quote:Nou 1 conclusie kunnen we maken. Dit seizoen wordt het laatste seizoen op @mtvnl. De originals worden steeds slechter @jonnatshinkobo de toxic-gek, @marcjunior_d kan niks meer dan stom lachen, @_nickvh_ kan geen vrouwen fixen, @dani.ve99 kan zijn woorden niet nakomen wat hij voor het seizoen roept, @chantalkuyt grootste aandachtshoer, @shaniquaalbertusx en @marieanne_xo totaal geen inbreng dit seizoen, @demikersten_ kan alleen chagrijnig kijken met de botox gezicht, @chimenestall heeft totaal geen zelfrespect, @jennaxweberx snapt blijkbaar nog steeds waarom ze weggestuurd is, @joeyceti komt niet verder dan 'mijn mancave', @destinydunker_ kan beter thuis blijven want zij gaat ook niks doen en @jaimykroesen loopt al achter de feiten aan. Dus bij deze Seizoen 11 is het laatste seizoen
Ik zie nu pas dat Demi een OF heeftquote:Op maandag 2 juni 2025 13:10 schreef Dutch_view het volgende:
Wel een pakkende tirade van een random IG-user op @:mtvnl
[..]
Hoe is de pk ?quote:
Ik denk dat het eerder ligt aan dat jullie (en algemeen mensen) steeds extremer willen zien. Dus dat ligt eigenlijk bij jezelf, waarom je zo graag extremen zien (en dus ook over het algemeen)? Want er gebeurt natuurlijk al vrij veel en ook vrij extreem wat mij betreft.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou ik ben er ook klaar mee. Eerder vond ik het smullen. Alleen iedereen vrijt maar wat en verder gebeurt er helemaal niks. Het is gewoon saai
Ah ja. Het is allemaal apart. Voor mij was wel een grens dat een gast bewust seks had met een dronken meid (Yasmine en Wayne volgens mij) omdat ze dan wel zou willen. Terwijl zij geen grenzen kon aangeven. Daar is een naam voor, maar kennelijk wel geoorloofd bij dit programma.quote:Op maandag 2 juni 2025 09:41 schreef Ang3l het volgende:
Al een aantal jaren is dit mijn guilty pleasure, maar na 3 min kijken nam ik een drastische beslissing.
Die eerste gast deed z'n praatje, noemde zichzelf toxic en was daar heel tots op, en ik dacht: "Nee. Dat is echt niet niet om trots op te zijn. wat ben je toch voor figuur als je dat als goed iets ziet? En weet je wat? Ik enable dit soort mensen door maar te blijven kijken naar deze pulp en ze een podium te geven."
En dus heb ik m afgezet en uit "verder kijken" verwijderd.
Ik den dat t klaar is voor mij en ex on the beach.
Dan maar MAFS en Big Brother als pulp.
Dit niet meer.
Ik vind vrijen gewoon niet spannend, maar saai. Er gebeurt te veel in bed en te weinig onderlingquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:19 schreef Zonnige het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder ligt aan dat jullie (en algemeen mensen) steeds extremer willen zien. Dus dat ligt eigenlijk bij jezelf, waarom je zo graag extremen zien (en dus ook over het algemeen)? Want er gebeurt natuurlijk al vrij veel en ook vrij extreem wat mij betreft.
[..]
Ah ja. Het is allemaal apart. Voor mij was wel een grens dat een gast bewust seks had met een dronken meid (Yasmine en Wayne volgens mij) omdat ze dan wel zou willen. Terwijl zij geen grenzen kon aangeven. Daar is een naam voor, maar kennelijk wel geoorloofd bij dit programma.
Als je kijker van EOTBDD bent over meerdere seizoenen dan zie je het gewoon afglijden naar niet noemenswaardige gebeurtenissen in beeld. Bij de montage proberen ze het nog wat te laten lijken maar ook daar zal de wanhoop toeslaan wanneer dit het beste beeldmateriaal is om te laten zien. Kun je nagaan wat er al die andere 99% van de tijd gebeurdquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:19 schreef Zonnige het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder ligt aan dat jullie (en algemeen mensen) steeds extremer willen zien. Dus dat ligt eigenlijk bij jezelf, waarom je zo graag extremen zien (en dus ook over het algemeen)? Want er gebeurt natuurlijk al vrij veel en ook vrij extreem wat mij betreft.
[..]
Aanranding, ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:19 schreef Zonnige het volgende:
[..]
Ah ja. Het is allemaal apart. Voor mij was wel een grens dat een gast bewust seks had met een dronken meid (Yasmine en Wayne volgens mij) omdat ze dan wel zou willen. Terwijl zij geen grenzen kon aangeven. Daar is een naam voor, maar kennelijk wel geoorloofd bij dit programma.
Ik ook. Vond het altijd wel "vermakelijk" maar ik kijk de reactievideo's van Rijk liever.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:03 schreef potjecreme het volgende:
Dusty zorgde nog voor drama. Snap niet dat mensen hem hier niks vinden. Dit seizoen kijk ik via Rijk Hofman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |