abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217687072
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 11:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kroes heeft toch ook nog samengewerkt met Simonis bij Go Ahead? Of was hij toen al weg.
Goede trainer zo lijkt het, echter alleen ervaring bij GAE.
  maandag 19 mei 2025 @ 11:56:37 #77
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217687082
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 11:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ik had totaal geen verwachtingen. Niet na vorig jaar.
Ik had in gedachte een opbouw jaar, wat jeugd, basis zetten voor de toekomst. Ook gezien de economische omstandigheden van de club zelf.

Maar de rot zit dieper heb ik het idee.
Dus eigenlijk heeft Farioli overgepresteerd met dit team. Dat is een knappe prestatie van hem.

Ja speelstijl was vreselijk maar meer kan je ook niet met huidige selectie. Voorin hebben ze grootste moeite om de bal over vijf meter in voeten te spelen van je teamgenoot. Als Ajax moét voetballen lukt het niet, counteren is maximaal haalbare.

Nu ga je zien dat je een mogelijk nog slechter seizoen gaat meemaken omdat je trainer die goodwill heeft van het team weg is. Ze gaan niemand meer kunnen overtuigen om te blijven. Hato, Sutalo. Henderson, Brobbey, Taylor, Traore en Weghorst. Allemaal zullen ze weg willen. Om de een zal je minder rouwig om zijn dan om de ander maar je gaat ze niet allemaal 1 op 1 kunnen vervangen en of zelfs verbeteren.
pi_217687088
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 11:54 schreef fetX het volgende:

[..]
Maar heel eerlijk; nog zo’n seizoen als dit met matig voetbal en waar het dubbeltje net vaak genoeg de goede kant op valt om 2e te worden is toch ook vrij onwaarschijnlijk?

Ik vraag me af of dit per sé slecht is voor Ajax. Ook met Farioli is er een grote kans dat volgend seizoen lastig zat wordt om weer bij de eerste twee te eindigen. Tenzij je ineens een topselectie neer weet te zetten.
Feyenoord bijhouden is niet zo moeilijk, hebben het ook nooit voor elkaar. Psv zal een stuk lastiger zijn gezien hun selectie
pi_217687099
Dit was natuurlijk gister al duidelijk tijdens het tranendal. Denk dat Italiaantje ook met kampioenschap wel weg was gegaan. Zijn aanpak werkte dit seizoen met heel wat geluk prima, maar de implosie van de laatste weken is ook wel aan hem te wijten.

Hopelijk zijn de miljoenen die hij heeft binnengebracht genoeg voor de volgende stap in de wederopbouw, kan ermee leven dat het zonder hem is. Ik ben wel benieuwd naar Ten Hag 2.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_217687102
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 11:56 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Feyenoord bijhouden is niet zo moeilijk, hebben het ook nooit voor elkaar. Psv zal een stuk lastiger zijn gezien hun selectie
Bij PSV verdwijnt er ook wel het een en ander komend seizoen, en daar heeft de technische leiding nu ook niet bepaald een topjaar afgeleverd. Al heeft Perisic ze wel de titel bezorgt uiteindelijk...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 19 mei 2025 @ 11:58:19 #81
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_217687104
Vind het wel netjes dat hij het zelf laat ontbinden. Geen gedoe, geen gezeur, netjes na de laatste speeldag.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 19 mei 2025 @ 11:58:53 #82
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_217687107
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 11:56 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Is een beetje afhankelijk van wat er gaat veranderen allemaal in de transferzomer, maar qua selectie lopen beide clubs op dit moment voor.

Volgend seizoen zal dichterbij elkaar liggen vermoed ik, want om de PSV selectie op hetzelfde kwaliteitsniveau te houden wordt een hele uitdaging.
pi_217687116
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 11:54 schreef fetX het volgende:

[..]
Maar heel eerlijk; nog zo’n seizoen als dit met matig voetbal en waar het dubbeltje net vaak genoeg de goede kant op valt om 2e te worden is toch ook vrij onwaarschijnlijk?

Ik vraag me af of dit per sé slecht is voor Ajax. Ook met Farioli is er een grote kans dat volgend seizoen lastig zat wordt om weer bij de eerste twee te eindigen. Tenzij je ineens een topselectie neer weet te zetten.
Ja, het voetbal was vaak niet om aan te zien, maar met dit materiaal, de spelopvatting en inzet, en het systeem wat Farioli erin kreeg mocht je wel verwachten dat een top-5 klassering erin zou zitten.

Nu moet je maar afwachten wat voor trainer je gaat krijgen, en met welke opdracht (lees; meer aanvallend Ajax spel, iets wat deze selectie helemaal niet kan) hij aan de slag moet gaan. Je begint gewoon weer op 0, op alle facetten.
pi_217687122
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het wel netjes dat hij het zelf laat ontbinden. Geen gedoe, geen gezeur, netjes na de laatste speeldag.
Ja, je mag van alles vinden van Farioli, maar het blijft een gentleman.
pi_217687133
Zal wel feest zijn op de redactie van de T
pi_217687137
En deze ramp gaat de championsleague in :')
* Verwijderd *
pi_217687139
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 11:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kroes heeft toch ook nog samengewerkt met Simonis bij Go Ahead? Of was hij toen al weg.
Dat vindt ik echt een Steijn-achtige gok.
pi_217687143
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
De vraag is alleen was dit ook gebeurd als ajax gisteren wel kampioen was geworden?

Daar ben ik benieuwd naar.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_217687152
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 12:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
De vraag is alleen was dit ook gebeurd als ajax gisteren wel kampioen was geworden?

Denk het wel als blijkt dat er een leuke club is gekomen.

Hij is ook niet achterlijk, zo'n seizoen draait hij niet weer met ajax
pi_217687170
quote:

[..]

Dat denk ik eigenlijk wel, dan was ie alleen helemaal als gevierd man de deur uit gegaan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217687217
quote:

[..]

Al besproken
* Verwijderd *
  maandag 19 mei 2025 @ 12:14:08 #93
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217687246
quote:
Als ze voor Simonis gaan kun je er ook donder op zeggen dat ie zo'n Breum mee wil nemen van Go Ahead. Met Edvardsen heeft ie ook al gewerkt.
  maandag 19 mei 2025 @ 12:15:53 #94
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_217687255
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 12:14 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Als ze voor Simonis gaan kun je er ook donder op zeggen dat ie zo'n Breum mee wil nemen van Go Ahead. Met Edvardsen heeft ie ook al gewerkt.
En misschien die keeper ook wel.
  maandag 19 mei 2025 @ 12:17:21 #95
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217687270
quote:
7s.gif Op maandag 19 mei 2025 12:15 schreef peaceman het volgende:

[..]
En misschien die keeper ook wel.
Yep.
  maandag 19 mei 2025 @ 12:18:20 #96
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_217687279
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2025 11:36 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja dat is het vreemde, daar hij wel groot voorstander was van het verlengen van die grabbelaar met knot en boerderijhoofd

Bipolaire Dick
Juist Klaassen snap ik wel. Loopt veel, scoort goals en gaat niet janken als ie op de bank zit. Gewoon een heel nuttige speler die zijn plek kent.

Tadic overheerst je hele elftal en ook op een verkeerde manier.
Met pijn en moeite derde
pi_217687299
Wel weer typische een rare actie van Ajax. Veel te arrogant direct alles weer willen.
Farioli heeft het team goed in de hand en met een goede tactiek (voor dit team) echt veel te hoog gepresteerd zelfs.

Ach, we worden allemaal blij als Ajax volgend jaar weer lekker rechter rijtje staat ^O^ ^O^
pi_217687301
quote:
Imho beiden ongeschikt. Ten Hag gaat dit echt niet doen, en Simonis is net 1 jaar trainer..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_217687310
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 12:21 schreef bianconeri het volgende:
Wel weer typische een rare actie van Ajax. Veel te arrogant direct alles weer willen.
Farioli heeft het team goed in de hand en met een goede tactiek (voor dit team) echt veel te hoog gepresteerd zelfs.

Ach, we worden allemaal blij als Ajax volgend jaar weer lekker rechter rijtje staat ^O^ ^O^
Dit boeit echt niemand.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_217687317
quote:
Ik word van beiden niet echt gelukkig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: