wat tips hebben opgepakt van Andrew Tate.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Aan de andere kant waarom zou je ordinair in het openbaar flirten met Ten Hag terwijl je eigenlijk Simonis wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |