Goede trainer zo lijkt het, echter alleen ervaring bij GAE.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kroes heeft toch ook nog samengewerkt met Simonis bij Go Ahead? Of was hij toen al weg.
Dus eigenlijk heeft Farioli overgepresteerd met dit team. Dat is een knappe prestatie van hem.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik had totaal geen verwachtingen. Niet na vorig jaar.
Ik had in gedachte een opbouw jaar, wat jeugd, basis zetten voor de toekomst. Ook gezien de economische omstandigheden van de club zelf.
Maar de rot zit dieper heb ik het idee.
Feyenoord bijhouden is niet zo moeilijk, hebben het ook nooit voor elkaar. Psv zal een stuk lastiger zijn gezien hun selectiequote:Op maandag 19 mei 2025 11:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar heel eerlijk; nog zo’n seizoen als dit met matig voetbal en waar het dubbeltje net vaak genoeg de goede kant op valt om 2e te worden is toch ook vrij onwaarschijnlijk?
Ik vraag me af of dit per sé slecht is voor Ajax. Ook met Farioli is er een grote kans dat volgend seizoen lastig zat wordt om weer bij de eerste twee te eindigen. Tenzij je ineens een topselectie neer weet te zetten.
Bij PSV verdwijnt er ook wel het een en ander komend seizoen, en daar heeft de technische leiding nu ook niet bepaald een topjaar afgeleverd. Al heeft Perisic ze wel de titel bezorgt uiteindelijk...quote:Op maandag 19 mei 2025 11:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Feyenoord bijhouden is niet zo moeilijk, hebben het ook nooit voor elkaar. Psv zal een stuk lastiger zijn gezien hun selectie
Is een beetje afhankelijk van wat er gaat veranderen allemaal in de transferzomer, maar qua selectie lopen beide clubs op dit moment voor.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Feyenoord bijhouden is niet zo moeilijk, hebben het ook nooit voor elkaar. Psv zal een stuk lastiger zijn gezien hun selectie
Ja, het voetbal was vaak niet om aan te zien, maar met dit materiaal, de spelopvatting en inzet, en het systeem wat Farioli erin kreeg mocht je wel verwachten dat een top-5 klassering erin zou zitten.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar heel eerlijk; nog zo’n seizoen als dit met matig voetbal en waar het dubbeltje net vaak genoeg de goede kant op valt om 2e te worden is toch ook vrij onwaarschijnlijk?
Ik vraag me af of dit per sé slecht is voor Ajax. Ook met Farioli is er een grote kans dat volgend seizoen lastig zat wordt om weer bij de eerste twee te eindigen. Tenzij je ineens een topselectie neer weet te zetten.
Ja, je mag van alles vinden van Farioli, maar het blijft een gentleman.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het wel netjes dat hij het zelf laat ontbinden. Geen gedoe, geen gezeur, netjes na de laatste speeldag.
Dat vindt ik echt een Steijn-achtige gok.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kroes heeft toch ook nog samengewerkt met Simonis bij Go Ahead? Of was hij toen al weg.
De vraag is alleen was dit ook gebeurd als ajax gisteren wel kampioen was geworden?quote:Op maandag 19 mei 2025 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het wel netjes dat hij het zelf laat ontbinden. Geen gedoe, geen gezeur, netjes na de laatste speeldag.
Denk het wel als blijkt dat er een leuke club is gekomen.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De vraag is alleen was dit ook gebeurd als ajax gisteren wel kampioen was geworden?
Daar ben ik benieuwd naar.....
Dat denk ik eigenlijk wel, dan was ie alleen helemaal als gevierd man de deur uit gegaanquote:Op maandag 19 mei 2025 12:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De vraag is alleen was dit ook gebeurd als ajax gisteren wel kampioen was geworden?
Al besprokenquote:Op maandag 19 mei 2025 12:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als ze voor Simonis gaan kun je er ook donder op zeggen dat ie zo'n Breum mee wil nemen van Go Ahead. Met Edvardsen heeft ie ook al gewerkt.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Paul Simonis en Erik ten Hag favorieten bij Ajax
En misschien die keeper ook wel.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als ze voor Simonis gaan kun je er ook donder op zeggen dat ie zo'n Breum mee wil nemen van Go Ahead. Met Edvardsen heeft ie ook al gewerkt.
Juist Klaassen snap ik wel. Loopt veel, scoort goals en gaat niet janken als ie op de bank zit. Gewoon een heel nuttige speler die zijn plek kent.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is het vreemde, daar hij wel groot voorstander was van het verlengen van die grabbelaar met knot en boerderijhoofd
Bipolaire Dick
Imho beiden ongeschikt. Ten Hag gaat dit echt niet doen, en Simonis is net 1 jaar trainer..quote:Op maandag 19 mei 2025 12:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit boeit echt niemand.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:21 schreef bianconeri het volgende:
Wel weer typische een rare actie van Ajax. Veel te arrogant direct alles weer willen.
Farioli heeft het team goed in de hand en met een goede tactiek (voor dit team) echt veel te hoog gepresteerd zelfs.
Ach, we worden allemaal blij als Ajax volgend jaar weer lekker rechter rijtje staat![]()
Ik word van beiden niet echt gelukkig.quote:Op maandag 19 mei 2025 12:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |