SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 mei 2025 23:25 schreef 3rr0r het volgende:
Wallace dacht even dat hij met Wemby speelde bij de alleyoop poging
Denk dat iedereen die OKC geen warm hart toe draagt, en dat zijn er best veel aan Reddit te zien bijv, rustig kan slapen.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:39 schreef BlaZ het volgende:
Timberwolves - OKC dan.
Dat gaan ook interessante potjes worden.
Voor Denver is het zaak om Porter en Murray voor wat constantere spelers te traden.
Easy champ nu OKC. Nu Boston eruit is rode loper voor de titel. Ik vond dit meer de finale.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk dat iedereen die OKC geen warm hart toe draagt, en dat zijn er best veel aan Reddit te zien bijv, rustig kan slapen.
Als je ziet hoeveel moeite OKC al had tegen de lengte van Jokic+Gordon dan gaat Gobert+Randle+Reid een groot probleem worden.
Ik denk dat Minnesota sterker is dan Denver hoor, die zijn ook 7-8 diep met prima spelers.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:48 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Easy champ nu OKC. Nu Boston eruit is rode loper voor de titel. Ik vond dit meer de finale.
Precies, de zwakte van OKC zit hem toch wel in het rebounden. Zelfs in deze pot waar de Nuggets 30 punten achter staan is het aantal rebounds bijna gelijk.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk dat iedereen die OKC geen warm hart toe draagt, en dat zijn er best veel aan Reddit te zien bijv, rustig kan slapen.
Als je ziet hoeveel moeite OKC al had tegen de lengte van Jokic+Gordon dan gaat Gobert+Randle+Reid een groot probleem worden.
Denk dat z'n eerdere off seasons niet anders waren als hij dat zo zegtquote:Op maandag 19 mei 2025 13:49 schreef Hathor het volgende:
Wat een kerel die Jokic.![]()
Op de vraag hoe de komende dagen/weken er voor hem gaan uitzien, antwoord hij doodleuk "bier drinken, heel veel bier". Die krijg je volgend seizoen 20 kilo te zwaar in je trainingskamp.
Ik hoor nog steeds (jarenlang inmiddels) in vele stadions in de NBA dat Spaanstalige liedje met catchy deuntje waar men zingt over pillen en water tegen de dorst (XTC) maar dat is verder geen probleem volgens meneer Silver.quote:Thunder's Jalen Williams fined $25K for profanity on shirt
The shirt in question had the words "F--- art lets dance" written across the chest.
Oei, ja een ‘Fuck’, dat moeten we niet hebben.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik hoor nog steeds (jarenlang inmiddels) in vele stadions in de NBA dat Spaanstalige liedje met catchy deuntje waar men zingt over pillen en water tegen de dorst (XTC) maar dat is verder geen probleem volgens meneer Silver.
20 punten bij de rust, 5/6 3PTquote:Op maandag 19 mei 2025 00:36 schreef 3rr0r het volgende:
Vooral Randle moeten ze zien in te dammen, die was op dreef
quote:It's time: The NBA will unveil this season's Most Valuable Player on Wednesday night.
The winner will be Oklahoma City's Shai Gilgeous-Alexander, Denver's Nikola Jokic or Milwaukee's Giannis Antetokounmpo. It'll be the seventh consecutive time that a player born outside of the U.S. has won the award.
Mwah, OKC schoot toevallig 50% vanaf de driepuntlijn terwijl de Timberwolves op een algemeen FG% van 34.9% bleven steken, dan wordt het niks.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:42 schreef danusz1986 het volgende:
Zei toch. Wordt een eentonige serie. Ik zie OKC sowieso al zijn thuispotjes winnen en 1 van de 2 uit potten.
Op die percentages afgaan kan je alleen wat doen als het veel open schoten waren. Dat de Wolves er weinig inschoten was te danken aan de verdedigingsdruk van OKC.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Mwah, OKC schoot toevallig 50% vanaf de driepuntlijn terwijl de Timberwolves op een algemeen FG% van 34.9% bleven steken, dan wordt het niks.
Ik denk dat de Timberwolves eigenlijk teveel op driepunters focussen terwijl ze met de lengte toch ook wat onder ring zouden moeten kunnen klaarspelen.
Dat kan, maar dan nog gaat OKC de hele serie geen 50% driepunters schieten. Belangrijk is ook of de Wolves meer punten onder de ring kunnen gaan maken, anders wordt het erg lastig.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op die percentages afgaan kan je alleen wat doen als het veel open schoten waren. Dat de Wolves er weinig inschoten was te danken aan de verdedigingsdruk van OKC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |